Νέα μοντέλα

03 Jul, 2017 Ώρα 14:13

Porsche 911 GT2 RS με 700 άλογα!!!

Thumbnail

Έφτασε η στιγμή για την επίσημη παρουσίαση της νέας Porsche 911 GT2 RS, της ταχύτερης και πιο δυνατής έκδοσης παραγωγής της 911 που κατασκεύασε ποτέ η Porsche.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο φορά έναν 3,8-λίτρων επίπεδο εξακύλινδρο bi-turbo κινητήρα, απόδοσης 700 ίππων και 750 Nm ροπής. Ζυγίζει 1.470 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα, με το πισωκίνητο αυτοκίνητο να έχει τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα.

Close

Ο 3,8-λίτρων bi-turbo κινητήρα προέρχεται από την 911 Turbo S αλλά προκειμένου να δυναμώσει κατά 120 άλογα φόρεσε μεγαλύτερα τούρμπο, σύστημα ψύξης ψεκασμού νερού για καλύτερη ψύξη και βελτιωμένη απόδοση, νέα ελαφριά εξάτμιση από τιτάνιο, που ζυγίζει περίπου 7 κιλά λιγότερο από αυτή της 911 Turbo και προσφέρει πιο έντονο ήχο, με το 7-τάχυτο PDK κιβώτιο ταχυτήτων να έχει νέες ρυθμίσεις.

Η Porsche 911 GT2 RS έχει αλλαγές στο σασί, ενώ διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης, το σύστημα PSM με Sport λειτουργία, Ultra High Performance (UHP) ελαστικά διαστάσεων 235/30 ZR 20 μπροστά και 325/30 ZR 21 πίσω, με την ακραία αεροδυναμική και την μεγάλη πίσω αεροτομή να βελτιώνουν τον χειρισμό της. Τα φρένα είναι carbon-κεραμικά στον βασικό εξοπλισμό, η οροφή από μαγνήσιο, με το καπό να είναι από ανθρακονήματα, ενώ από CFRP (carbon-fibre reinforced plastic) είναι κατασκευασμένα τα εμπρός πτερύγια, τα ανοίγματα στα φτερά, τα καλύμματα των καθρεπτών, η αεροτομή και οι πίσω αεραγωγοί.

Close

Η Porsche προσφέρει το Weissach πακέτο στον πρόσθετο εξοπλισμό το οποίο μειώνει το βάρος επιπλέον κατά 30 κιλά. Το πακέτο διαθέτει αρκετά ακόμη μέρη κατασκευασμένα από CFRP και τιτάνιο, όπως για παράδειγμα: οροφή, κάλυμμα χώρου αποσκευών, αντιστρεπτικές ράβδοι, coupling rods και στους δύο άξονες και ζάντες από μαγνήσιο.

Στο εσωτερικό τα πάντα είναι επενδυμένα με κόκκινο Alcantara και μαύρο δέρμα, ενώ δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν τα carbon μέρη. Το τιμόνι διαθέτει μεγάλα paddles αλλαγής ταχυτήτων, ενώ στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας συναντάμε το Porsche Communication Management (PCM) που φέρει και τις λειτουργίες Connect Plus και Porsche Track Precision.

Το πρόσθετο πακέτο Chrono επεκτείνει τις λειτουργίες του PCM μιας και μπορεί να προβάλει τις επιδόσεις του οδηγού σε μια πίστα, έχοντας παράλληλα και χρονόμετρο, ενώ παράλληλα με τη χρήση του Porsche Track Precision, επιτρέπει στον οδηγό να καταγράφει με μεγαλύτερη ακρίβεια τον χρόνο που πετυχαίνει κατά τη διάρκεια ενός γύρου μέσα σε πίστα.

Η Porsche Design θέλοντας να γιορτάσει τη παρουσίαση της νέας 911 GT2 RS παρουσιάζει έναν νέο χρονογράφο ο οποίος θα πωλείται έναντι 9.450 ευρώ αποκλειστικά και μόνο στους κατόχους της 911 GT2 RS.

Ο χρονογράφος είναι κατασκευασμένος από ελαφρύ τιτάνιο και carbon και διαθέτει τη λειτουργία flyback. Τι είναι αυτή; Στους παραδοσιακούς χρονογράφους, πρέπει να πατήσεις το κουμπί τρεις φορές προκειμένου να μετρήσεις διαδοχικά χρονικά διαστήματα. Στο πρώτο πάτημα σταματάς τον χρονογράφο, στο δεύτερο τον επαναρυθμίζεις και στον τρίτο επανεκκινείς την διαδικασία μέτρησης. Στους χρονογράφους με λειτουργία flyback αυτές οι διαδικασίες γίνονται αυτόματα.

Η νέα 911 GT2 RS ξεκινά στη Γερμανία από τις 285.220 ευρώ.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.