Γενικά

23 Oct, 2018 Ώρα 11:01

Άρθρα σε ΜΜΕ για μικρό ατύχημα σε αγώνα αυτοκινήτων – Αν δεν γνωρίζετε το αντικείμενο, καλύτερα να μην ασχολείστε με το θέμα

Thumbnail

Μετά από κάθε αγώνα ανάβασης και ράλι γενικότερα, βλέπουμε διάφορα μέσα μαζικής ενημέρωσης, κυρίως ηλεκτρονικά, να αναφέρονται σε δυστυχήματα – αν βρουν κάποιο βίντεο – σχολιάζοντας πάντα με τις λέξεις «φοβερό δυστύχημα», «από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα» κλπ.

Close

Αυτό συμβαίνει όταν ένας συντάκτης σε κάποιο μέσο εντοπίζει ένα βίντεο από φίλο ή από το ίντερνετ όπου φαίνεται κάπως το ατύχημα και το πηγαίνει στον αρχισυντάκτη του λέγοντας του ότι «πέτυχε λαβράκι» για πολλά κλικς. Είναι η εύκολη λύση, που ξεχωρίζει τα σοβαρά άρθρα από τα κλικοθηρικά. Την σωστή ενημέρωση από τον κίτρινο τύπο.

Είδαμε λοιπόν σε σοβαρό site μια ανάρτηση με θέμα μια έξοδο αυτοκινήτου και τίτλο «γλύτωσαν τα χειρότερα οι θεατές», να μαζεύει κλικς αμαυρώνοντας ένα θεσμό.

Close

Σε ένα αγώνα που η ασφάλεια πήρε «10 Α» και που ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο σημείο δεν θρηνήσαμε θύματα όχι από...τύχη αλλά επειδή τα κιγκλιδώματα μπήκαν ακριβώς εκεί που έπρεπε από τη διοργάνωση και τους υπεύθυνους ασφάλειας κρατώντας τον κόσμο πίσω από αυτά, ένας συντάκτης – αρπαχτικό των κλικς, θυμήθηκε «τα ράλι» για να βγάλει τη σοδειά της επισκεψιμότητας της μέρας.

Ο αγώνας Ανάβασης Πλατρών by EKO, είχε ομάδα ασφάλειας από τη Λέσχη Λεμεσού, 22 (!) marshals (για τους άσχετους με τον χώρο συνάδελφους, δεν είναι σερίφηδες, όχι) είχε μέτρα ασφάλειας, είχε ασθενοφόρο, 6 αστυνομικούς, υπεύθυνο ασφάλειας με την ομάδα του, Αλυτάρχη, αγωνοδίκες. Έγιναν δε 5-6 ατυχήματα χωρίς να ανοίξει μύτη.

Close

Τα όποια προβλήματα πιθανόν να υπάρχουν σε αγώνες αυτοκινήτων και αφορούν στην ασφάλεια των θεατών, έχουν να κάνουν πρώτα με τους ίδιους τους θεατές – μερικούς μόνο, ευτυχώς – οι οποίοι ως γνήσιοι κύπριοι, θεωρούν ότι γνωρίζουν και το πότε θα φύγει το αυτοκίνητο στη στροφή αλλά και σαφώς περισσότερα από την διοργάνωση του αγώνα και δεν ακολουθούν τις οδηγίες της οργάνωσης. Για τον σκοπό αυτό, οι ιθύνοντες του σπορ κάνουν ότι μπορούν για να αλλάξουν νοοτροπίες αλλά πιστέψτε με, σε όλους τους αγώνες υπάρχουν αμέτρητα σημεία παρακολούθησης από ασφαλή σημεία. Ο μόνος που μπορεί να δημιουργήσει ατύχημα είναι ο ίδιος ο θεατής, αν δεν ακολουθεί τις οδηγίες των υπευθύνων. Να πούμε επίσης ότι εδώ και πάρα πολλά χρόνια στην Κύπρο δεν υπήρξε σοβαρό ατύχημα σε αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι διοργανώσεις είναι αλάνθαστες, απλά όταν λέμε κάτι, θα πρέπει να γνωρίζουμε και τις λεπτομέρειες και τα δεδομένα.

Θα ήθελα να παρακαλέσω λοιπόν, ο κάθε δημοσιογράφος να κάνει τη δουλειά του με περισσότερη προσοχή. Αν δεν γνωρίζει κάτι, ας μην αμαυρώνει μια ολόκληρη κοινωνία – αυτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού – για να πάρει κλικς.

