Νέα μοντέλα

20 Sep, 2018 Ώρα 10:57

Στην Κύπρο η Porsche Cayenne Ε-Ηybrid

Thumbnail

Στις βιτρίνες της A.Ι.Motokinisi, επίσημων αντιπροσώπων της Porsche στην Κύπρο βρίσκεται ήδη η υβριδική plug-in έκδοση της νέας γενιάς της Cayenne. Με τον κωδικό Ε-Ηybrid, το γερμανικό best seller θεωρείτε ένα από πιο εξελιγμένα αυτοκίνητα στην παγκόσμια αγορά. Η έκδοση Ε-Ηybrid ενισχύει ακόμα περισσότερο την υφιστάμενη γκάμα του μοντέλο και παράλληλα κάνει ακόμα ένα βήμα προς μια υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική γκάμα. 

Close

 

Close

 

Η Porsche Cayenne Ε-Ηybrid διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα, το οποίο αποτελείται από τον γνωστό τριών λίτρων V6 κινητήρα της Porsche, που αποδίδει 340 ίππους και ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση των δύο κινητήρων φτάνει τους 462 ίππους αλλά και τα 700 NM ροπής. Το μοντέλο φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις πέντε δευτερόλεπτα ενώ διαθέτει μια τελική ταχύτητα της τάξης των 253 χιλιομέτρων την ώρα. Παράλληλα, εφοδιάζεται με το Tiptronic S το οποίο παρέχει δύο λειτουργίες αλλαγής σχέσεων. Τόσο την αυτόματη όσο και χειροκίνητη οκτώ σχέσεων. Ακόμη, η Porsche Cayenne E-Hybrid ενσωματώνει το πρόγραμμα «boost» που έχουμε δει στην 918 Spyder. Πρόγραμμα, το οποίο ρυθμίζει τον ηλεκτρικό κινητήρα ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός που έχει στη διάθεσή του έξι προγράμματα οδήγησης (Ε-Power, Hybrid Auto, E-Hold, Sport και Sport Plus) επιλέγοντας αναλόγως τις επιθυμίες του και τις συνθήκες τον τρόπο λειτουργίας του plug-in υβριδικού συνόλου και αποκομίζοντας από αυτό μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας και εκρηκτικές επιδόσεις. 

Close

 

 

Η Cayenne Ε-Ηybrid διαθέτει μπαταρία 14,1 kWh και βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών ενώ μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητα, πλήρως ηλεκτρικά για 44 ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Ο χρόνος φόρτισης της μπαταρίας μέσω 230V είναι 7,8 ώρες ενώ με τη συνδρομή του φορτιστή των 7,2 kW ο χρόνος μειώνεται σε 2,3 περίπου ώρες. Ο κάτοχος μπορεί να δει την πορεία της φόρτισης μέσω της εφαρμογής Porsche Connect. 

Η Cayenne E-Hybrid αποτελεί το πρώτο μοντέλο της Porsche που διαθέτει ένα έγχρωμο heads-up display. Διαθέτει επίσης νέες ζάντες 22 ιντσών, ανεξάρτητο κλιματισμό και το InnoDrive, το προσαρμοσμένο σύστημα cruise control της εταιρείας. 

 

 

Τα μόνα διακριτικά στοιχεία που κάνουν την plug-in υβριδική έκδοση της Cayenne να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας είναι οι πράσινου χρώματος δαγκάνες των φρένων και η παρουσία της θύρας φόρτισης. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι επιπλέον ενδείξεις του πίνακα οργάνων που εμφανίζουν τα επίπεδα φόρτισης και κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας καθώς και οι πράσινοι δείκτες που κάνουν την εμφάνισή τους στο ταχύμετρο και στις ενδείξεις του Sport Chrono.

Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η τρίτη γενιά της Cayenne παρουσιάζεται και σε εκδόσεις Cayenne, Cayenne S και Cayenne Turbo. Η βασική έκδοση είναι διαθέσιμη με τον τρίλιτρο V6 κινητήρα απόδοσης 340 ίππων ενώ ένας V6 biturbo 2,9 λίτρων εφοδιάζει την Cayenne S, η οποία αυξάνει την ιπποδύναμη στους 440 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται φυσικά η Cayenne Turbo που έχει στη διάθεση της ένα V8 twinturbo 4.0 απόδοσης 550 ίππων. 

Και όλα τα πιο πάνω από μια εταιρεία που πρόσφατα ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2022 θα επενδύσει περισσότερα από έξι δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα, εστιάζοντας τις προσπάθειες της τόσο σε υβριδικά όσο και ηλεκτρικά οχήματα. 

 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.