Classic

12 Dec, 2019 Ώρα 23:25

Αυτό το Land Rover κοστίζει σχεδόν 300.000 ευρώ

Thumbnail

Στη δημιουργία ενός ειδικά τροποποιημένου Defender παλαιότερης γενιάς, το οποίο διακρίνεται για τα πολυτελή στοιχεία, προχώρησε ο βελτιωτικός οίκος Overfinch.

Close

_

 

Close

Κατά παραγγελία

Ο βρετανικός οίκος ειδικεύεται στα μοντέλα της Land Rover και το συγκεκριμένο Defender κατασκευάστηκε έπειτα από παραγγελία πελάτη και φέρει την ονομασία Overfinch 6.2L Soft Top Defender.

Close

Το αμάξωμα είναι βαμμένο στην απόχρωση Emerald Green με ασημί διακοσμητικά. Διαθέτει ζάντες 18 ιντσών Apollo, μεταλλικούς προφυλακτήρες, απόληξη της εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι, νέα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, αλουμινένια τάπα ρεζερβουάρ, νέες χειρολαβές και το λογότυπο του οίκου.

_

 

Με κινητήρα 6,2 λίτρων και 450 ίππους

Στην καμπίνα τοποθετήθηκαν καθίσματα της Recaro, όλες οι επιφάνειες καλύπτονται από δέρμα υψηλής ποιότητας σε ανοικτή καφέ απόχρωση με πράσινες λεπτομέρειες. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής, σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας. Στο πίσω τμήμα τα καθίσματα έχουν αφαιρεθεί. Το δάπεδο καλύπτεται από ξύλινη επένδυση αντίστοιχη των σκαφών, ενώ δεν λείπει η ρεζέρβα κανονικού μεγέθους.

Τροφοδοτείται από έναν V8 6,2 λίτρων κινητήρα απόδοσης 450 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 177 χλμ./ώρα.

Το Overfinch 6.2L Soft Top Defender κόστισε 239.990 λίρες, δηλαδή 285.000 ευρώ.

_

 

πηγή: zougla.gr

08 Jan, 2025 Ώρα 08:41

Στο σφυρί μία από τις πιο σπάνιες Corvette όλων των εποχών!

Thumbnail

H 1957 Corvette SS Project XP-64 της Chevrolet, το πνευματικό τέκνο της Zora Arkus-Duntov, θα βγει σε όλο το μπλοκ δημοπρασιών της RM Sotheby’s, στα τέλη Φεβρουαρίου, με εκτιμήσεις να τοποθετούν την αξία του μεταξύ 5 και 7 εκατομμυρίων δολαρίων.

Close

Όχι μόνο γιατί είναι ένα σπάνιο κομμάτι αγωνιστικής ιστορίας, αλλά γιατί είναι επίσης ένα από τα καλύτερα σχέδια της αμερικανικής μάρκας, με την προσωπική σφραγίδα του Zora Arkus-Duntov, ενός επιτυχημένου οδηγού αγώνων αντοχής, που αργότερα διέπρεψε ως σχεδιαστής αγωνιστικών μοντέλων.

 

Close

 

Αρχικά, η General Motors έπαιξε με την ιδέα να τοποθετήσει έναν κινητήρα Chevy σε Jaguar E-Type, αλλά ο Arkus-Duntov είχε μεγαλύτερα σχέδια. Ξεκίνησε να δημιουργήσει ένα ειδικά κατασκευασμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο ξεκίνησε τη ζωή του σε μια ήσυχη γωνιά του Chevrolet Engineering Center.

Close

Το αμάξωμα του αγωνιστικού,  κατασκευάστηκε από μαγνήσιο και είχε ως στόχο να είναι όσο το δυνατόν πιο βελτιωμένο και πιο ελαφρύ τα 839 κιλά, επιβεβαιώνουν ότι έγινε καλή δουλειά.

 

 

Η ισχύς προέρχεται από έναν V8 εξοπλισμένο με εκκεντροφόρο υψηλής απόδοσης, κυλινδροκεφαλές αλουμινίου και ψεκασμό καυσίμου, απόδοσης περίπου 300 ίππων. Ο κινητήρας συνδυάστηκε με χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων.

Το αυτοκίνητο έκανε το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο στις 12 Hours of Sebring το 1957. Ενώ το XP-64 αποδείχθηκε αμέσως γρήγορο, αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας κατά τη διάρκεια του αγώνα και το σώμα από μαγνήσιο έκανε την καμπίνα αφόρητα ζεστή.

 

 

Καθώς έπρεπε να αποσυρθεί, η Chevy πιστεύεται ότι είχε σχεδιάσει μια σειρά αναβαθμίσεων για αυτό που θα του επέτρεπαν να είναι ανταγωνιστικό στις 24 Ώρες του Le Mans εκείνης της χρονιάς . Ωστόσο, η Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων συμφώνησε να τερματίσει τις υποστηριζόμενες, από το εργοστάσιο, αγωνιστικές προσπάθειες λίγο μετά το Sebring, ολοκληρώνοντας σύντομη την αγωνιστική καριέρα της XP-64.