Γενικά

22 Aug, 2017 Ώρα 15:07

Σούπερ ο Τζιωρτζής στη Μόσχα

Thumbnail

Τη μεγαλύτερη επιτυχία της καριέρας του και μια από τις μεγάλες επιτυχίες του κυπριακού μηχανοκίνητου αθλητισμού εκτός συνόρων, πέτυχε το περασμένο Σαββατοκύριακο στη Μόσχα ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής. Ο 20χρονος πιλότος της SMP Racing ανέβηκε στο πόντιουμ και στις τρεις κούρσες που περιλάμβανε ο έκτος γύρος του πρωταθλήματος SMP Formula 4 North Europe Zone certified by FIA, που διεξήχθη στην πίστα της Μόσχας. Σκόραρε συνολικά 43 βαθμούς, οι οποίοι τον ανέβασαν στην ένατη θέση της κατάταξης. Στον αγώνα έλαβαν μέρος 17 οδηγοί από Ρωσία, Ολλανδία, Δανία, Ισπανία, Φιλανδία και Αζερμπαϊτζάν. 

Close

Στις δύο κούρσες του Σαββάτου (19/8) ο Τζιωρτζής ήταν τρίτος, ενώ την Κυριακή (20/8) τερμάτισε δεύτερος. Στη δεύτερη κούρσα έδωσε μεγάλη μάχη με το Φιλανδό Tuomas Happalainen, ο οποίος βρέθηκε μπροστά του, ενώ την Κυριακή (20/8) πάλεψε γενναία με τον Ολλανδό Bent Viscaal για τη δεύτερη θέση, την οποία και τελικά κέρδισε, με τον Viscaal να παίρνει ποινή επειδή μπλόκαρε αντικανονικά και παρατεταμένα τον Τζιωρτζή.

Το Σάββατο (19/8) και τις δύο κούρσες κέρδισε ο Δανός οδηγός της Renault Sport Academy Christian Lundgaard, κατακτώντας το πρωτάθλημα, ένα γύρο πριν το τέλος. Τις απονομές έκανε ο πρώην πιλότος της Formula 1 και νυν αγωνιστικός διευθυντής της SMP Racing, Μίκα Σάλο. 

Close

«Ανέκαθεν μου άρεσε η πίστα της Μόσχας. Ταίριαζε στο στυλ μου και πιστεύω πως αναδεικνύει τις ικανότητες ενός οδηγού και όχι μόνο τη δύναμη του αυτοκινήτου. Πλέον θα είναι η αγαπημένη μου, καθώς για πρώτη φορά ανεβαίνω στο πόντιουμ, σε αγώνα formula» λέει ο Τζιωρτζής και συνεχίζει: «θέλω να ευχαριστήσω την SMP Racing που μου παρέχει όλα όσα χρειάζεται ένας οδηγός για να διεκδικεί μια θέση στο βάθρο, σε ένα πρωτάθλημα όπου μετέχουν πολλοί καλοί οδηγοί, από διάφορες χώρες». 

Ενόψει της συνέχειας ο Κύπριος πιλότος λέει πως «κάποιες ατυχίες και προβλήματα που υπήρξαν στο μέσο της χρονιάς πιστεύω πως ανήκουν οριστικά στο παρελθόν και πλέον ανυπομονώ για τον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος, στην Ολλανδία τον Οκτώβριο». Έχοντας ήδη τρέξει σε Ρωσία, Φιλανδία και Εσθονία τα μονοθέσια της Formula 4 θα βρεθούν 20-22 Οκτωβρίου στην πίστα του Assen, στην Ολλανδία, για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. 

Close

Πλάι στον Τζιωρτζή είναι και φέτος η Eneos Motor Oil, οι εταιρείες INTERTAXAUDIT, ALCO Filters και Eurofast καθώς και τα εστιατόρια Akakiko και το Sana Hiltonia. Περισσότερες πληροφορίες στο www.facebook.com/vladimiros.tziortzis και στο http://smpf4championship.com. 

 

22 Mar, 2024 Ώρα 11:14

Gymkhana Cyprus #1 – Αυτή τη Κυριακή στην Achna Speedway!

Thumbnail

Η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου σε συνεργασία με το Time Attack Club αφουγκραζόμενη την ανάγκη για νέες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού προχωρεί στη διοργάνωση του πρώτου αγώνα Gymkhana στην πίστα Achna Speedway.

