Classic

06 Jan, 2020 Ώρα 13:06

Ένα νεκροταφείο 400 αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε απαγορευμένη περιοχή στην Κύπρο!

Thumbnail

Ένα βίντεο εμφανίστηκε σήμερα στα μηνύματα μου. Με κυπριακό περιεχόμενο το οποίο δεν είχα ξαναδεί. Φυσικά το βίντεο είναι του 2018 άρα άνετα μπορεί να πέρασε από τα μάτια σας.

Close

Πρόκειται για ένα νεκροταφείο αυτοκινήτων το οποίο βρίσκεται σε μια αγγλική στρατιωτική βάση στην Κύπρο με περίπου 400 αυτοκίνητα τα οποία παρατηθήκαν από τους ιδιοκτήτες τους κατα την περίοδο του πολέμου το 1974. 

Όπως θα δείτε στο βίντεο όλα έχουν καταστραφεί σε σημείο δύσκολο να μπορεί κάποιος να τα επαναφέρει. Θα διακρίνετε πολλά παλιά λεωφορεία αλλά και πολλά άλλα αξιολάτρευτα κλασικά όπως VW Beetle,Austin Α55, Hillman Minx, Ford Zephyr, Volvo Amazon, Vauxhall Victor. Μαζί και κάποιες μοτοσικλέτες.

Close

Όλα εκεί, παγωμένα στο χρόνο. Κρίμα. Γιατί αυτά τα αυτοκίνητα εγκαταλείφθηκαν κατά την διάρκεια της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο και άρα οι ιδιοκτήτες τους έχασαν την δυνατότητα πρόσβασης στην περιουσία τους αλλά και γιατί τα οχήματα αυτά αφέθηκαν στην καταστροφή...

UPDATE

Close

Μετά από πληροφορίες μάθαμε ότι τα αυτοκίνητα βρίσκονται στην Επισκοπή. Δεν ήταν πάντα στην κατάσταση που τα βλέπουμε στο βίντεο. Έφεραν όλα καλώς αλλά καταστράφηκαν μετά από πυρκαγιά που έγινε σε μια κοντινή αποθήκη των βάσεων πριν μερικά χρόνια. Επίσης μάθαμε ότι υπάρχουν ακόμη περισσότερα σε σημείο κοντινό. Δυστυχώς η πρόσβαση απαγορεύεται για το κοινό. 

 

30 Aug, 2020 Ώρα 12:08

Το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα το 1908 - Δείτε σε τι κατάσταση βρίσκεται σήμερα

Thumbnail

Το σημείο μηδέν της κατασκευής αυτοκινήτων στην Ελλάδα αποκάλυψε πριν από λίγες ημέρες ο Βασίλης Σαρημπαλίδης.

Close

Συγκεκριμένα ο γνωστός δημοσιογράφος όχι μόνο ανακάλυψε το όχημα που κατασκεύασε ο Νίκος Θεολόγος πριν από 112 χρόνια αλλά προχώρησε στην συναρμολόγηση και ανακατασκευή μίζα με τον εγγονό του κατασκευαστή που έχει το ίδιο όνομα (Νίκος Θεολόγος).

_

Close

 

Ξεκίνησε το 1908

Close

Ο Νίκος Θεολόγος είχε εργαστεί στην αυτοκινητοβιομηχανία Ford και είχε όνειρο να φτιαξει διάφορά οχήματα.

Το συγκεκριμένο που ήταν και το προσωπικό του, ξεκίνησε να το φτιάχνει το 1908 και το ολοκλήρωσε λίγα χρόνια αργότερα όταν συναρμολόγησε τα διάφορα μέρη του αυτοκινήτου αλλά και τον κινητήρα που προέρχεται από μία μοτοσικλέτα BSA.

_

 

Σώζεται μέχρι και σήμερα

Το συγκεκριμένο όχημα σώζεται μέχρι και σήμερα και την ύπαρξη του ελάχιστοι γνωρίζουν ακόμα και στην Ελλάδα.

Για να φτιαχτεί στην μορφή που θα το δείτε και χωρίς να υπάρξουν σημαντικές αλλαγές από την αρχική του μορφή και κατάσταση συνέβαλε αποτελεσματικά ο Χρήστος Μαραγκός (κορυφαίος Έλληνας επιπλοποιός) αλλά και ο συλλέκτης μοτοσικλετών Βασίλης Μακρής που διατηρεί συγγένεια με τον Νίκο Θεολόγο.

_

 

 

Δείτε το σχετικό video του Βασίλη Σαρημπαλίδη που έχει τεράστια αξία για την ιστορία του αυτοκινήτου στην Ελλάδα…