Εξελίξεις Και Σενάρια @ Le Mans 24 Hours!

21 Ιουν., 2017 Ώρα 11:49

Απίστευτο σενάριο για την εγκατάλειψη της Toyota στο Le Mans του 2017 Μετά την περυσινή εγκατάλειψη στα τελευταία λεπτά, που πάγωσε τους Ιάπωνες, μετά απο 24 ώρες χαράς και αγωνίας, φέτος η εγκατάλειψη ήρθε νωρίτερα. Ο Kamui Kobayashi έκανε pole και ήταν 10 ώρες επικεφάλής, αλλά μετά χάλασε ο συμπλέκτης. Τι έγινε; Μπήκε στα pit υπο καθεστώς κίτρινης σημαίας, και στην έξοδο περίμενε το σήμα του κριτή για να συνεχίσει. Τον πλησίασε ενας τύπος με πορτοκαλί στολή, ίδια με του κριτή και του έκανε το σηματάκι του ok! Ο Ιάπωνας το εξέλαβε ως σήμα να φύγει και ξεκίνησε. Τον σταμάτηαν αμέσως οι κανονικοί κριτές και μέχρι να πάρει το τελικό ok, αφού και στα pit του μπερδεύτηκαν, σταμάτησε και ξεκίνησε ακόμα μερικές φορές. Η Ιαπωνική μηχανή ταλαιπωρήθηκε και ο συμπλέκτης παρέδωσε το πνεύμα λιγο αργότερα. Και όλα αυτά γιατι ενας άλλος οηγός ήθελε να του πεί, μπράβο μεγάλε, προχώρα!

Ευτυχώς η Toyota δεν δείχνει να πέφτει εντελώς κάτω, μετά την ατυχία πέρυσι και την επανάληψη φέτος:

Και οι δύο αποτυχίες που είδαμε μας έκαναν έκπληξη και δεν υπάρχουν απαντήσεις. Δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα με τον συμπλέκτη παλιότερα. Κανονικά, υπάρχει πάντα κάτι που βλέπουμε στις δοκιμές, και μιλάμε με τους οδηγούς, ώστε να προσαρμόσουμε κάτι ή να βελτιωθούν. Ο μπροστά κινητήρας, έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, το λιγότερο 15000 χιλιόμετρα, οπότε δεν ανησυχούσαμε υπερβολικά για κανένα από αυτά πριν τον αγώνα. Το τρίτο μονοθέσιο εγκατέλειψε απο crash με άλλο αυτοκίνητο.

Νομίζω ότι αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι έχουμε αποδείξει ότι είμαστε racers. Επιστρέψαμε μετά από μια σκληρή εμπειρία πέρυσι, και θα επιστρέψουμε το επόμενο έτος. Εχουμε έναν αγώνα να κερδίσουμε και έχουμε κάνει μεγάλα βήματα τα τελευταία δύο χρόνια, ειδικά στις πίστες που απαιτούν μεγάλα κάθετα αεροδυναμικά φορτία.

H ομάδα της Rebellion, με αριθμό 13 και μονοθέσιο Oreca 07 Gibson, που τερμάτισε τρίτη στην γενική, έχασε το βάθρο μετά από video που αποδεικνύει παραβίαση, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την επανεκκίνηση του κινητήρα μετά από τα pit. Η ομάδα τροποποίησε ένα ομολογκαρισμένο μέρος του μονοθεσίου. Πιο συγκεκριμένα, υπήρχε μια τρύπα, που είχε διαμορφωθεί από την ομάδα στην δεξιά πλευρά του καλύμματος του κινητήρα, η οποία είχε γίνει για να υπάρχει πρόσβαση από το πλήρωμα της Rebellion στον κινητήρα εκκίνησης, και στην ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα που δεν λειτουργούσε σωστά, χωρίς να χρειάζεται να αφαιρεθεί το κάλυμμα του κινητήρα. Με την ακύρωση, στη τρίτη θέση ανεβαίνει το άλλο μονοθέσιο της Jackie Chan DC Racing, ολοκληρώνοντας με αυτό τον τρόπο τον θρίαμβο της ομάδας του ηθοποιού.

Δείτε Επίσης