Τεχνολογία

06 Sep, 2018 Ώρα 20:01

Μετά το “Hey Mercedes” έρχεται και το “Hey BMW”

Thumbnail

Από το Μάρτιο του 2019, ένας έξυπνος, ψηφιακός βοηθός στο αυτοκίνητο θα απαντά στο χαιρετισμό “Hey BMW”.  Αυτό θα σηματοδοτήσει το ξεκίνημα μιας νέας εποχής, στην οποία οι οδηγοί θα μπορούν να ελέγχουν το όχημα και να έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες και τις πληροφορίες του, χρησιμοποιώντας απλά τον προφορικό λόγο. Στο μέλλον, ο προσωπικός βοηθός θα ανταποκρίνεται στο κάλεσμα του οδηγού και εκτός αυτοκινήτου, είτε στο σπίτι μέσω ενός έξυπνου ηχείου ή σε εξωτερικό χώρο μέσω smartphone.

Close

Επιπλέον, θα είναι πιο συμβατός με άλλους φωνητικά ελεγχόμενους ψηφιακούς βοηθούς στο μέλλον, δημιουργώντας ένα σημείο σύνδεσης με τα ραγδαία αναπτυσσόμενα οικοσυστήματα. Χάρη στη σύνδεση με το Open Mobility Cloud της BMW και τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI), οι δυνατότητες του ψηφιακού βοηθού αναβαθμίζονται συνεχώς. Οι τακτικές ενημερώσεις είτε μέσω smartphone ή στο αυτοκίνητο μέσω της λειτουργίας Remote Software Upgrade θα επεκτείνουν την προσφερόμενη γκάμα λειτουργιών και δυνατοτήτων. 

Close

 

Οι BMW αποκτούν ψηφιακό χαρακτήρα.  

 

Close

Το σύστημα Intelligent Personal Assistant της BMW μαθαίνει ‘ρουτίνες’ και συνήθειες, κάτι που αξιοποιεί στη συνέχεια υπό κατάλληλες συνθήκες. Βοηθάει τον οδηγό, μαθαίνει τις προτιμήσεις του και είναι πλήρως κατατοπισμένο για τις επιθυμητές ρυθμίσεις π.χ. τη θέρμανση των καθισμάτων ή τα μέρη που επισκέπτονται συχνότερα (“Πήγαινέ με στο σπίτι”). Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό, συγκριτικά με άλλους ψηφιακούς βοηθούς του είδους, είναι ότι οι οδηγοί μπορούν να του δώσουν ακόμα και όνομα (για παράδειγμα, “Charlie” ή “Joy”), εξατομικεύοντας ακόμα περισσότερο την προσωπικότητά του. Ο βοηθός, όχι μόνο περιμένει την κάθε εντολή του οδηγού, αλλά είναι πάντα σε ετοιμότητα για να τον βοηθήσει η να συνομιλήσει μαζί του για θέματα γενικού ενδιαφέροντος (“Hey BMW, ποιο είναι το νόημα της ζωής;”). Είναι εξοικειωμένος με τις λειτουργίες του οχήματος και μπορεί να τις διαχειριστεί ανάλογα με τις απαιτήσεις. Με τη φράση “Hey BMW, κρυώνω”, το BMW Intelligent Personal Assistant ενεργοποιείται για να ρυθμίσει τη θερμοκρασία μέσα στην καμπίνα. Ενώ η υπάρχουσα έκδοση ήδη μπορεί να απομνημονεύσει τις επιθυμητές ρυθμίσεις,  η συνεχής τεχνολογική πρόοδος θα του επιτρέπει να μαθαίνει όλο και περισσότερες προτιμήσεις και αγαπημένες ρυθμίσεις στο μέλλον. Ο βοηθός βελτιώνεται συνεχώς με κάθε νέα εντολή, ερώτηση ή ρύθμιση. Τη βάση όλου αυτού θα αποτελεί το φορητό, ψηφιακό προφίλ του πελάτη – το BMW ID - που συνδέει το αυτοκίνητο με τον πελάτη και τον ψηφιακό του κόσμο.

 

 

Aπό το Μάρτιο του 2019

Το Intelligent Personal Assistant θα διατίθεται σε βασική έκδοση με voice control (φωνητικό έλεγχο) σε 23 γλώσσες και αγορές από το Μάρτιο του 2019.

