Classic

02 Nov, 2019 Ώρα 18:15

11η Έκθεση Κλασικού & Σπορ Αυτοκινήτου – Στις 16 – 17 Νοεμβρίου στην κρατική έκθεση, ανανεωμένη!

Thumbnail

Με καινοτομίες έρχεται η 11η Έκθεση Κλασικού & Σπορ Αυτοκινήτου η οποία διοργανώνεται παράλληλα με το 16ο Boyz Stuff Show, στους χώρους της κρατικής έκθεσης Κύπρου στη Λευκωσία.

Close

Φέτος, το όλο σκηνικό θα επιμεληθούν, μαζί με την ομάδα του Boyz Stuff, τα παιδιά του Classic Car Cyprus. Έτσι, η απόφαση που λήφθηκε είναι πως ο χώρος των κλασικών θα θυμίζει… παλιές εποχές, μιας και η μουσική θα είναι 60s – 70s, ενώ θα υπάρχουν ταινίες από παλιές δεκαετίες που θα συντροφεύουν τους επισκέπτες στο χώρο που θα εκτίθενται τα όμορφα αυτοκίνητα του παρελθόντος. Εκεί θα υπάρχουν και εταιρείες με ανταλλακτικά και άλλα προϊόντα που αφορούν κλασικά αυτοκίνητα.

 

Close

 

Και βέβαια, μετά από ζήτηση αρκετών φίλων, η διοργάνωση θα έχει στο χώρο ένα μπαράκι με μπύρα και τα συναφή, για να μπορούν όλοι να απολαύσουν σε ένα διαφορετικό περιβάλλον την ομορφιά που εκπέμπουν τέτοιου είδους αυτοκίνητα.  

Close

 

 

Η προετοιμασία συνεχίζεται όπως και οι δηλώσεις συμμετοχής για όσους θέλουν να φέρουν το αυτοκίνητο τους στην έκθεση. Επικοινωνήστε λοιπόν αν θέλετε να δείτε το αγαπημένο σας κλασικό παρέα με δεκάδες άλλα στο τηλέφωνο 99699362.

 

08 Jan, 2025 Ώρα 08:41

Στο σφυρί μία από τις πιο σπάνιες Corvette όλων των εποχών!

Thumbnail

H 1957 Corvette SS Project XP-64 της Chevrolet, το πνευματικό τέκνο της Zora Arkus-Duntov, θα βγει σε όλο το μπλοκ δημοπρασιών της RM Sotheby’s, στα τέλη Φεβρουαρίου, με εκτιμήσεις να τοποθετούν την αξία του μεταξύ 5 και 7 εκατομμυρίων δολαρίων.

Close

Όχι μόνο γιατί είναι ένα σπάνιο κομμάτι αγωνιστικής ιστορίας, αλλά γιατί είναι επίσης ένα από τα καλύτερα σχέδια της αμερικανικής μάρκας, με την προσωπική σφραγίδα του Zora Arkus-Duntov, ενός επιτυχημένου οδηγού αγώνων αντοχής, που αργότερα διέπρεψε ως σχεδιαστής αγωνιστικών μοντέλων.

 

Close

 

Αρχικά, η General Motors έπαιξε με την ιδέα να τοποθετήσει έναν κινητήρα Chevy σε Jaguar E-Type, αλλά ο Arkus-Duntov είχε μεγαλύτερα σχέδια. Ξεκίνησε να δημιουργήσει ένα ειδικά κατασκευασμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο ξεκίνησε τη ζωή του σε μια ήσυχη γωνιά του Chevrolet Engineering Center.

Close

Το αμάξωμα του αγωνιστικού,  κατασκευάστηκε από μαγνήσιο και είχε ως στόχο να είναι όσο το δυνατόν πιο βελτιωμένο και πιο ελαφρύ τα 839 κιλά, επιβεβαιώνουν ότι έγινε καλή δουλειά.

 

 

Η ισχύς προέρχεται από έναν V8 εξοπλισμένο με εκκεντροφόρο υψηλής απόδοσης, κυλινδροκεφαλές αλουμινίου και ψεκασμό καυσίμου, απόδοσης περίπου 300 ίππων. Ο κινητήρας συνδυάστηκε με χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων.

Το αυτοκίνητο έκανε το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο στις 12 Hours of Sebring το 1957. Ενώ το XP-64 αποδείχθηκε αμέσως γρήγορο, αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας κατά τη διάρκεια του αγώνα και το σώμα από μαγνήσιο έκανε την καμπίνα αφόρητα ζεστή.

 

 

Καθώς έπρεπε να αποσυρθεί, η Chevy πιστεύεται ότι είχε σχεδιάσει μια σειρά αναβαθμίσεων για αυτό που θα του επέτρεπαν να είναι ανταγωνιστικό στις 24 Ώρες του Le Mans εκείνης της χρονιάς . Ωστόσο, η Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων συμφώνησε να τερματίσει τις υποστηριζόμενες, από το εργοστάσιο, αγωνιστικές προσπάθειες λίγο μετά το Sebring, ολοκληρώνοντας σύντομη την αγωνιστική καριέρα της XP-64.