Ειδήσεις

17 Jul, 2017 Ώρα 16:21

Ποια είναι η εταιρεία που κυριαρχεί στις πωλήσεις στις πιο πολλές χώρες του κόσμου;

Thumbnail

Η επικράτηση στην παγκόσμια μάχη των πωλήσεων είναι θέμα ουσίας αλλά και πρεστίζ και οι μονομάχοι τα τελευταία χρόνια είναι δύο: ο όμιλος της Volkswagen και αυτός της Toyota, με τον πρώτο να ξεπερνά το δεύτερο για πρώτη φορά στην ιστορία το 2016. Αυτή όμως είναι η μια πλευρά του νομίσματος. Η άλλη είναι ποια μάρκα κατορθώνει να είναι πρώτη στις πιο πολλές μεμονωμένες αγορές.

Close

Όπως αποκαλύπτει το πολύ ενδιαφέρον infographics που βλέπετε η Toyota ναι μεν τερμάτισε δεύτερη επί του συνόλου αλλά στις επιμέρους αγορές κατόρθωσε να κυριαρχήσει σε συνολικά 49 χώρες. Το ακόμα πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως επικρατεί σε αρκετές κρίσιμες αλλά και ανερχόμενες αγορές, όπως είναι αυτές της Λατινικής Αμερικής, της Ασίας, της Αφρικής και της Αυστραλίας, ενώ σε άλλες χώρες, όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα η πρωτιά της αποτελεί, για τους μη μυημένους, έκπληξη.

Η VW, σε αυτή την άτυπη μεν αλλά πολύ ενδιαφέρουσα κατάταξη δε, είναι δεύτερη αλλά με μεγάλη απόσταση από την κορυφή, καθώς οι πρωτιές της περιορίζονται σε μόλις 14 χώρες, οι πιο πολλές από τις οποίες είναι στην Ευρώπη. Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται η Ελβετία, το Βέλγιο, η Ολλανδία, η Σουηδία, η Γερμανία, η Κροατία και η Λευκορωσία κ.λπ.

Close

Στην 3η θέση πλασάρεται η Ford η οποία διατήρησε την πρωτοκαθεδρία στη μεγάλη αγορά των ΗΠΑ, καθώς και στον Καναδά και τη Νέα Ζηλανδία. Στην 4η θέση ισοβαθμούν οι Renault και Skoda με πρωτιές σε 6 χώρες, ενώ ακολουθούν οι Dacia και Fiat με 5 πρώτες θέσεις.

Στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, αυτή της Κίνας, επικράτησε η Wuling, ένας τοπικός κατασκευαστής, ενώ στην Ινδία και παρά τον έντονο ανταγωνισμό με τις εγχώριες εταιρείες πρώτη ήταν η Suzuki με την Marutti. Ενδιαφέρουσα είναι η επικράτηση της Hyundai, πέρα από την Νότια Κορέα και στην ανερχόμενη αγορά της Ρωσίας.

Close
15 Apr, 2024 Ώρα 18:33

Οι Γερμανοί σκέφτονται απαγόρευση χρήσης των Ι.Χ. τα Σαββατοκύριακα!

Thumbnail

Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας απειλεί να απαγορεύσει την οδήγηση τα Σαββατοκύριακα για την επίτευξη των κλιματικών στόχων, εάν ο κυβερνητικός συνασπισμός δεν περάσει μεταρρυθμίσεις στο νόμο για την προστασία του κλίματος μέχρι τον Ιούλιο.

Close

“Το γεγονός ότι η τροποποίηση δεν έχει ακόμη τεθεί σε ισχύ οδηγεί σε σημαντικές νομικές και πραγματικές αβεβαιότητες”, έγραψε ο φιλελεύθερος πολιτικός Φόλκερ Βίσσινγκ σε επιστολή του προς τους επικεφαλής των κοινοβουλευτικών ομάδων του συνασπισμού, όπως μετέδωσε την Πέμπτη το γερμανικό πρακτορείο BILD. “Αυτό δεν εξυπηρετεί ούτε το κλίμα ούτε τη φήμη της ομοσπονδιακής κυβέρνησης”, ανέφερε.

Η μείωση της κυκλοφορίας για την επίτευξη των κλιματικών στόχων θα ήταν δυνατή μόνο με μέτρα που είναι δύσκολο να επικοινωνηθούν στο κοινό, όπως “ολοκληρωμένες και καθολικές απαγορεύσεις οδήγησης τα Σάββατα και τις Κυριακές”, πρόσθεσε ο Wissing.

Close

Εάν ο συνολικός στόχος δεν επιτευχθεί δύο συνεχόμενα έτη, τότε η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα αποφασίσει σε ποιον τομέα και με ποια μέτρα θα επιτευχθεί η επιτρεπόμενη συνολική ποσότητα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως το 2030.

Εάν οι σχεδιαζόμενες μεταρρυθμίσεις δεν περάσουν από το κοινοβούλιο έως τις 15 Ιουλίου, προειδοποίησε ο Βίσινγκ, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και Μεταφορών θα υποχρεωθεί να υποβάλει “άμεσο πρόγραμμα δράσης που θα διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τα ετήσια επίπεδα εκπομπών του τομέα των μεταφορών” έως το 2030 – το οποίο θα περιλαμβάνει απαγόρευση οδήγησης τα Σαββατοκύριακα.

Close