Ειδήσεις

03 Dec, 2018 Ώρα 11:42

Η Ford κάνει τη διαφορά το χώρο των επαγγελματικών οχημάτων

Thumbnail

Η Ford επεκτείνει την έρευνά για τα θετικά που μπορεί να αποφέρει η χρήση plug-in υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (PHEV) στις πόλεις, ξεκινώντας δοκιμές επαγγελματικών αυτοκινήτων στην Κολωνία της Γερμανίας. 

Close

Από την άνοιξη του 2019 και με την υποστήριξη της Πόλης της Κολωνίας, η Ford θα θέσει σε λειτουργία ένα στόλο 10 Ford Transit Custom PHEV με περιφερειακές εταιρίες στην πόλη, προκειμένου να διερευνήσει σε τι βαθμό, τα PHEV μπορούν να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα. Χρηματοδοτούμενη από την Ford, η δοκιμή αρχικά θα τρέξει για 12 μήνες, σε συνεργασία με Δημοτικούς Στόλους που χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες του Δημόσιου τομέα, βάζοντας το δικό της λιθαράκι μετά τις δοκιμές σε Λονδίνο και Βαλένθια (Ισπανία) με μεγαλύτερους και μικρομεσαίους στόλους αντίστοιχα.

Close

Η Ford ανακοίνωσε τη νέα δοκιμή στο συμπόσιό της “City of Tomorrow”, στην Κολωνία, όπου συναντήθηκαν ιθύνοντες από το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, όπως πολεοδόμοι, υπεύθυνοι λήψης πολιτικών αποφάσεων και ειδικοί από το χώρο των μεταφορών, προκειμένου να συζητήσουν ένα κοινό όραμα για το μέλλον των μετακινήσεων στην πόλη. 

«Για τη ραγδαία αναπτυσσόμενη Πόλη της Κολωνίας, οι μετακινήσεις μηδενικών ρύπων είναι ένα κρίσιμο θέμα για το μέλλον. Κάθε ερευνητικό πρόγραμμα που λειτουργεί προς αυτή την κατεύθυνση θα ωφελήσει την πόλη μας. Χαίρομαι που η Ford, ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων, με Ευρωπαϊκή έδρα στην Κολωνία, θα πραγματοποιήσει αυτή τη δοκιμή» δήλωσε ο Henriette Reker, Δήμαρχος της Πόλης της Κολωνίας.

Close

Δύο επαγγελματικά Transit Custom PHEV θα διαχειρίζονται οι παρακάτω περιφερειακές εταιρίες: AWB Abfallwirtschaftsbetriebe Köln (διαχείριση αποβλήτων), Cologne Bonn Airport, Häfen und Güterverkehr Köln (διακίνηση φορτίων και εμπορευμάτων λιμένων), Kölner Verkehrsbetriebe (όμιλος δημόσιων μεταφορών) και RheinEnergie (περιφερειακή εταιρία ενέργειας). 

Το Transit Custom PHEV έχει ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα το οποίο στοχεύει σε αυτονομία μηδενικών ρύπων πάνω από 50 km. Αυτό το καθιστά ιδανικό για χρήση στην πόλη. Σαν range extender, χρησιμοποιεί τον πολυβραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost που φορτίζει την ενσωματωμένη, συμπαγή, υγρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου ανάλογα με τις ανάγκες, αυξάνοντας τη συνολική αυτονομία σε 500 km. Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα 14 kWh, ενώ επειδή τοποθετούνται κάτω από το πάτωμα, παραμένει άρτια η χωρητικότητα χώρου φόρτωσης ενός στάνταρ van. Ο εμπρός προφυλακτήρας προσφέρει φίσα σύνδεσης για πλήρη φόρτιση της μπαταρίας μέσα σε τρεις ώρες μέσω μιας παροχής 240-volt με 16 ή 32 amperes.

Η Ford είναι η No. 1 μάρκα σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη, και τον περασμένο μήνα οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων Ford στις 20 Ευρωπαϊκές αγορές της έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδο για μήνα Οκτώβριο από το 1993. 

15 Apr, 2024 Ώρα 18:33

Οι Γερμανοί σκέφτονται απαγόρευση χρήσης των Ι.Χ. τα Σαββατοκύριακα!

Thumbnail

Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας απειλεί να απαγορεύσει την οδήγηση τα Σαββατοκύριακα για την επίτευξη των κλιματικών στόχων, εάν ο κυβερνητικός συνασπισμός δεν περάσει μεταρρυθμίσεις στο νόμο για την προστασία του κλίματος μέχρι τον Ιούλιο.

Close

“Το γεγονός ότι η τροποποίηση δεν έχει ακόμη τεθεί σε ισχύ οδηγεί σε σημαντικές νομικές και πραγματικές αβεβαιότητες”, έγραψε ο φιλελεύθερος πολιτικός Φόλκερ Βίσσινγκ σε επιστολή του προς τους επικεφαλής των κοινοβουλευτικών ομάδων του συνασπισμού, όπως μετέδωσε την Πέμπτη το γερμανικό πρακτορείο BILD. “Αυτό δεν εξυπηρετεί ούτε το κλίμα ούτε τη φήμη της ομοσπονδιακής κυβέρνησης”, ανέφερε.

Η μείωση της κυκλοφορίας για την επίτευξη των κλιματικών στόχων θα ήταν δυνατή μόνο με μέτρα που είναι δύσκολο να επικοινωνηθούν στο κοινό, όπως “ολοκληρωμένες και καθολικές απαγορεύσεις οδήγησης τα Σάββατα και τις Κυριακές”, πρόσθεσε ο Wissing.

Close

Εάν ο συνολικός στόχος δεν επιτευχθεί δύο συνεχόμενα έτη, τότε η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα αποφασίσει σε ποιον τομέα και με ποια μέτρα θα επιτευχθεί η επιτρεπόμενη συνολική ποσότητα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως το 2030.

Εάν οι σχεδιαζόμενες μεταρρυθμίσεις δεν περάσουν από το κοινοβούλιο έως τις 15 Ιουλίου, προειδοποίησε ο Βίσινγκ, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και Μεταφορών θα υποχρεωθεί να υποβάλει “άμεσο πρόγραμμα δράσης που θα διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τα ετήσια επίπεδα εκπομπών του τομέα των μεταφορών” έως το 2030 – το οποίο θα περιλαμβάνει απαγόρευση οδήγησης τα Σαββατοκύριακα.

Close