Archive

25 Apr, 2017 Ώρα 11:31

Tony Douglas Το Κατά BMW Μέλλον

Thumbnail

Κωνσταντίνος Αγραφιώτης Tony Douglas Strategy, Marketing, Communications @ BMW i Mobility Η BMW θέλει να δημιουργήσει το μέλλον για τις έξυπνες πόλεις και το πώς οι άνθρωποι θα μετακινούνται από το ένα σημείο στο άλλο το ευκολότερο δυνατόν. Αυτό δεν έχει σχέση με την κλασική δημιουργία αυτοκινήτων. Ακόμα και το πρόγραμμα DriveNow Car Sharing δεν είναι το μοναδικό μέλλον σύμφωνα με την BMW Σήμερα το πρόγραμμα αυτό πραγματοποιείται σε εννέα πόλεις ανά τον κόσμο, έχει 600000 πελάτες και στην Γερμανία βέβαια 490000 πελάτες Το 2016 η BMW ξεκίνησε το ReachNow και στην Αμερική σε 5 μέρες είχε 11000 πελάτες. Ουσιαστικά τα προγράμματα αυτά αποτελούν μία μέθοδο να έχεις αυτοκίνητο μόνο όταν το χρειάζεσαι. Η BMW θέλει ο κάθε ιδιοκτήτης, όχι μόνο να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο αλλά και να περνάει καλά είτε βρίσκεται στην πόλη είτε στον αυτοκινητόδρομο είτε καλοκαίρι είται χειμώνα. Η BMW πιστεύει ότι στο μέλλον οι άνθρωποι δεν θα έχουν μόνο ένα δικό τους αυτοκίνητο αλλά θα χρησιμοποιούν απλά περισότερα απο ένα. Ουσιαστικά αυτό ξεκίνησε με το lease το 1973 και σιγά σιγά αναπτύχθηκε πάρα πολύ. Μπορούμε να καταλάβουμε ότι οι άνθρωποι είναι θετικοί σε αυτά τα προγράμματα βλέποντας σε άλλους τομείς τις Uber, Lyft, Arbnb. Στην Κοπεγχάγη η BMW έβγαλε στο πρόγραμμα περισσότερα από 800 ηλεκτρικά BMW i3s Το μέλλον των πόλεων είναι ηλεκτρικό και οι BMW προσπαθεί οι πελάτες να μην χρειάζεται να περπατήσουν σε κεντρικές πόλεις της Γερμανίας περισσότερα από 400 μέτρα για να φτάσουν σε ένα αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιήσουν. Είναι λιγότερο από το να προσπαθήσει κανείς να φτάσει σε μία στάση λεωφορείου ή τρένου. Η BMW πιστεύει ότι αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται από πολλούς ταυτόχρονα μπορούν να λειτουργήσουν ταυτόχρονα με τα λεωφορεία και τα τρένα. Σε μερικές περιπτώσεις να χρησιμοποιούνται τα δεύτερα και σε άλλες περιπτώσεις τα πρώτα. Με τα συστήματα GPS είναι εύκολο κάποιος να χρησιμοποιήσει ένα αυτοκίνητο για να φτάσει σε ένα κεντρικό σταθμό τρένου, είναι εύκολο να βρει το αυτοκίνητο ή να κλείσει εισιτήρια και θέση parking που σήμερα είναι ένα σημαντικό πρόβλημα, αφού οι άνθρωποι μπορεί να περνάνε και 20 λεπτά κατά μέσο όρο ψάχνοντας μια θέση parking. Με το ParkNow η κατάσταση θέσεων parking βρίσκεται μπροστά στην οθόνη σου και η δυνατότητα να κλείσεις θέση και να την πληρώσεις είναι πραγματική μέσω των apps. Η BMW δεν ξεφεύγει από το παραδοσιακό της ρόλο σαν κατασκευαστής αυτοκινήτων. Υπάρχουν πάντα και θα υπάρχουν πάντα άνθρωποι που θα χρησιμοποιούν και θα έχουν δικό τους αυτοκίνητο. Υπάρχουν όμως και άλλοι που θα θέλουν απλά να πληρώσουν για να χρησιμοποιήσουν ένα αυτοκίνητο για λίγο χρονικό διάστημα η που θα θέλουν να χρησιμοποιούν διαφορετικό αυτοκίνητο διαφορετικές εποχές του χρόνου ή σε διαφορετικές καταστάσεις. Στο μέλλον θα μπορεί κάποιος να νοικιάσει ένα σπίτι που θα έρχεται όχι μόνο με ή χωρίς πισίνα, με ή χωρίς διάφορα ηλεκτρονικά ή έπιπλα, αλλά που θα έρχεται με ή χωρίς αυτοκίνητο.

