Νέα μοντέλα

19 Dec, 2018 Ώρα 12:58

Οι «σπαρτιάτικες» Porsche 718 Boxster T και Cayman T

Thumbnail

Η γερμανική φίρμα παρουσίασε τη νέα έκδοση Touring των μικρότερων sportcar της γκάμας της, προσφέροντας στους πελάτες δύο άκρως απολαυστικά αυτοκίνητα. 

Close

Οι 718 Cayman Τ και 718 Boxster Τ έχουν σχεδιαστεί για την απόλυτη οδηγική εμπειρία. Οτιδήποτε περιττό, όπως το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, έχει αφαιρεθεί από πάνω τους, με το βάρος του αμαξώματος να περιορίζεται στα 1.350 κιλά. 

Close

Αμφότερα τροφοδοτούνται από τον δίλιτρο κινητήρα boxer απόδοσης 300 ίππων και 380 Nm ροπής. To μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και προαιρετικά με το αυτόματο PDK. Το πακέτο «Sport Chrono Package» με τα τέσσερα προγράμματα (Normal, Sport, Sport Plus και Individual) περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, όπως και οι ζάντες 20 ιντσών, η ενεργή ανάρτηση PASM, το σύστημα torque vectoring με μηχανικό πίσω διαφορικό και η σπορ εξάτμιση. 

Close

Με το χειροκίνητο κιβώτιο τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 5,1 δευτερόλεπτα, ενώ με το PDK το οποίο ενσωματώνει launch control ο χρόνος κατεβαίνει εντυπωσιακά και πιο συγκεκριμένα στα 4,7΄΄. Όσο για την τελική ταχύτητα, ανέρχεται στα 275 χλμ./ώρα. 

Στην καμπίνα ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα με τον carbon σκελετό και το ραμμένο λογότυπο στα προσκέφαλα, το σπορ τριάκτινο τιμόνι, τα εξατομικευμένα διακοσμητικά στην κονσόλα και το σήμα με το όνομα της έκδοσης σε ταμπλό και μαρσπιέ. Όποιος επιθυμεί, μπορεί να προσθέσει έπειτα από παραγγελία και το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής. 

Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από 63.047 ευρώ για την 718 Cayman T και από 65.070 ευρώ για την 718 Boxster T. Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των οκτώ χρωμάτων (Βlack, Indian Red, Racing Yellow, Carrara White, Deep Black, GT Silver, Lava Orange και Miami Blue).

 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.