Γενικά

16 Jun, 2017 Ώρα 18:47

ERC Cyprus Rally 2017 Επιλογή Θέσης Εκκίνησης

Thumbnail

Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι η διαδικασία επιλογής αριθμού εκκίνησης από τους 15 οδηγούς που στην κατακτήτρια ειδική διαδρομή του Ράλι Κύπρος. Μια διαδικασία που δίδει την ευκαιρία στους γρηγορότερους οδηγούς να διαλέξουν τη θέση που θα ξεκινήσουν τον αγώνα. O Λετονός Nikolay Gryazin που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη διαδρομή επέλεξε να ξεκινήσει τον αγώνα από τη 15η θέση ενώ πίσω του, στη 14η θα ξεκινήσει ο τέσσερις φορές νικητής του Ράλι Κύπρος Nasser Al Attiyah. Ο πρωτοπόρος Bruno Magalhaes, που προηγείται στη βαθμολογία του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος επέλεξε την 13η θέση στην εκκίνηση.

Close

Nikolay Gryazin: Μετά από την εγκατάλειψη μας στο Ράλι Ακρόπολις, παραλάβαμε το Skoda Fabia R5 μόλις χθες, οπόταν η επαφή που είχαμε μαζί του στην κατατακτήρια δοκιμή ήταν η πρώτη μας. Πιέσαμε το πρωί και έχουμε σκοπό να πιέσουμε και στον αγώνα γιατί στόχος μας είναι η νίκη.

Nassey Al Attiyah: Αυτός είναι ο αγαπημένος μου αγώνας και τον έχω κερδίσει πολλές φορές. Δεν θα είναι εύκολο να πιέσουμε από το ξεκίνημα αλλά πάμε για την νίκη έτσι θα πρέπει να δούμε πως θα κυλήσει ο αγώνας μετά από τις πρώτες ειδικές. Δεν υπάρχει μυστικό για την επιτυχία μας στην Κύπρο. Το ράλι συνδυάζει δυο επιφάνειες και πολλαπλών ταχυτήτων στροφές. Παραμένει ο αγαπημένος μου αγώνας και θέλουμε το καλό αποτέλεσμα.

Close

Bugra Banaz: Σας ευχαριστούμε για την πρόσκληση. Στο πρώτο χάσιμο στην κατατακτήρια δοκιμή πηδήξαμε αρκετά ψηλά με αποτέλεσμα στην προσγείωση να προκαλέσουμε λίγη ζημιά, αλλά δεν ήταν κάτι σοβαρό.

Αλέξανδρος Τσουλόφτας: Σκοπός μας στο Ακρόπολις ήταν να δούμε τον ανταγωνισμό, και να γνωρίσουμε το αυτοκίνητο (Citroen DS3 R5) Εδώ αλλάζει ο στόχος μας καθώς θέλουμε να είμαστε το ταχύτερο Κυπριακό πλήρωμα για να τελειώνω την υπόθεση Πρωτάθλημα εδώ. Θα δούμε ανάλογα με το πώς κυλάει ο αγώνας μετά από τις πρώτες ειδικές αν θα πιέσουμε με σκοπό να βρεθούμε στο βάθρο την Κυριακή.

Close
22 Mar, 2024 Ώρα 11:14

Gymkhana Cyprus #1 – Αυτή τη Κυριακή στην Achna Speedway!

Thumbnail

Η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου σε συνεργασία με το Time Attack Club αφουγκραζόμενη την ανάγκη για νέες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού προχωρεί στη διοργάνωση του πρώτου αγώνα Gymkhana στην πίστα Achna Speedway.

Close

O αγώνας αυτός απευθύνεται σε οδηγούς αγώνων drift, Time Attack, Rally, Ταχύτητας και Αναβάσεων αλλά και σε ειδικές κατηγορίες όπως Cross Cars. Και βέβαια είναι ιδανικός και για πολιτικά αυτοκίνητα, οργανωμένα Clubs, ακόμη και ιδιώτες που θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους με ασφάλεια πάντα, στην πίστα.