Στέλιος Κυθρεώτης

12 Apr, 2024 Ώρα 14:43

Στη Βαλένθια ξεκινάει η χρονιά για τον Βλαδίμηρο Τζιωρτζή

Thumbnail

Με στόχο να κάνει μία καλή αρχή στη νέα χρονιά του NASCAR Whelen Euro Series, στην οποία θα συμμετάσχει στην ανώτατη κατηγορία, την EURO NASCAR PRO, ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής θα αγωνιστεί το Σαββατοκύριακο 13-14 Απριλίου στη Βαλένθια, στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν. Είναι η πέμπτη χρονιά που βρίσκει τον Τζιωρτζή στο NASCAR όπου έκανε ντεμπούτο το 2020 ενώ ο Κύπριος οδηγός έχει εγκριθεί και για αγώνες σε οβάλ πίστες στις ΗΠΑ.

Close

 

 

«Έχω στόχο να κερδίσω στη Βαλένθια, όπως έκανα πέρσι με δυο νίκες στη EURO NASCAR 2 και ένα βάθρο στη EURO NASCAR PRO» επισημαίνει ο Κύπριος οδηγός, ο οποίος συμπληρώνει για τον μακροπρόθεσμο στόχο του στη χρονιά: «Θέλουμε να πετύχουμε τα καλύτερα πλασαρίσματα που μπορούμε και να σκοράρουμε τους πλείστους βαθμούς, καθώς θα βοηθήσει καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και ιδίως στον τελικό στο Βέλγιο».

Ο Τζιωρτζής θα επικεντρωθεί στην φετινή σεζόν μόνο στην κατηγορία EURO NASCAR PRO, σε αντίθεση με την περσινή περίοδο κατά την οποία έτρεχε παράλληλα και στην EURO NASCAR 2, στην οποία μέχρι τον τελικό της χρονιάς διεκδικούσε τον τίτλο.

Close

«Είμαι αρκετά θετικός γιατί δουλέψαμε πολύ σκληρά με την ομάδα σε όλη τη διάρκεια του χειμώνα, από τον περασμένο Νοέμβρη μέχρι σήμερα, με το αυτοκίνητο και τις αλλαγές που θα έχει το αυτοκίνητο, με τους νέους κανονισμούς» σημειώνει και προσθέτει: «Είμαστε πανέτοιμοι, βρήκαμε τις ρυθμίσεις, αναλόγως πολύ γρήγορα, κάτι που είναι πολύ θετικό και είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό».

 

Close

 

Γι’ ακόμη μία χρονιά θα αγωνίζεται με την ομάδα Academy Motorsport / Alex Caffi Motorsports, με το αυτοκίνητο με αριθμό «Νο5».

Το πρόγραμμα

Στη μήκους 4,005χλμ. πίστα της Βαλένθια, Circuit Ricardo Tormo, ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής είχε καταγράψει επιτυχίες στο παρελθόν. Πέραν από τα περσινά πεπραγμένα του είχε πετύχει την παρθενική νίκη του στη EURO NASCAR 2 το 2022, ενώ έχει άλλες τέσσερις παρουσίες (σ.σ. δυο ως δεύτερος και ισάριθμες ως τρίτος) στο βάθρο το 2021 και το 2020 όταν αγωνιζόταν ως rookie. 

Το Σάββατο (13/04) το πρωί θα γίνουν τα πρώτα προκριματικά της χρονιάς και το απόγευμα θα ακολουθήσει η πρώτη κούρσα, ενώ η δεύτερη θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Κυριακής (14/04).

 

 

Μετά τον αγώνα στη Βαλένθια, θα ακολουθήσουν οι αγώνες σε Vallelunga (Ιταλία), Brands Ηatch (Αγγλία), Raceway Venray (Ολλανδία) και Most (Τσεχία) πριν από τον ημιτελικό σε Oschersleben (Γερμανία) και ακολούθως τον τελικό στη Zolder (Βέλγιο).

Ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής αγωνίζεται με την στήριξη του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού, τον χορηγούν η ALCO Filters, η ENEOS Motor Oil και η Psaltis Auto Parts και τον υποστηρίζουν η Televantos Used Trucks, η PrivenGAS, το Sana Hiltonia και η πίστα Daytona.