Το BMW Group ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα - Αύξησε τις πωλήσεις 38,4%

Αύξηση πωλήσεων ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων σε ποσοστό 38,4%  σημείωσε το 2018 το BMW Group. Ο γερμανικός όμιλος πούλησε πάνω από 140.000 οχήματα με αυτή την τεχνολογία, επιβεβαιώνοντας τον ηγετικό ρόλο του στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Συνολικά, 142.617 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο ενώ ο στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2019, να κυκλοφορούν 500.000 ηλεκτροκίνητα μοντέλα του BMW Group.


 
Η Ευρώπη είναι η μεγαλύτερη περιοχή πωλήσεων του Group, συγκεντρώνοντας πάνω από 50% τη χρονιά που μας πέρασε. Με παραδόσεις 75.000 ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων σε Ευρωπαίους πελάτες, το BMW Group είναι ηγέτης της αγοράς, με μερίδιο πάνω από 16%. Στη Γερμανία, το ένα στα πέντε ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα που πουλήθηκαν πέρσι προερχόταν από το BMW Group. Σε όλο τον κόσμο, το μερίδιο αγοράς είναι πάνω από 9%.

Η μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά της εταιρίας είναι αυτή των ΗΠΑ, όπου πουλήθηκαν πάνω από 25.000 ηλεκτροκίνητα BMW και MINI το 2018, συγκεντρώνοντας πάνω από το 7% των συνολικών πωλήσεων. Η BMW ήταν το πολυτελές plug-in υβριδικό με τις καλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ.