Νέα μοντέλα

26 Oct, 2018 Ώρα 13:54

Περνά στην παραγωγή η Porsche 911 Speedster

Thumbnail

Γεμάτη εκπλήξεις ήταν η παρουσία της Porsche στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Εκτός από την ανανεωμένη Macan, παρουσίασε μια δεύτερη πρωτότυπη έκδοση της 911 Speedster και παράλληλα ανακοίνωσε και την παραγωγή της. Πιο συγκεκριμένα, η εμπνευσμένη από ρετρό στοιχεία 911 Speedster θα κατασκευαστεί σε 1.948 μονάδες, αριθμός που επελέγη για να τιμήσει την χρόνια που κυκλοφόρησε η πρώτη Porsche 356 η οποία αποτέλεσε την απαρχή των επιτυχιών της θρυλικής εταιρείας.

Close

Τόσο το πρώτο όσο και το δεύτερο πρωτότυπο έχουν σαν βάση τους την 911 Carrera 4 Cabriolet με τη διαφορά ότι κομμάτια του πλαισίου και του αμαξώματος κατασκευάζονται πλέον από ανθρακονήματα με τεχνογνωσία από την 911 GT3. Και αυτό για τη διατήρηση του βάρους του μοντέλου σε χαμηλά επίπεδα. Το σύστημα εξαγωγής καταλήγει σε απολήξεις τιτανίου ενώ ο ατμοσφαιρικός επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας των 500 ίππων συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων φέροντας την φροντίδα του τμήματος που φροντίζει τις εκδόσεις 911 της Porsche.

Close

Η δεύτερη πρωτότυπη έκδοση της 911 Speedster που παρουσιάστηκε στο Παρίσι ήταν σε κόκκινη απόχρωση Guards Red, παραπέμποντας σε αντίστοιχη έκδοση του 1988, σε αντίθεση με το πρώτο πρωτότυπο που έκανε την εμφάνιση του σε ασημί χρωματισμούς πέρυσι. Παράλληλα, η Porsche 911 Speedster Concept II διαθέτει διαφορετικού σχεδιασμού ζάντες που παραπέμπουν στην 911 DSR και στις αγωνιστικές GT3 R, πιο σκούρα φωτιστικά σώματα αλλά και πιο σκούρο χρώμα στο φινίρισμα των εξωτερικών καθρεπτών. Μαζί και η κεντρικά τοποθετημένη είσοδος της δεξαμενής καυσίμου.

Close

Τα δυναμικά στοιχεία συνεχίζονται και στο εσωτερικό του μοντέλου με ρετρό πινελιές αλλά και με μαύρο δέρμα στις επενδύσεις με κόκκινες λεπτομέρειες.

Σύμφωνα με την εταιρεία η παραγωγή της 911 Speedster θα ξεκινήσει τον ερχόμενο χρόνο και θα διατεθεί σε συνδυασμό με τα Heritage Design Packages τα οποία σχεδιάστηκαν προς τιμή της επετείου των 70 χρόνων της γερμανικής φίρμας.  

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.