Αγορά

31 Jul, 2017 Ώρα 14:58

Η Opel παρουσιάζει τη νέα της φιλοσοφία και το νέο της λογότυπο

Thumbnail

“Το μέλλον ανήκει σε όλους” είναι το νέο δόγμα της Opel και αποτυπώνει τις προσδοκίες της εταιρείας. Η Opel εκδημοκρατίζει τις μελλοντικές τεχνολογίες και τις κάνει προσιτές σε όλους. Αυτή η φιλοσοφία είναι βαθιά ριζωμένη στην ιστορία της μάρκας και τεκμηριώνεται από ορόσημα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Η cross-media καμπάνια για τη νέα ναυαρχίδα Insignia είναι η πρώτη που περιλαμβάνει το νέο δόγμα τα μάρκας και το ανανεωμένο λογότυπο Opel με το σήμα του κεραυνού. Ο Jürgen Klopp είναι ο ιδανικός πρεσβευτής του νέου δόγματος της μάρκας.

Close

Η βιομηχανία αυτοκινήτου αλλάζει ταχύτερα και πιο δραστικά από ποτέ. Το όχημα δεν βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Μετατοπίζεται πλέον στην ανθρώπινη μετακίνηση. Μία εκ βάθρων αλλαγή φιλοσοφίας! Το ‘μηχανικό’ γίνεται ‘ψηφιακό’, το ‘καύσιμο’ αντικαθίσταται από τον ‘ηλεκτρισμό’, και η ιδιοκτησία αυτοκινήτων δίνει τη θέση της σε λύσεις μετακίνησης προσαρμοσμένες στις εκάστοτε ανάγκες. «Το νέο δόγμα ‘Το μέλλον ανήκει σε όλους’ πηγάζει από την ψυχή της Opel. Είναι δέσμευση, ‘θέση’ και υποχρέωση – κάτι πολύ περισσότερο από μία απλή προϊοντική υπόσχεση,» δήλωσε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Opel, Tina Müller. 

 

Close

 

Close

Η Opel ήταν ανέκαθεν πρωτοπόρος στον εκδημοκρατισμό καινοτομιών και premium τεχνολογιών. Η καθιέρωση του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα (1989)και η τοποθέτηση αερόσακων κανονικού μεγέθους σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα (1995) είναι ορόσημα στους τομείς περιβαλλοντικής προστασίας και ατομικής ασφάλειας. Πρόσφατα παραδείγματα είναι οι πρωτοποριακοί προβολείς IntelliLux LED® matrix στις κατηγορίες μεσαίων και συμπαγών μοντέλων, το σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar (2015) και το επαναστατικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο Opel Ampera-e. Οι τεχνολογίες αυτές κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη, δηλαδή καλύτερη για τον άνθρωπο. «Οι καινοτομίες που θέλουμε να προσφέρουμε δεν εξελίσσονται από μηχανικούς για μηχανικούς, αλλά από μηχανικούς για τον άνθρωπο» δήλωσε η Tina Müller. Γι’ αυτό, η Opel επιθυμεί να συμβάλλει θετικά σε ένα πιο ανθρώπινο κόσμο μετακίνησης. Έναν μελλοντικό κόσμο με αυτόνομα, ηλεκτρικά οχήματα, με τα οποία οι άνθρωποι θα μπορούν να κινούνται συνεχώς και να είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους – σύμφωνα με το δόγμα “Το μέλλον ανήκει σε όλους”.

Το νέο Opel Insignia αποτυπώνει ακριβώς τι σημαίνει αυτό το δόγμα από πλευράς προϊόντος. Το νέο μοντέλο είναι το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με το νέο λογότυπο και προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα ευφυών τεχνολογιών από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της κατηγορίας. Μεταξύ αυτών είναι το πρωτοποριακό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix, ένα υπερσύγχρονο σύστημα, ευφυή συστήματα υποστήριξης οδηγού και οθόνη head-up. Μία ελκυστική προσφορά κυρίως για πελάτες που μέχρι τώρα δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον για πολυτελείς premium μάρκες. Με άλλα λόγια, το νέο Insignia είναι πραγματικός ηγέτης – που κατασκευάζεται στη Γερμανία. Συνεπώς, η νέα καμπάνια επικοινωνίας 360-μοιρών ανοίγει με το σλόγκαν “Γερμανική τεχνολογία για όλους” και τον πρεσβευτή της Opel, Jürgen Klopp σε πρωταγωνιστικό ρόλο.

01 Aug, 2025 Ώρα 11:25

Ο Όμιλος Πηλακούτα προσφέρει την BMW X1 Premium Edition στην τιμή των €38.900

Thumbnail

Η BMW X1 έκανε την εμφάνιση της στην παγκόσμια αγορά το 2009 και ήταν το πρώτο SAV (Sports Activity Vehicle) στην πολυτελή compact κατηγορία. Από τότε διατηρεί την πρώτη θέση σε πωλήσεις της κατηγορίας αυτής. Tο μοντέλο βρίσκεται ήδη στην τρίτη του γενιά και ο Όμιλος Πηλακούτα, θέλοντας να δώσει την ευκαιρία σε περισσότερους οδηγούς να γνωρίσουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του BMW X1, προσφέρει το μοντέλο στην Premium έκδοση στην τιμή των €38.900.

Close

 

 

To ΒΜW X1 sDrive18i διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη και ένα υψηλό πακέτο εξοπλισμού. Μεταξύ πολλών άλλων διαθέτει: μεταλλική μπογιά, ζάντες 17 ιντσών, υποβοήθηση παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, Navigation, Apple Car Play και Android Auto, Wireless Charging, αυτόματη πόρτα χώρου αποσκευών, Υπηρεσίες ConnectedDrive και πολλά άλλα.

To ΒΜW X1 sDrive18i είναι εφοδιασμένο με τον κινητήρα των 1.5 λίτρων απόδοσης 136 ίππων και 230 Nm ροπής προσφέροντας μια μέση κατανάλωση της τάξης των 6.6 λίτρων ανά 100 χλμ (WLTP). Προσφέρει μέγιστη ευρυχωρία και πληθώρα τεχνολογικών στοιχείων άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας. Το εσωτερικό διαθέτει ένα εργονομικό, μοντέρνο και ψηφιακό χαρακτήρα.

Close

 

Close

 

Η υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων και η premium ατμόσφαιρα που συναντά κανείς στην BMW X1, συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ξεχωριστής οδηγικής εμπειρίας στο εσωτερικό του compact SAV. Ο πίσω χώρος περιλαμβάνει τρία καθίσματα πλήρους μεγέθους που προσφέρουν σημαντικά βελτιωμένη άνεση.

Οι διαιρούμενες σε ποσοστό 40:20:40 πλάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν να αναδιπλώνονται ή να ρυθμίζονται σε διαφορετική γωνία για αύξηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών από 540 σε 1.600 λίτρα το μέγιστο.