Harley-Davidson LiveWire: Ξεχάστε τις Harley που ξέρατε!

14 Δεκ., 2018 Ώρα 09:54

Το concept μας ήταν γνωστό, καθώς επίσης και το μέλλον της άμεσης παραγωγής του. Η φετινή EICMA έφερε την επιβεβαίωση και επι ευρωπαϊκού εδάφους, με πληροφόρηση δια στόματος του προέδρου της Harley-Davidson, κ.McAllister.

Σημείο αναφοράς του πάλαι ποτέ αμερικάνικου ονείρου είναι το πλαίσιο, με τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Showa. Στόχος είναι η όσο το δυνατό μεγαλύτερη ευελιξία, με τον ηλεκτροκινητήρα και τις μπαταρίες λιθίου να τοποθετούνται χαμηλά, με το πακέτο των περιφεριακών πέρα από το όνομα της Showa στις αναρτήσεις, να έχει και αυτό της Brembo, συνεισφέροντας στο βέλτιστο στήσιμο της μοτοσικλέτας.

Φυσικά σε μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα δε λείπουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Το LiveWire έχει το «πακέτο»,  το οποίο χαρακτηρίζεται από 7 modes οδήγησης, εκ των οποίων τα τρία τα ρυθμίζει ο αναβάτης. Δε λείπουν το ABS και το TC, τα οποία είναι στο στάνταρ εξοπλισμό, σε σύμπνοια με τα ελαστικά Scorcher της σύμπραξης  H-D/Michelin. Όλη η πληροφόρηση καταλήγει σε μια οθόνη TFT, της οποίας η κλίση ρυθμίζεται, ενώ πέραν των τυπικών ενδείξεων της μοτοσικλέτας, αποτελεί και το όργανο ελέγχου των συστημάτων μουσικής, πλοήγησης κτλ.

Με τη μοτοσυκλέτα να είναι ήδη στην τελική μορφή παραγωγής της οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν το Γενάρη του 2019, με τις πρώτες παραδόσεις να έρχονται στο τέλος του ίδιου έτους. Όλα αυτά σε ένα project που ξεκίνησε το 2014 και θα κορυφωθεί 2022 με μια πλήρη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοτοσικλετών. 

Μέλλον ή όχι, η ηλεκτροκίνηση είναι εδώ, αλλάζοντας το χάρτη των κατασκευαστών ξεκινώντας με ένα από τους πλέον ισχυρούς εκφραστές της «απαρχαιωμένης» εσωτερικής καύσης. Δε μένει παρά να δούμε το πώς θα υποδεχθεί το κοινό αυτή την αλλαγή του «κλασικού».

Δείτε Επίσης