Νέα μοντέλα

21 Jun, 2017 Ώρα 17:29

Ferrari 812 SuperFast

Thumbnail

Η Ferrari 812 Superfast διαθέτει έναν V12 6,5 λίτρων κινητήρα απόδοσης 800 ίππων στις 8500 στροφές. Τα 0 - 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 340 χιλιομέτρων.

Close

Η 812 Superfast είναι η πρώτη Ferrari που διαθέτει το EPS (Electric Power Steering) και την πέμπτη έκδοση του SSC (Side Slip Control) αλλά και το Virtual Short Wheelbase! Ενα σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο και χρησιμοποιεί μια μονάδα ελέγχου που αυτόματα αλλάζει την διεύθυνση του πίσω άξονα, αναλόγως με την ταχύτητα του οχήματος, τη γωνία και την ταχύτητα διεύθυνσης του τιμονιού. Το καπό έχει διπλές εισαγωγές αέρα, δίπλα από τα φωτιστικά σώματα. Η Superfast έχει ενεργή αεροδυναμική, με τα ενεργά μπροστά πτερύγια στο κάτω μέρος του αμαξώματος και την αεροτομή.

Το εσωτερικό της 812 Superfast έχει νέα εργονομικά bucket καθίσματα, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, νέο τιμόνι, νέο πίνακα οργάνων, νέας σχεδίασης αεραγωγούς και νέα μονάδα συστήματος κλιματισμού.

Close

 

19 Apr, 2024 Ώρα 13:53

Περισσότερα άλογα και πιο sexy εμφάνιση για το νέο Audi E-Tron GT

Thumbnail

Με μία σειρά φωτογραφιών που έδωσε στην δημοσιότητα, η Audi αποκαλύπτει το E-Tron GT, ανακοινώνοντας επίσης σημαντικές αναβαθμίσεις στην ισχύ και ένα εξελιγμένο σύστημα ενεργής ανάρτησης.

Close

Ακολουθώντας τα χνάρια της πρόσφατα ανανεωμένης Porsche Taycan, η νέα έκδοση του κορυφαίου ηλεκτρικού Audi υπόσχεται αυξημένη ισχύ, ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης, διευρυμένη αυτονομία και την εισαγωγή μιας νέας παραλλαγής RS Performance.

Προγραμματισμένο για ανανέωση στα μέσα του κύκλου ζωής του, το E-Tron GT ευθυγραμμίζεται με τις εξελίξεις του αντίστοιχου μοντέλου της Porsche.

Close

 

 

Στις φωτογραφίες βλέπουμε διακριτικές αλλαγές, ιδιαίτερα στον μπροστινό προφυλακτήρα και τον πίσω διαχύτη. Υπάρχουν επίσης νέες ζάντες αλουμινίου βελτιστοποιημένες για καλύτερη αεροδυναμική.

Μηχανικά, το 2025 E-Tron GT αναμένεται να φιλοξενεί πιο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες και να διαθέτει ταχύτερη χωρητικότητα φόρτισης, που ενδεχομένως να φτάνει τα 320 kWh σε σύγκριση με τα προηγούμενα 270 kWh.

Σε επιλεγμένες εκδόσεις μπορεί να τοποθετηθεί μια μεγαλύτερη μπαταρία 105 kWh, η οποία υπόσχεται αυξημένη αυτονομία σε σχέση με την τρέχουσα μονάδα 93,4 kWh.

Επιπλέον, μια νέα ναυαρχίδα RS Performance, που αναμένεται να ξεπεράσει την ισχύ του απερχόμενου RS E-Tron GT των 646, αλλά να υπολείπεται των 952 ίππων της Porsche Taycan Turbo S, θα επισφραγίσει την ανανεωμένη γκάμα.

Close

Μια αξιοσημείωτη προσθήκη στο σύνολο είναι ένα προηγμένο σύστημα ενεργής ανάρτησης που μοιάζουν με την τεχνολογία Active Ride της Porsche.