Ειδήσεις

14 Mar, 2019 Ώρα 20:56

Με νέο κινητήρα 185 ίππων το Ford Tourneo Custom

Thumbnail

Με νέους κινητήρες, πιο οικονομικούς και ισχυρούς καθώς και προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού θα διατίθεται από το ερχόμενο καλοκαίρι το αναβαθμισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού Ford Tourneo Custom.

Close

Με βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και 6% για μειωμένο λειτουργικό κόστος, ο προηγμένος κινητήρας 2.0L EcoBlue της Ford θα προσφέρεται ως μία νέα έκδοση με ισχύ 185 ίππων και ροπή 415 Nm (επιπλέον θα διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 130 και 105 ίππους), εξασφαλίζοντας ταχύτερη απόκριση και μεγαλύτερη ελκτική ισχύ, όταν το όχημα μεταφέρει εννέα επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Close

Το αναβαθμισμένο Tourneo Custom θα είναι επίσης το πρώτο όχημα στην κατηγορία του που θα προσφέρει ήπια υβριδική τεχνολογία των 48 volt με σκοπό την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου - στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό τόσο για τους ιδιώτες ιδιοκτήτες, όσο και για τους διαχειριστές στόλων. Η νέα έκδοση EcoBlue Hybrid εκτιμάται ότι θα επιτυγχάνει πρόσθετη μείωση της κατανάλωσης κατά 3%.

Το ενσωματωμένο modem FordPass Connect μετατρέπει το Tourneo Custom σε Wi-Fi hotspot επιτρέποντας τη σύνδεση έως και 10 συσκευών, ενώ οι προηγμένες, νέες τεχνολογίες βοηθούν τους οδηγούς να παρκάρουν και να ρυμουλκούν ή ακόμα και να αποφεύγουν τις συγκρούσεις και την επιβολή προστίμων λόγω υπέρβασης του ορίου ταχύτητας.

Close

Μετά το λανσάρισμα του νέου μοντέλου στις αρχές του 2018 –με νέα premium και κομψή σχεδίαση εμπρός τμήματος– η Ford πούλησε 17.100 οχήματα Tourneo Custom κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς, επίδοση που αντιστοιχεί σε αύξηση της τάξης του 28% συγκριτικά με το 2017.

Η προηγμένη τεχνολογία Auto Start-Stop του EcoBlue Hybrid λειτουργεί στις περισσότερες των περιπτώσεων, όπως, για παράδειγμα, όταν το όχημα είναι σταματημένο με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο ή όταν το αυτοκίνητο ρολάρει για να σταματήσει. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την ταχύτητα ρολαρίσματος στην οποία λειτουργεί το Auto Start-Stop, επιλέγοντας τα 12 χλμ./ώρα, 16 χλμ./ώρα ή 20 χλμ./ώρα.

Διαθέσιμο σε διάταξη οκτώ ή εννέα θέσεων, το Tourneo Custom προσφέρει έξι ατομικά καθίσματα και δυνατότητα συνεδριακής διάταξης για τις δύο πίσω σειρές. Διατίθεται σε εκδόσεις με κοντό ή μακρύ μεταξόνιο, με τη μακρύτερη να παρέχει πρόσθετο χώρο αποσκευών πίσω από την τρίτη σειρά καθισμάτων.

 

 

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.