Ειδήσεις

21 May, 2019 Ώρα 15:50

10.000 χιλιόμετρα από Σετουμπάλ σε Βρυξέλλες σ’ ένα Hyundai Tucson

Thumbnail

Το διεθνές ενημερωτικό κανάλι Euronews ταξιδεύει διασχίζοντας την Ευρώπη, μιλώντας με ψηφοφόρους για θέματα που τους απασχολούν στην καθημερινή τους ζωή. Στόχος: να καταγράψει τις διαφορετικές απόψεις και προβληματισμούς στην Ευρωπαϊκή ήπειρο μέσα στο 2019.

Close

Για τα μεγάλο αυτό ταξίδι των 10.000 χιλιομέτρων, το Euronews επίλεξε το Hyundai Tucson.

Το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο στην Ευρώπη, θα διασχίσει 14 χώρες σε 10 βδομάδες, ενώ το ταξίδι άρχισε στο Σετουμπάλ Πορτογαλίας στις 18 Μαρτίου και θα ολοκληρωθεί στις 23 Μαΐου,στις Βρυξέλλες, παραμονές των εκλογών.

Close

 

 

Για να καταγράψει τον σφυγμό των ψηφοφόρων, το Euronews μίλησε μαζί τους σε κάθε χώρα, με δύο δημοσιογράφους επί το έργον. Νέα επεισόδια από το ταξίδι προβάλλονται συνεχώς ζωντανά από το τηλεοπτικό κανάλι Euronews και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή. Μέχρι το τέλος της διαδρομής το αξιόπιστο Tucson θα έχει διασχίσει την Πορτογαλία, Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Αυστρία, Τσεχία, Πολωνία, Γερμανία, Ολλανδία και Βέλγιο.

Η δημοσιογραφική ομάδα του Euronews παίρνει συνεντεύξεις στο χώρο που βρίσκεται, με τη χρήση ενός φουσκωτού καναπέ. Η επιλογή του Tucson έγινε με γνώμονα την αξιοπιστία και τις ανέσεις του δημοφιλούς μοντέλου, καθώς και τον άνετο χώρο αποσκευών του για μεταφορά του εξοπλισμού.

“Είμαστε περήφανοι που το πασίγνωστο κανάλι Euronews επίλεξε το Tucson για την εξαιρετική επινόηση της διαδρομής”, δήλωσε ο Andreas-Christoph Hoffman, Vice President Marketing and Product της Hyundai Motor Europe. “Χάρη στον δυναμικό σχεδιασμό του, τις επιδόσεις και τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας και συνδεσιμότητας, το Tucson αποτελεί αξιόπιστο σύντροφο στο μακρύ ταξίδι μέσα από την Ευρώπη”.

17 Jun, 2025 Ώρα 13:31

Το Golf GTI Edition 50 έγινε το γρηγορότερο VW όλων των εποχών στο Nurburgring (βίντεο)

Thumbnail

Αφού η Xiaomi έσπασε το ρεκόρ για το ταχύτερο EV παραγωγής στο Nürburgring, η Volkswagen έχει το δικό της λόγο για να γιορτάσει και εκείνη μια πρόσφατη κορυφαία επίδοση στην Πράσινη Κόλαση. Ωστόσο, πρόκειται περισσότερο για ένα προσωπικό ρεκόρ παρά για ένα ρεκόρ κατηγορίας.

Close

Πιο συγκεκριμένα, το ακυκλοφόρητο ακόμα, Golf GTI Edition 50, στέφθηκε το ταχύτερο αυτοκίνητο VW που έκανε το γύρο της απαιτητικής γερμανικής πίστας.

Το επερχόμενο προσθιοκίνητο hot hatch ολοκλήρωσε τη διαδρομή σε 7 λεπτά και 46,13 δευτερόλεπτα, γεγονός που το καθιστά πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο από το Golf R 20 Years Edition. Ήταν επίσης πάνω από τρία δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Golf GTI Clubsport S της προηγούμενης γενιάς.

Close

Παρόλο που το GTI Edition 50 είναι πλέον το ταχύτερο μεταξύ των Volkswagen, εξακολουθεί να υπολείπεται του Honda Civic Type R κατά 1,25 δευτερόλεπτα. Στα πρόθυρα της εξόδου από την Ευρώπη λόγω των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, το ιαπωνικό hot hatch παραμένει το ταχύτερο αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στο Nordschleife (7 λεπτά και 44,88 δευτερόλεπτα).

 

Close

 

Πάντως η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στις 20 Ιουνίου. Εν τω μεταξύ, είναι γνωστό ότι ο χρόνος γύρου σημειώθηκε από ένα όχημα δοκιμών σχεδόν παραγωγής που ήταν εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο επιδόσεων. Αυτό το κιτ περιλαμβάνει ελαφρύτερες σφυρήλατες ζάντες, ειδικά ελαστικά Bridgestone Potenza Race semi-slick και κάποιες απροσδιόριστες επεμβάσεις στο πλαίσιο.

Δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία για τυχόν αναβαθμίσεις ισχύος. Ενδεικτικά, το στάνταρ Golf GTI αποδίδει 265 ίππους από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,0 λίτρων. Αυτός ο ίδιος τετρακύλινδρος, με την κωδική ονομασία «EA888 LK3 evo4», είναι ρυθμισμένος στους 300 ίππους στο GTI Clubsport. Το υλικό επί του οχήματος επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο δοκιμής χρησιμοποιούσε αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι το GTI έχασε το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με την κυκλοφορία του Mk8.5 πέρυσι. Το Golf R έχει επίσης μετατραπεί σε DSG-only, αν και οι μικρότερες εκδόσεις του compact hatch εξακολουθούν να προσφέρουν ένα χειροκίνητο κιβώτιο στην Ευρώπη.

Το μόνο VW που θα μπορούσε να προκαλέσει τον κορυφαίο χρόνο γύρου του GTI Edition 50 είναι το Golf R Clubsport, εφόσον υλοποιηθεί. Ανεξάρτητα από αυτό, το ID.R θα παραμείνει το γρηγορότερο Volkswagen συνολικά που έχει κάνει γύρο στο Nürburgring. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι οποιοδήποτε αυτοκίνητο δρόμου που θα πλησιάσει τον εκπληκτικό χρόνο γύρου του ηλεκτρικού αγωνιστικού μόνο για την πίστα, που είναι μόλις 6 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα.