Νέα μοντέλα

03 Jul, 2017 Ώρα 14:27

Το Volkswagen T-Roc με ήπιο υβριδικό σύστημα 48-volt

Thumbnail

Το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που θα εξοπλίζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48-volt θα γίνει το T-Roc, όπως αποκάλυψε ο Frank Welsch, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της γερμανικής εταιρίας.

Close

Το crossover θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, με το μοντέλο, να αποκτά και R έκδοση, με τον κινητήρα του να προέρχεται από το Golf R των 310 ίππων. Αυτό βέβαια θα συμβεί μόνο αν η VW διαπιστώσει πως υπάρχει η απαιτούμενη ζήτηση από το κοινό, ώστε το αυτοκίνητο να καταστεί επιχειρηματικά βιώσιμο.

Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB και θα προσφέρεται τόσο με τον υπερτροδοτούμενο, τρικύλινδρο 1000άρη όσο και με τον νέο, 1500άρη, τετρακύλινδρο TSI ενώ στην κορυφή της γκάμας των βενζινοκινητήρων θα είναι ο δίλιτρος TSI, ενώ δεν θα υπάρχει GTI έκδοση. Όσον αφορά στους πετρελαιοκινητήρες, θα είναι διαθέσιμος ο 1600άρης και ο δίλιτρος ενώ από πλευράς μετάδοσης όπως θα περίμενε κανείς, το T-Roc θα προσφέρει σύστημα τετρακίνησης –είτε ως επιλογή, είτε ως standard– και δύο κιβώτιο – ένα 6τάχυτο μηχανικό και ένα 7τάχυτο DSG. Τέλος, εξελίσσονται τόσο η plug-in υβριδική GTE έκδοση, όσο και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Close

Η κατασκευή του θα ξεκινήσει από τον Αύγουστο στην Palmela της Πορτογαλίας με το μοντέλο να ξεκινά την εμπορική του πορεία, είτε στα τέλη του 2017, είτε στις αρχές του 2018.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.