Τεχνολογία

16 Dec, 2018 Ώρα 14:40

O κινητήρας Infiniti VC-Turbo ανάμεσα στους 10 καλύτερους για το 2019

Thumbnail

Ο πρώτος κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης  σε παραγωγή στον κόσμο, ο VC-Turbo της Infiniti,  είναι ανάμεσα στους 10 καλύτερους κινητήρες για το 2019, με βάση την λίστα του περιοδικού Wards.

Close

Στο 25ο έτος του διαγωνισμού Ward 10 Best Engines, ο εν λόγω κινητήρας δοκιμάστηκε απέναντι σε νέους και σημαντικά βελτιωμένους κινητήρες από κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των νικητών της σχετικής λίστας του Ward, από το 2018.

"Ο κινητήρας VC-Turbo της INFINITI είναι μια πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία και μέσα από τη διάθεσή του στο QX50, δεν υπήρχε αμφιβολία ότι αυτός ο κινητήρας θα ήταν κορυφαίος υποψήφιος", δήλωσε ο Tom Murphy, Διευθυντής Έκδοσης του WardsAuto. “Με τον μοναδική προσωπικότητα του στη διαχείριση της ισχύος και τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, ο VC-Turbo προσφέρει μια ομαλή, οδηγοκεντρική εμπειρία που αντιπαραβάλλει την απόδοση μερικών κινητήρων V6.Στο μέτωπο της τεχνολογίας, αυτό που συμβαίνει μέσα στον κινητήρα είναι ασύλληπτο, καθώς η διαδρομή του εμβόλου αυξάνεται ή μειώνεται, ανάλογα με το πάτημα του γκαζιού και σε όλο το εύρος των ταχυτήτων”.

Close

 

06 May, 2025 Ώρα 10:02

H διαφορά μεταξύ ενεργητικής και παθητικής τετραδιεύθυνσης.

Thumbnail

Σε ποιες περιπτώσεις οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα με τους μπροστά και πότε με την ίδια φορά; Η τετραδιεύθυνση σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να εκτινάξει την οδηγική του συμπεριφορά και αποτελεί μια τεχνολογία που ποτέ δεν έμελλε να είναι προνόμιο μόνο των ακριβών supercars.

Close

Όλα ξεκίνησαν πριν από περίπου τριάντα χρόνια, όταν οι μηχανικοί της Honda κατάφεραν στο Prelude του 1988 να εισαγάγουν σύστημα διεύθυνσης και για τους πίσω τροχούς. Μια τεχνολογία που βελτίωνε σε απίστευτο βαθμό τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο, όμως τελικά ποτέ δεν πέρασε στη μαζική γραμμή παραγωγής λόγω… κακού marketing.

Ανά χρονικά διαστήματα εταιρείες εξοπλίζουν μερικά μοντέλα επιδόσεών τους με τετραδιεύθυνση, όπως π.χ. το Renault Megane RS. Όμως, ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενεργητικής και παθητικής τετραδιεύθυνσης;

Close

Παθητική τετραδιεύθυνση: Αποτελεί την πιο απλή περίπτωση στην οποία οι πίσω τροχοί στρίβουν ελάχιστες μοίρες προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς. Με αυτόν τον τρόπο (ακόμα και με τις 2 ή 3 μοίρες κλίσης) μειώνεται σε τεράστιο βαθμό η πιθανότητα υπερστροφής.

Ενεργητική τετραδιεύθυνση: Μια πιο πολύπλοκη διαδικασία, που έχει όμως και θεαματικά αποτελέσματα και μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης. Όταν το όχημα κινείται με μικρή ταχύτητα, τότε οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, κάνοντας το όχημα πιο ευέλικτο και ευκολοδήγητο. Όταν η ταχύτητα κίνησης αυξηθεί σε έναν βαθμό, τότε η στρέψη των πίσω τροχών γίνεται προς την όμοια φορά, βοηθώντας το όχημα να πετύχει καλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα, ώστε ακόμα και απότομοι ελιγμοί, να γίνουν πιο ασφαλείς.

Close