 

01 Aug, 2025 Ώρα 09:58

Mercedes και Microsoft μετατρέπουν τα αυτοκίνητα σε κινητούς χώρους εργασίας

Thumbnail

Τη δυνατότητα να εργάζονται με ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και αποτελεσματικότητα εν κινήσει προσφέρει η Mercedes στους πελάτες της, με την ενσωμάτωση των πλέον προηγμένων ψηφιακών εργαλείων της Microsoft. Η σουίτα σύγχρονων εργαλείων περιλαμβάνει και την τελευταία έκδοση της λειτουργίας “Meeting” στην εφαρμογή “Teams”, αρχής γενομένης από την ολοκαίνουργια CLA. Με αυτό τον τρόπο ο οδηγός μπορεί να συμμετέχει σε κλήσεις εν κινήσει, μέσω της χρήσης της ενσωματωμένης κάμερας. Με δεδομένη, βέβαια, την έμφαση της Mercedes στην ασφάλεια, η χρήση της κάμερας συμμορφώνεται με τη νομοθεσία κάθε χώρας και έχει εγκριθεί για χρήση εν κινήσει. Επιπροσθέτως, για την ελαχιστοποίηση της απόσπασης της προσοχής και την αποτροπή τέλεσης τροχαίου ατυχήματος, ο οδηγός δεν θα έχει τη δυνατότητα να βλέπει κοινόχρηστες οθόνες ή παρουσιάσεις όταν το όχημα βρίσκεται σε κίνηση.

Close

Επιπλέον, η ανανεωμένη λειτουργία Meetings στο Teams προσφέρει στους χρήστες έναν ακόμη πιο αποδοτικό τρόπο εργασίας μέσα στο όχημα, διαθέτοντας έναν νέο πίνακα ελέγχου με λειτουργία «Επόμενες Συναντήσεις» για τα επερχόμενα ραντεβού.

 

Close

 

Περιλαμβάνει επίσης αναβαθμισμένη λειτουργία συνομιλίας που διευκολύνει την ανάγνωση και σύνταξη μηνυμάτων. Η ενσωμάτωση φωνητικού ελέγχου για την εισαγωγή κειμένου και η δυνατότητα μετάβασης απευθείας από το ημερολόγιο σε μία συνάντηση στο Teams προσφέρουν μια απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη.

Παράλληλα, η γερμανική εταιρεία έχει πλέον ενσωματώσει το Microsoft Intune στο λειτουργικό σύστημα MB.OS, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο ένα ασφαλές, συμβατό με τις επιχειρησιακές απαιτήσεις οικοσύστημα για το μέλλον της εργασίας εν κινήσει.

Οι πελάτες μπορούν να συνδέονται με τους επαγγελματικούς τους λογαριασμούς και να μεταβαίνουν από τη μία εφαρμογή (app) στην άλλη, εύκολα και απρόσκοπτα, με αποτέλεσμα να είναι πιο παραγωγικοί κατά την παραμονή τους στο αυτοκίνητο.

 

Close

 

Με αυτόν τον τρόπο, η Mercedes διασφαλίζει ότι το όχημα πληροί τα ίδια πρότυπα εταιρικής ασφάλειας με κινητές συσκευές όπως τα επαγγελματικά smartphones. Η γερμανική εταιρεία αναφέρει ότι η ενσωμάτωση του Microsoft Intune στο λειτουργικό σύστημα MB.OS υποστηρίζει τη χρήση εφαρμογών παραγωγικότητας όπως είναι τα MBUX Notes και Calendar.

Η Mercedes και η Microsoft συνεργάζονται, επίσης, για την ενσωμάτωση στα πιο πρόσφατα μοντέλα της μάρκας και του Microsoft 365 Copilot. Αυτή θα είναι από τις πρώτες εφαρμογές του είδους της που ενσωματώνονται σε αυτοκίνητο και θα βοηθάει τους χρήστες να προετοιμάζονται για προγραμματισμένες συναντήσεις, με τη βοήθεια προηγμένης Τεχνητής Νοημοσύνης (AI). Μέσω φωνητικών εντολών, οι οδηγοί θα μπορούν να συνοψίζουν email, να αντλούν πληροφορίες για πελάτες και να διαχειρίζονται καθημερινές εργασίες χωρίς να αποσπάται η προσοχή τους.

Σύμφωνα με τη Mercedes, το Microsoft 365 Copilot έχει τη δυνατότητα να μετατρέψει το όχημα σε έναν τρίτο χώρο εργασίας, συμπληρώνοντας τον επαγγελματικό χώρο και το οικιακό γραφείο.