Νέα μοντέλα

17 Oct, 2018 Ώρα 10:35

Επίσημο: BMW X7

Thumbnail

Η BMW παρουσιάζει επίσημα το X7, το νέο μεγάλο επταθέσιο SUV της που θα ξεκινήσει εμπορική πορεία από τον Μάρτιο του 2019.

Close

Με επιβλητικό σχεδιασμό, το μοντέλο έχει λεπτά LED φωτιστικά σώματα που φωτίζουν σε απόσταση έως 600 μέτρων μακριά από το αυτοκίνητο, μεγάλη γρίλια, με τις πίσω πόρτες να είναι μεγαλύτερες από τις μπροστά έτσι ώστε οι πίσω επιβάτες να έχουν ευκολότερη πρόσβαση στην δεύτερη και στη τρίτη σειρά των καθισμάτων.

Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται πάνω στην CLAR πλατφόρμα με το μήκος της X7 να αγγίζει τα 5.151 χλστ., το πλάτος της τα 2.000 χλστ., το ύψος της τα 1.805 χλστ., ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 3.105 χλστ. Ζυγίζει από 2.320 κιλά και μπορεί να εξοπλιστεί με ζάντες διαστάσεων από 20″ έως 22″.

Close

Μηχανικά το μοντέλο θα πωλείται αρχικά στην Ευρώπη με τρεις κινητήρες. Η BMW X7 xDrive40i διαθέτει έναν 6-κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 3,0-λίτρων απόδοσης 340 ίππων μεταξύ 5.500 – 6.500 σ.α.λ, με 450 Nm ροπής μεταξύ 1.500 – 5.200 σ.α.λ. Συνεργάζεται με ένα 8-τάχυτο Steptronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 6,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 245 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 8,7-9 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 198-205 γρ/χλμ.

Close

Η BMW X7 xDrive30d φορά έναν 6-κύλινδρο κινητήρα πετρελαιοκινητήρα 3,0-λίτρων απόδοσης 265 ίππων στις 4.000 σ.α.λ με 620 Nm ροπής μεταξύ 2.000 – 2.500 σ.α.λ. Συνεργάζεται με ένα 8-τάχυτο Steptronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 227 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 6,5-6,8 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 171-178 γρ/χλμ.

Η κορυφαία έκδοση για την ώρα είναι η BMW X7 M50d που διαθέτει έναν 6-κύλινδρο κινητήρα πετρελαιοκινητήρα 3,0-λίτρων απόδοσης 400 ίππων στις 4.400 σ.α.λ με 760 Nm ροπής μεταξύ 2.000 – 3.000 σ.α.λ. Συνεργάζεται με ένα 8-τάχυτο Steptronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5,4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 7 -7,4 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 185-193 γρ/χλμ. Η κίνηση σε όλες τις εκδόσεις μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, με την αερανάρτηση να βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό.

Στο ευρύχωρο και πολυτελές εσωτερικό συναντάμε μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη 12,3″, πενταζωνικό κλιματισμό, γυάλινη πανοραμική οροφή, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες και δύο καθίσματα-πολυθρόνες για την μεσαία σειρά, κάνοντας το μοντέλο εξαθέσιο. Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 376 λίτρα και μετά την αναδίπλωση των καθισμάτων ο χώρος μπορεί να φτάσει μέχρι τα 2.120 λίτρα.

Να σημειωθεί πως στο πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε ηχοσύστημα της Harmon Kardon 1500 W και φωτιζόμενη ηλιοροφή με LED που μπορεί να εμφανίζει διαφορετικά μοτίβα και χρώματα στο γυαλί και μπορεί ακόμη και να προσομοιώνει ένα αστρικό ουρανό.

Το μοντέλο εξοπλίζεται με μια σειρά συστημάτων όπως τα Blind Spot Detection, Lane Departure Warning, Rear Collision Warning, Frontal Collision Warning, Pedestrian Warning with City Collision Mitigation, Cross Traffic Alert Rear, Speed Limit Information, Parking Assistant Plus, Active Lane Keeping Assistant και Extended Traffic Jam Assistant.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.