Close
31 Jul, 2020 Ώρα 16:42

Η CUPRA και τα… άλογά της

Thumbnail

Από το λανσάρισμα της ως ανεξάρτητη μάρκα το 2018, η CUPRA έχει δημιουργήσει μία πλήρη γκάμα μοντέλων υψηλών επιδόσεων με βάση τη σύγχρονη σχεδίαση και σπoρ απόδοση. Πρόκειται για τα CUPRA Ateca (SUV), CUPRA Leon 5-θυρο και Sportstourer και CUPRA Formentor, το πρώτο μοντέλο που αναπτύχθηκε αποκλειστικά από τη μάρκα, ένα CUV με τα πλεονεκτήματα ενός αυτοκινήτου επιδόσεων και με τις ιδιότητες ενός SUV.

Close

Η CUPRA θα ξεκινήσει την πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση το 2020 με τρία υβριδικά αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης: CUPRA Formentor, CUPRA Leon και CUPRA Leon Sportstourer. Για το 2021 στα πλάνα της έχει το λανσάρισμα του πρώτου ηλεκτρικού της μοντέλου με την ονομασία CUPRA el-Born (φωτό κάτω).

_

Close

 

Το CUPRA Formentor

Close

Το τελευταίο βήμα στην εξέλιξη της CUPRA ήταν η παρουσίαση του CUV Formentor, του πρώτου μοντέλου που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τη μάρκα. Βασισμένο στην πλατφόρμα MQB Evo, το crossover υψηλών επιδόσεων συνδυάζει το DNA της μάρκας με τη σχεδίαση και την κατασκευή του μέλλοντος, προσφέροντας ένα εμβληματικό μοντέλο που συνδυάζει πολυπλοκότητα, καινοτομία καθώς και δυναμική εμπειρία οδήγησης. To CUPRA Formentor, πήρε το όνομα του από το πιο όμορφο και άγριο ακρωτήριο στο ισπανικό νησί της Μαγιόρκα, στις Βαλεαρίδες

Δύο κινητήρες υψηλών επιδόσεων εξασφαλίζουν πολύ δυνατές επιδόσεις. Ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος βενζινοκινητήρας TSI 310 ίππων με τα 400Nm ροπής παρέχει μοναδικές επιδόσεις και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα (με μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13kWh).Το Formentor μπορεί να λειτουργήσει σε πλήρη ηλεκτρική λειτουργία με αυτονομία έως και 60 χιλιομέτρων. Το CUPRA Formentor έχει σχεδιαστεί, αναπτυχθεί και είναι το πρώτο 100% μοντέλο CUPRA που θα παράγεται στο εργοστάσιο στο Martorell ενώ θα κάνει την εμφάνιση του στους δρόμους το φθινόπωρο.

_

 

Το CUPRA Leon

Το πεντάθυρο CUPRA Leon και το CUPRA Leon Sportstourer αποτελεί μία διπλή πρόταση. Η προηγμένη γκάμα κινητήρων, οι δυναμικές τεχνολογίες πλαισίου και ο κομψός συνδυασμός σπορ και εκλεπτυσμένης σχεδίασης στo εξωτερικό και εσωτερικό, δημιουργούν έναν ξεχωριστό παίκτη στην κατηγορία του. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει εκδόσεις 245, 300 και 310 ίππων (διατίθεται αποκλειστικά για το Sportstourer με 4Drive) 2.0 λίτρων βενζινοκινητήρες TSI που παρέχουν εύρος απόδοσης που ταιριάζει σε κάθε γούστο. Το νέο CUPRA Leon φέρνει επίσης τον εξηλεκτρισμό στην κατηγορία των υψηλών επιδόσεων με έναν 245 ίππων plug-in υβριδικό κινητήρα.  Το νέο CUPRA Leon αναπτύχθηκε, σχεδιάστηκε και θα παραχθεί στο εργοστάσιο στο Martorell.

_

 

Το CUPRA Ateca 2020

Το συγκεκριμένο ήταν το πρώτο όχημα που κυκλοφόρησε από την μάρκα και προσέφερε μία μοναδική πρόταση στην αγορά. Ο συνδυασμός ακρίβειας, sportiness, πρακτικότητας και ελκυστικής σχεδίασης συνέβαλαν στο να γίνει μία καλή εμπορική επιτυχία. Το SUV υψηλής απόδοσης ήταν ο βασικός μοχλός της CUPRA, επιτυγχάνοντας 72% αύξηση σε ετήσια βάση και προετοιμάζοντας την αγορά για τα μοντέλα που θα ακολουθήσουν.

Το νέο CUPRA Ateca διατηρεί τα επίπεδα απόδοσής με τον ισχυρό κινητήρα 2.0 λίτρων TSI συνδεδεμένο με κιβώτιο επτά ταχυτήτων DSG. Η υπερτροφοδοτούμενη τετρακύλινδρη μονάδα παράγει 300 ίππους και 400Nm ροπή, αρκετή για να φτάσει τα 100χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα από την εκκίνηση. Η απόδοση που παρέχεται από τον κινητήρα μπορεί να συνδυαστεί με την απίστευτη ακουστική του συστήματος εξάτμισης Akrapovic, το οποίο παρέχει μια ακόμα πιο μοναδική εμπειρία ήχου. Το νέο CUPRA Ateca έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί στις εγκαταστάσεις της μάρκας στο Martorell και θα παραχθεί στο Kvasiny στην Τσεχία.

_