Νέα μοντέλα

12 Sep, 2018 Ώρα 12:05

Επίσημο: Νέα Mercedes-Benz GLE

Thumbnail

Μετά από μια σειρά spy φωτογραφιών και teaser videos, η Mercedes παρουσιάζει την νέα GLE. Το μοντέλο τοποθετηθεί απέναντι από την BMW X5, το Audi Q7, το Volvo XC90 κτλ και βασίζεται στην MRA πλατφόρμα.

Close

Είναι το πιο αεροδυναμικό μοντέλο της κατηγορίας του, μιας και έχει αεροδυναμική συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29 Cd (0,32 Cd η προηγούμενη γενιά), με το μεταξόνιο να μεγαλώνει κατά 8 εκατοστά, φτάνοντας τα 2.995 mm. Αυτό σημαίνει περισσότεροι χώροι για τους πίσω επιβάτες, με το μοντέλο να προσφέρεται και σε επταθέσια διάταξη.

 

Close

 

Close

Αρχικά θα προσφέρεται στην έκδοση GLE 450 4Matic που φορά έναν ήπιο υβριδικό 3,0-λιτρο turbo εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 367 ίππων με 500 Nm ροπής, με τον ηλεκτροκινητήρα να παράγει επιπλέον 22 άλογα και 250 Nm ροπής μέσω της λειτουργίας EQ Boost. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η νέα GLE θα προσφέρεται επίσης με κινητήρες πετρελαίου, βενζίνης, όπως και plug-in υβριδικό σύστημα.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας φέρει μεταξύ άλλων το Active Distance Assist Distronic με LiveTraffic, ενώ E-Active Body Control System χρησιμοποιεί ένα 48-volt ηλεκτρικό σύστημα που ρυθμίζει την αερανάρτηση κάθε τροχού ξεχωριστά.

 

 

Στο εσωτερικό συναντάμε το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX με οθόνη αφής 12,3″ και με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″. Επίσης συναντάμε LED κρυφό φωτισμό, επαγωγικό ασύρματο φορτιστή smartphones, δερμάτινες και ξύλινες επενδύσεις, head-up display όπως και μεταλλικά/αλουμινένια μέρη. Το σύστημα Energizing κάνει μικρές αλλαγές στις ρυθμίσεις των μπροστά καθισμάτων ανάλογα με τις κινήσεις του σώματος των επιβατών.

Ντεμπούτο θα κάνει στην έκθεση του Παρισιού στις αρχές Οκτωβρίου με τις πωλήσεις της να ξεκινούν από τις αρχές του 2019.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.