Classic

22 Dec, 2020 Ώρα 15:14

Σε δημοπρασία μαγικά μοντέλα της BMW

Thumbnail

Στην Αμερική πραγματοποιούνται συχνά πολύ ενδιαφέρουσες δημοπρασίες αυτοκινήτων στις οποίες μπορείς να βρεις διαμάντια. Μία από αυτές ήταν η δημοπρασία της εταιρίας Stratas Auctions με πωλητή τον Henry Schmitt η οποία περιελάμβανε μερικά απίστευτα αγωνιστικά και όχι μόνο μοντέλα της BMW.

Close

 

Μόλις 22 CSL 3.5 κατασκευάστηκαν με απόδοση 370 ίππους
Μόλις 22 CSL 3.5 κατασκευάστηκαν με απόδοση 370 ίππους

 

Close

Αγωνιστικά με διακρίσεις στη δημοπρασία

Το πιο σπάνιο και σημαντικό ήταν ένα BMW 3.5 CSL IMSA το οποίο κέρδισε τον περίφημο αγώνα Sebring 12 Hours του 1975. Μόλις 5 αυτοκίνητα υπάρχουν (από τα 21 που κατασκευάστηκαν) έχοντας μάλιστα την κωδική ονομασία Batmobile λόγω των εξωφρενικών αεροδυναμικών βοηθημάτων που διαθέτει. Ο κινητήρας είναι 3,5 λίτρων με απόδοση 370 ίππων με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Η τιμή του μπορεί να φτάσει ακόμα και τα... 2,2 εκατομμύρια δολάρια!

Close

Ακόμα ένα σημαντικό μοντέλο προς δημοπρασία ήταν το BMW 3.5 CLS Continuation του 1975 με έγκριση Τύπου από την FIA και μόλις 14 ώρες λειτουργίας του κινητήρα απόδοσης 500 ίππων σε μόλις 816 κιλά! Σπάνια είναι και η BMW M6 GT3 του 2018 με μια 2η θέση στον 24ωρο του Spa το 2018 στο ενεργητικό της.

Δύο BMW 2002, ένα Ti Rallye και ένα Race Car της δεκαετίας του 1960 είναι διαθέσιμα ενώ υπάρχουν και δύο πολιτικά αυτοκίνητα για τις καθημερινές μετακινήσεις, μία BMW 850 CSi με 12κύλινδρο κινητήρα και μία Z1 Alpina RLE ανάμεσα στις 66 που κατασκευάστηκαν.

 

Η Alpina Continuation σε... μαύρο χρώμα
Η Alpina Continuation σε... μαύρο χρώμα

 

Το πανέμορφο BMW 2002 Ti Rallye του 1968
Το πανέμορφο BMW 2002 Ti Rallye του 1968

 

Σούπερ σπάνιο Z1 με κινητήρα 2.5 λίτρων και 200 ίππους
Σούπερ σπάνιο Z1 με κινητήρα 2.5 λίτρων και 200 ίππους

 

Πηγή: Zougla.gr

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.