Φαίνεται ότι οι “μετοχές” του Honda Integra Type R έχουν κάνει limit-up τα τελευταία 2-3 χρόνια, καθώς ολοένα και περισσότεροι κάτοχοι στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού βγάζουν προς πώληση τα αυτοκίνητά τους, είτε μέσω δημοπρασίας, είτε όχι.
Το Honda Integra παραγόταν για μια εικοσαετία, από το 1986 ως το 2006. Στις δύο αυτές δεκαετίες κυκλοφόρησαν τέσσερις γενιές, με την τρίτη και την τέταρτη να θεωρούνται οι καλύτερες και μάλιστα κάποιοι να πιστεύουν πως το Integra Type R είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο.
Στην προκειμένη βλέπεις ένα DC-2, δηλαδή ένα τρίτης γενιάς Type-R με τον B18C κινητήρα κάτω από το καπό. Ο κινητήρας απέδιδε 200 ίππους από μόλις 1.800 κ.εκ. κατά την ιαπωνική παράδοση που θέλει τα μοτέρ να είναι άκρως αποδοτικά, χωρίς βέβαια να χάνουν σε αξιοπιστία.
Το αυτοκίνητο είναι εργοστασιακό, χωρίς μετατροπές και αγοράστηκε για πρώτη φορά το 2000, με το οδόμετρο να γράφει μόλις 10.700 χιλιόμετρα.
Βρίσκεται προς πώληση στο Bring A Trailer και με δύο ημέρες να απομένουν, η υψηλότερη τιμή που έχει πιάσει -την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές- είναι 111.111 δολάρια. Νούμερο εκ των πραγμάτων εξωφρενικά υψηλό, πόσο μάλλον αν πιάσει ακόμα μεγαλύτερο μέχρι να λήξει η δημοπρασία, ειδικά αν σκεφτείς ότι καινούριο είχε αγοραστεί για 25.000 δολάρια.
Πηγή: Autoblog
Η περιοχή του πλανήτη όπου απαγορεύονται όσα Ι.Χ. είναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση
Την ώρα που σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μια επαρχία του Καναδά κάνει την δική της… «επανάσταση».
Η Βρετανική Κολομβία επικαιροποίησε πρόσφατα τον νόμο για τα μηχανοκίνητα οχήματα, απαγορεύοντας τη χρήση οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Αυτό δεν είναι απλώς μια απαγόρευση της χρήσης τέτοιων συστημάτων. Ο νόμος καθιστά παράνομη ακόμα και την απλή οδήγηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει στον εξοπλισμό του σύστημα επιπέδου 3, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι.
Οι επικαιροποιημένοι κανόνες υπογράφηκαν στις 18 Μαρτίου και τέθηκαν σε ισχύ στις 5 Απριλίου. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο μοντέλα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και είναι η Mercedes-Benz S-Class και η EQS του 2024 τα συστήματα των οποίων έχουν εγκριθεί μόνο για περιορισμένη χρήση στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, με ταχύτητες κάτω από τα 65χλμ./ώρα.
Αν σας πιάσουν να οδηγείτε Ι.Χ. με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 368 έως 2.000 δολάρια σε καναδικό νόμισμα ή ακόμη και έξι μήνες φυλάκιση.
“Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλέστερους στους δρόμους μας και θα ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τη χρήση των ενεργών μεταφορών”, δήλωσε ο Rob Fleming, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.