 

Close

 

Η Achna Speedway έχει ετοιμάσει μια διαδρομή με δύο ίδιες πίστες όπου οι αγωνιζόμενοι θα συναγωνίζονται μεταξύ τους ξεκινώντας παράλληλα. Δείτε τον σχεδιασμό της.

Close

Οι αγωνιζόμενοι θα γράφουν ένα χρόνο στην αριστερή πίστα και ένα χρόνο στη δεξιά. Ανάλογα με τις συμμετοχές, η διαδικασία θα προχωρά σε επόμενο γύρο (ladders) μέχρι οι δύο συμμετέχοντες με τον καλύτερο χρόνο να φτάσουν στον τελικό.

Το Time Attack Club προσκαλεί όλους να συμμετέχουν και όλους να έρθουν να δουν αυτή τη νέα μορφή αθλήματος!

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχών, δείτε εδώ ή τηλεφωνήστε στο 99960807 Χάρης, 99675910 Χάρης.

Οι κανονισμοί είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.

 

 

Τι είναι το Gymkhana

To Gymkhana είναι ένας χρονομετρημένος αγώνας σε μια μικρή διαδρομή. Ουσιαστικά, παίρνει την τυπική μονόδρομη διαδρομή και προσθέτει εμπόδια όπως κώνους και βαρέλια. Η ταχύτητα στην πίστα δεν είναι ιδιαίτερα ψηλή, έτσι οι οδηγοί πρέπει να χρησιμοποιούν οδήγηση με πρόσφυση, καθώς και ελιγμούς χειρόφρενου πιθανότατα και ανάλογα με την κίνηση στους τροχούς (rear wheel drive) αλλά και δεξιότητες πέδησης με το αριστερό πόδι, αν είναι γνώστες. Μπορούν όμως κάποιοι οδηγοί ακόμη και με ένα αυτοκίνητο δρόμου να διακριθούν, αν έχουν αντίληψη της διαδρομής και καλά αντανακλαστικά. Ο πιο γρήγορος χρόνος κερδίζει.

Είναι η πολυπλοκότητα του αθλήματος αυτού που προσελκύει τους αγωνιζόμενους, καθώς και η ευκαιρία να δοκιμάσουν τις οδηγικές τους αγωνιστικές σε κάποιο βαθμό ικανότητες.

Οι αγώνες αυτοί εμπνεύστηκαν από βίντεο στο διαδίκτυο που έδειχναν τις δεξιότητες διάσημων οδηγών, όπως ο θρύλος της Subaru Rally Team, Ken Block, να περιηγούνται σε εγκαταλελειμμένα κτίρια αεροδρομίων και τσιμεντένιες αποθήκες με ταχύτητες που προκαλούν ρίγος.

Ωστόσο, το Gymkhana είναι ένα άθλημα που έχει χαρακτηριστεί ως σκάκι υψηλής ταχύτητας (εναντίον του εαυτού σου) και το «διαβατήριο της πύλης του μηχανοκίνητου αθλητισμού». Ένας οδηγός προσπαθεί να νικήσει τους αντιπάλους του και να κερδίσει και τον προσωπικό του καλύτερο χρόνο. Είναι ένας αγώνας Time Attack στην ουσία στην παρουσία θεατών στην κερκίδα που παρακολουθούν τα ζεύγη να αγωνίζονται ενάντια στο χρόνο.

Παρά το ότι το Gymkhana είναι ακόμα σε αρχικά στάδια, είναι ανοιχτό σε όλους τους οδηγούς: Με πολιτικά και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Και στις ΗΠΑ, όταν διοργανώνεται, προσελκύει περισσότερους οπαδούς από οποιαδήποτε άλλο αγώνισμα, όπως το NASCAR!

Στο Gymkhana παίζει ρόλο όχι τόσο η ιπποδύναμη αλλά η ικανότητα ελιγμών του αυτοκινήτου και του οδηγού. Ένα από τα πιο δελεαστικά στοιχεία του Gymkhana σε σχέση με άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι ότι το κάθε αυτοκίνητο μπορεί να συμμετέχει, αρκεί να περάσει την τεχνική πιστοποίηση.