Συνεχίζουν να ανεβαίνουν κατακόρυφα οι πωλήσεις της SEAT σε παγκόσμιο επίπεδο γεγονός που αποτυπώνεται στις παγκόσμιες πωλήσεις που ξεκίνησαν με το δεξί και το 2019.
Η νέα μάρκα CUPRA συνέβαλε θετικά στο αποτέλεσμα του Ιανουαρίου, καθώς οι πωλήσεις τριπλασιάστηκαν σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2017 και έφτασαν τα 1.800 αυτοκίνητα.
Τον Ιανουάριο, οι βασικές χώρες όπου δραστηριοποιείται η SEAT διατήρησαν τη θετική τάση του 2018. Η Ισπανία ηγείται των αποτελεσμάτων με 4.400 πωλήσεις (+4,3%) και η SEAT παραμένει η Νο1 μάρκα της χώρας. Οι πωλήσεις της μάρκας παρουσίασαν διψήφια αύξηση στη Γερμανία (7.800 πωλήσεις, +20.3%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (5.500, +29.0%), καθώς και σε άλλες βασικές αγορές όπως η Αυστρία (2.300, +22.0%), η Ιταλία (1,800, +12,9%), η Ολλανδία (1,600, +72,2%), η Πολωνία (900, +12,6%) και η Πορτογαλία (800, +25,7%).
Το SEAT δραστηριοποιείται και αναπτύσσεται έντονα και σε άλλες δύο χώρες εκτός Ευρώπης. Η αυτοκινητοβιομηχανία διέθεσε τον Ιανουάριο 3.100 οχήματα στην Αλγερία, 40,9% περισσότερα από τον ίδιο μήνα το 2018, ενώ στο Μεξικό η SEAT πούλησε 2.300 αυτοκίνητα, 23,4% περισσότερα από τον προηγούμενο Ιανουάριο.