Close

O αγώνας αυτός απευθύνεται σε οδηγούς αγώνων drift, Time Attack, Rally, Ταχύτητας και Αναβάσεων αλλά και σε ειδικές κατηγορίες όπως Cross Cars. Και βέβαια είναι ιδανικός και για πολιτικά αυτοκίνητα, οργανωμένα Clubs, ακόμη και ιδιώτες που θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους με ασφάλεια πάντα, στην πίστα.

 

Close

 

Η Achna Speedway έχει ετοιμάσει μια διαδρομή με δύο ίδιες πίστες όπου οι αγωνιζόμενοι θα συναγωνίζονται μεταξύ τους ξεκινώντας παράλληλα. Δείτε τον σχεδιασμό της.

Close

Οι αγωνιζόμενοι θα γράφουν ένα χρόνο στην αριστερή πίστα και ένα χρόνο στη δεξιά. Ανάλογα με τις συμμετοχές, η διαδικασία θα προχωρά σε επόμενο γύρο (ladders) μέχρι οι δύο συμμετέχοντες με τον καλύτερο χρόνο να φτάσουν στον τελικό.

Το Time Attack Club προσκαλεί όλους να συμμετέχουν και όλους να έρθουν να δουν αυτή τη νέα μορφή αθλήματος!

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχών, δείτε εδώ ή τηλεφωνήστε στο 99960807 Χάρης, 99675910 Χάρης.

Οι κανονισμοί είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.

 

 

Τι είναι το Gymkhana

To Gymkhana είναι ένας χρονομετρημένος αγώνας σε μια μικρή διαδρομή. Ουσιαστικά, παίρνει την τυπική μονόδρομη διαδρομή και προσθέτει εμπόδια όπως κώνους και βαρέλια. Η ταχύτητα στην πίστα δεν είναι ιδιαίτερα ψηλή, έτσι οι οδηγοί πρέπει να χρησιμοποιούν οδήγηση με πρόσφυση, καθώς και ελιγμούς χειρόφρενου πιθανότατα και ανάλογα με την κίνηση στους τροχούς (rear wheel drive) αλλά και δεξιότητες πέδησης με το αριστερό πόδι, αν είναι γνώστες. Μπορούν όμως κάποιοι οδηγοί ακόμη και με ένα αυτοκίνητο δρόμου να διακριθούν, αν έχουν αντίληψη της διαδρομής και καλά αντανακλαστικά. Ο πιο γρήγορος χρόνος κερδίζει.

Είναι η πολυπλοκότητα του αθλήματος αυτού που προσελκύει τους αγωνιζόμενους, καθώς και η ευκαιρία να δοκιμάσουν τις οδηγικές τους αγωνιστικές σε κάποιο βαθμό ικανότητες.

Οι αγώνες αυτοί εμπνεύστηκαν από βίντεο στο διαδίκτυο που έδειχναν τις δεξιότητες διάσημων οδηγών, όπως ο θρύλος της Subaru Rally Team, Ken Block, να περιηγούνται σε εγκαταλελειμμένα κτίρια αεροδρομίων και τσιμεντένιες αποθήκες με ταχύτητες που προκαλούν ρίγος.

Ωστόσο, το Gymkhana είναι ένα άθλημα που έχει χαρακτηριστεί ως σκάκι υψηλής ταχύτητας (εναντίον του εαυτού σου) και το «διαβατήριο της πύλης του μηχανοκίνητου αθλητισμού». Ένας οδηγός προσπαθεί να νικήσει τους αντιπάλους του και να κερδίσει και τον προσωπικό του καλύτερο χρόνο. Είναι ένας αγώνας Time Attack στην ουσία στην παρουσία θεατών στην κερκίδα που παρακολουθούν τα ζεύγη να αγωνίζονται ενάντια στο χρόνο.

Παρά το ότι το Gymkhana είναι ακόμα σε αρχικά στάδια, είναι ανοιχτό σε όλους τους οδηγούς: Με πολιτικά και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Και στις ΗΠΑ, όταν διοργανώνεται, προσελκύει περισσότερους οπαδούς από οποιαδήποτε άλλο αγώνισμα, όπως το NASCAR!

Στο Gymkhana παίζει ρόλο όχι τόσο η ιπποδύναμη αλλά η ικανότητα ελιγμών του αυτοκινήτου και του οδηγού. Ένα από τα πιο δελεαστικά στοιχεία του Gymkhana σε σχέση με άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι ότι το κάθε αυτοκίνητο μπορεί να συμμετέχει, αρκεί να περάσει την τεχνική πιστοποίηση.