Αυτό είναι το μέλλον…

15 Οκτ., 2018 Ώρα 20:41

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, το Groupe Renault παρουσίασε το EZ-ULTIMO, ένα ρομποτικό, αυτόνομο, ηλεκτρικό, διασυνδεδεμένο concept car, που αποτελεί μια πλατφόρμα για υπηρεσίες κοινόχρηστης μετακίνησης, προσφέροντας μια premium εμπειρία εν κινήσει. Το γαλλικό μοντέλο αφορά σε ανθρώπους που θέλουν να αναβαθμίσουν την εμπειρία μιας ιδιωτικής βόλτας στην πόλη, μιας πολυτελούς τουριστικής εμπειρίας, ή ακόμα και στις επιχειρήσεις που επιθυμούν να επεκτείνουν την premium εμπειρία που προσφέρουν στους πελάτες τους και στις μετακινήσεις τους.

Το EZ-ULTIMO ανοίγει νέους σχεδιαστικούς ορίζοντες για τη Renault. Είναι ένα ρομποτικό όχημα μέσα στο οποίο οι επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν το ταξίδι τους σε ένα περιβάλλον σχεδιασμένο σαν lounge, εξοπλισμένο με όλες τις ανέσεις και τις υπηρεσίες που χρειάζονται είτε για να χαλαρώσουν, είτε για να διασκεδάσουν. Φιλόξενο και άνετο, το EZ-ULTIMO ενσαρκώνει την υπόσχεση της Renault για «Εύκολη Ζωή» (Easy Life), προσφέροντας εύκολη πρόσβαση μέσω της μεγάλης, αυτόματα ανοιγόμενης πόρτας, και της περιστρεφόμενης θέσης που υποδέχεται τον επιβάτη. Για ακόμα περισσότερη ιδιωτικότητα, οι επιβάτες προστατεύονται από τα αδιάκριτα βλέμματα από γυάλινα παραπετάσματα στο πάνω μέρος του αυτοκινήτου. Το κομψό εσωτερικό του EZ-ULTIMO, εμπνευσμένο από τη σύγχρονη αρχιτεκτονική, είναι ειδικά κατασκευασμένο από υλικά ανώτερης ποιότητας, όπως το ξύλο, το μάρμαρο και το δέρμα, για μία ξεκούραστη και ευχάριστη εμπειρία. 

Εφοδιασμένο με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, το EZ-ULTIMO καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα δραστηριοτήτων, καθώς είναι συνδεδεμένο με τεχνικές δομές και μπορεί να προσαρμοστεί στο αστικό περιβάλλον, στον αυτοκινητόδρομο, ή ακόμα και στις ανάγκες των υπηρεσιών μεταφοράς σε συγκεκριμένους προορισμούς.

 

Ανακαλύπτοντας από την αρχή τη ζωή

Καθώς η μετακίνηση εξακολουθεί και εξελίσσεται με τα διασυνδεδεμένα και αυτόνομα αυτοκίνητα, η Renault πιστεύει ότι οι πελάτες θα αρχίσουν να αποζητούν πιο πλούσιες εμπειρίες εν κινήσει, αξιοποιώντας εκ νέου με διαφορετικό τρόπο τον χρόνο του ταξιδιού τους, τόσο σε προσωπικό, όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Προκειμένου να «αγκαλιάσει» αυτή την εξέλιξη, το Groupe Renault επένδυσε σε ένα project νέων media τεχνολογιών υπογράφοντας την πρώτη του συνεργασία με την εταιρεία Groupe Challenges για την ανάπτυξη της Augmented Editorial Experience (Επαυξημένη Συντακτική Εμπειρία).
Πρόκειται για μία εντυπωσιακή, ρεαλιστική εμπειρία που συνδυάζει το προσωποποιημένο premium περιεχόμενο και τις multi-media εφαρμογές με τη μετακίνηση, με απώτερο σκοπό να μετατρέψει την ώρα του ταξιδιού σε μία γνωστική εμπειρία για τους επιβάτες του μέλλοντος, οχημάτων όπως το EZ-ULTIMO.

 

 

Δείτε Επίσης