Ειδήσεις

08 Jun, 2017 Ώρα 13:47

Ανακοινώθηκαν οι επίσημες επιδόσεις του νέου Civic Type R!

Thumbnail

 

H Honda υποστηρίζει ότι είναι «το ταχύτερο, σε επιτάχυνση και σε τελική, μοντέλο της κατηγορίας του».

Το νέο και πολυαναμενόμενο Civic Type R θα πιάνει το ορόσημο των 100 km/h από στάση σε 5,7”, όπως αποκάλυψε επίσημα ο κατασκευαστής του.

Close

Η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 272 km/h και αναμένεται να διατεθεί στις αγορές από το φθινόπωρο.

Ο ισχυρισμός της Honda περί «ταχύτερου στην κατηγορία» δεν λαμβάνει υπόψη το Ford Focus RS, που χρειάζεται ένα δευτερόλεπτο λιγότερο για το 0-100 km/h, αλλά έχει χαμηλότερη τελική, 266 km/h. Ίσως η Honda δεν θεωρεί το Focus απευθείας ανταγωνιστή επειδή είναι τετρακίνητο, όμως σίγουρα θα βρίσκεται κι αυτό στη λίστα των υποψήφιων αγοραστών Type R.

Close

Πάντως, σε όσα υποστηρίζει η Honda συνηγορεί το γεγονός ότι το νέο Type R πέτυχε πρόσφατα νέο προσθιοκίνητο ρεκόρ στο Nurburgring, «ρίχνοντας» 5,41” στον προηγούμενο κάτοχο, το VW Golf GTI Clubsport S, και 6,8” στο προηγούμενο Type R.

Η τιμή αγοράς του νέου Civic Type R δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά αναμένεται να είναι κοντά σε αυτές των Ford Focus RS, VW Golf R και των επερχόμενων Renault Megane RS και Hyundai i30N Performance.

Close

Θυμίζουμε ότι ο νέος 2λιτρος τούρμπο κινητήρας αποδίδει 320 PS και 40,8 kgm ροπής, και συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που διαθέτει σύστημα rev-matching για να συγχρονίζει τις στροφές στις αλλαγές ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.

Τα διαθέσιμα προγράμματα είναι τρία: το default Sport, το νέο Comfort και το ακραίο +R για την πίστα, όπου θα μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί πλήρως και το εξελιγμένο σε αεροδυναμική σήραγγα αεροδυναμικό πακέτο, με τους εμπρός και πλευρικούς διαχωριστές ροής, τον πίσω διαχύτη και τις «γεννήτριες στροβίλων» στην άκρη τα σκεπής που μεγιστοποιούν την απόδοση της μεγάλης πίσω πτέρυγας.

Άλλα διαφοροποιητικά στοιχεία από την προηγούμενη γενιά είναι το Dual-Axis (για μείωση του torque-steer) εμπρός σύστημα με τα αλουμινένια κάτω ψαλίδια, και η νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ.

Προσαρμοζόμενο είναι και το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση και τα μεταβλητή σχέση. Το διαφορικό είναι μηχανικό, περιορισμένης ολίσθησης, οι τροχοί 20 ιντσών με λάστιχα υψηλών επιδόσεων, τα εμπρός δισκόφρενα διάτρητα με κόκκινες 4πίστονες δαγκάνες Brembo, και η εξάτμιση τριπλή, στη μέση της πίσω ποδιάς.

Ανάλογα σπορ είναι και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπου υπάρχει και αριθμημένη πλακέτα Type R.

 

19 Apr, 2024 Ώρα 12:46

Aion Hyper SSR: Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το κινέζικο supercar των 1.225 ίππων

Thumbnail

Όχι, στις φωτογραφίες δεν είναι κάποιο ηλεκτρικό Acura NSX. Είναι το νέο εντυπωσιακό δημιούργημα των Κινέζων που ακούει στο όνομα Hyper SSR και μόλις παρουσιάστηκε στην πατρίδα της Ferrari.

Close

Πιο συγκεκριμένα το εντυπωσιακό σύνολο έκανε το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο στις εγκαταστάσεις Advanced Design της μητρικής εταιρείας CAG στο Μιλάνο της Ιταλίας αυτή την εβδομάδα. Και παρόλο που δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι πρόκειται να αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη, τα αφεντικά της Ferrari, της Porsche, της Lamborghini και της Rimac θα ήταν ανόητο να πιστεύουν ότι αυτοκίνητα όπως το SSR δεν έχουν φιλοδοξίες να βρουν αγοραστές πέρα από τα σύνορα της Κίνας τα επόμενα χρόνια.

 

Close

 

Με σώμα από ανθρακόνημα, το σύνολο έχει μήκος 4.538μ. ύψος 1.238 μ. και με μία διάταξη τριών ηλεκτρικών κινητήρων , αποδίδει 1.225 άλογα.

Close

Καταφέρνει (σύμφωνα με την εταιρία πάντα), το 0-100 σε 1.9 δευτ. έχοντας τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250χλμ./ώρα.

Στην αρχική του έκδοση κοστίζει 233χιλ. δολάρια ενώ το εσωτερικό του Hyper SSRείναι κατασκευασμένο από βιώσιμα υλικά και δεν περιέχει ζωικά προϊόντα. Ταυτόχρονα, τα ελαφριά καθίσματα υποστηρίζεται ότι παρέχουν άφθονη στήριξη χωρίς να χάνουν την καθημερινή άνεση ενώ υπάρχει η αφθονία ψηφιακής τεχνολογίας, όπως θα περίμενε κανείς. Ο οδηγός βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα εικονικό συγκρότημα οργάνων 8,8 ιντσών που συνδυάζεται με μια δεύτερη οθόνη 14,6 ιντσών στην κονσόλα.

 

 

Εκτός από το ντεμπούτο του Hyper SSR στο Μιλάνο, η GAC αποκάλυψε το Car Culture Series 3.0, μια σειρά από τρία πρωτότυπα αυτοκίνητα που το καθένα ρίχνει μια διαφορετική ματιά στο μέλλον της αστικής κινητικότητας. Το City Pod, το χρηστικό αστικό φορτηγάκι διανομής City Box και το σπορ κουπέ City Run, μοιάζουν πολύ διαφορετικά μεταξύ τους, αλλά όλα έχουν σχεδιαστεί γύρω από το ίδιο αρθρωτό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που συγκεντρώνει τον κινητήρα κίνησης και την μπαταρία σε μια ενιαία μονάδα. Η GAC λέει ότι η διάταξη αυτή επιτρέπει την ταχεία αντικατάσταση του συστήματος κίνησης, ελαχιστοποιεί τον χρόνο συντήρησης και ενισχύει την αποδοτικότητα και την απόδοση.