Classic

24 Sep, 2018 Ώρα 20:56

Πενήντα χρόνια Opel GT

Thumbnail

Για μία ώρα, το Hockenheimring έκανε ένα διάλειμμα από την καθημερινή του ρουτίνα. Οι ομάδες δοκιμών με τις αγωνιστικές φόρμουλες και τα αυτοκίνητα τουρισμού άφησαν για λίγο τα ‘εργαλεία’ τους και παρατάχθηκαν κατά μήκος του τοίχου των pits για να απολαύσουν το θέαμα που περιλάμβανε 75 αναλλοίωτα στο χρόνο Opel GT από όλη την Ευρώπη να διασχίζουν με μεγάλη ταχύτητα τη γραμμή εκκίνησης μέχρι τον τερματισμό.

Close

 

Close

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 1981...

Η Opel Classic έφερε το αρχαιότερο GT από το 1968 ("το Νο 1") και το νεότερο από το 1973. Επικεφαλής τέθηκε Walter Röhrl, παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι το 1982 με ένα Opel Ascona 400 και με συνοδηγό τον σχεδιαστή του GT, Erhard Schnell. Οι δυο τους κάθισαν στο προσωπικό, ασημί Opel GT του Röhrl. Ο αγωνιστικός θρύλος της Opel Volker Strycek ήταν επίσης εκεί, με το δικό του Opel GT Junior με σπάνιες εκδόσεις (tuning) των βελτιωτικών οίκων Irmscher και Conrero να αποτελούν ξεχωριστές παρουσίες . Όλοι τους ήταν και είναι τμήμα του Grand Tour, που διοργανώνεται από το Σύνδεσμο Ευρωπαϊκών Λεσχών GT μεταξύ 19 και 22 Σεπτεμβρίου. Ο τελικός θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο στο Κέντρο Δοκιμών της Opel στο Dudenhofen.

Close

Οι ‘γρήγοροι’ γύροι στο Hockenheimring έγιναν προς τιμήν των 50 χρόνων του Opel GT. Σχεδόν πριν από 50 χρόνια, 21 – 29 Οκτωβρίου 1968 για να ακριβολογούμε, η Opel πραγματοποίησε τα GT test days στην αγωνιστική πίστα. Στο πλαίσιο της παρουσίασης, 41 Opel GT 1100 και Opel GT 1900 καθώς και 44 ακόμη σπορ μοντέλα από το Rallye Kadett μέχρι το Commodore GS βρέθηκαν εκεί.

 

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.