Ειδήσεις

28 Jan, 2022 Ώρα 14:22

111.000 δολάρια για αυτό το Honda Integra Type R του 2000

Thumbnail

Φαίνεται ότι οι “μετοχές” του Honda Integra Type R έχουν κάνει limit-up τα τελευταία 2-3 χρόνια, καθώς ολοένα και περισσότεροι κάτοχοι στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού βγάζουν προς πώληση τα αυτοκίνητά τους, είτε μέσω δημοπρασίας, είτε όχι.

Close

 

 

Το Honda Integra παραγόταν για μια εικοσαετία, από το 1986 ως το 2006. Στις δύο αυτές δεκαετίες κυκλοφόρησαν τέσσερις γενιές, με την τρίτη και την τέταρτη να θεωρούνται οι καλύτερες και μάλιστα κάποιοι να πιστεύουν πως το Integra Type R είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο.

 

Close

 

Στην προκειμένη βλέπεις ένα DC-2, δηλαδή ένα τρίτης γενιάς Type-R με τον B18C κινητήρα κάτω από το καπό. Ο κινητήρας απέδιδε 200 ίππους από μόλις 1.800 κ.εκ. κατά την ιαπωνική παράδοση που θέλει τα μοτέρ να είναι άκρως αποδοτικά, χωρίς βέβαια να χάνουν σε αξιοπιστία.

 

 

Το αυτοκίνητο είναι εργοστασιακό, χωρίς μετατροπές και αγοράστηκε για πρώτη φορά το 2000, με το οδόμετρο να γράφει μόλις 10.700 χιλιόμετρα.

Βρίσκεται προς πώληση στο Bring A Trailer και με δύο ημέρες να απομένουν, η υψηλότερη τιμή που έχει πιάσει -την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές- είναι 111.111 δολάρια. Νούμερο εκ των πραγμάτων εξωφρενικά υψηλό, πόσο μάλλον αν πιάσει ακόμα μεγαλύτερο μέχρι να λήξει η δημοπρασία, ειδικά αν σκεφτείς ότι καινούριο είχε αγοραστεί για 25.000 δολάρια.

 

 

Πηγή: Autoblog

20 May, 2022 Ώρα 09:59

Οι πιο προκλητικές διαφημίσεις αυτοκινήτων ever!

Thumbnail

Η αλήθεια είναι πως τα προηγούμενα χρόνια οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων ήταν πιο «ελεύθερες», πιο χιουμοριστικές και με διαφορετικά concepts. Μάλιστα πολλές φορές ίσως να ξεπερνούσαν τα όρια, αναφέροντας τον ανταγωνισμό και χρησιμοποιώντας σλόγκαν που θα μπορούσαν μέχρι και να παρεξηγηθούν.

Close

Άλλες από αυτές τις διαφημίσεις «κόπηκαν» γρήγορα, άλλες κυκλοφόρησαν σε συγκεκριμένες χώρες και άλλες ήταν εμπνεύσεις αντιπροσώπων και όχι των κεντρικών, όμως εμείς αναζητήσαμε και σας παρουσιάζουμε τις πέντε πιο ευφάνταστες και ίσως προκλητικές που κυκλοφόρησαν ποτέ.

Porsche 911: Η Porsche έχει μακρά ιστορία να κάνει έξυπνες διαφημίσεις για τα σπορ αυτοκίνητα της. Ίσως πιο χαρακτηριστική να είναι η περίπτωση όπου ρωτούσε τους αναγνώστες αν «ειλικρινά» πέρασαν τα νιάτα τους ονειρευόμενοι να έχουν αυτοκίνητα από κατασκευαστές όπως η Mitsubishi ή η Nissan.

Close

 

 

BMW M3 E36: Η BMW έκανε πάντα εξαιρετικές διαφημίσεις,  από τις κλασικές έντυπες διαφημίσεις της δεκαετίας του 1960 έως τις πιο σύγχρονες διαφημίσεις όπως αυτή της BMW iX στο Superbowl, με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ ως Δία. Ίσως κορυφαία όμως η έντυπη της M3 υποστηρίζοντας ότι το μοντέλο ήταν το αυτοκίνητο με τον καλύτερο χειρισμό στις ΗΠΑ. Αυτή είναι μια αρκετά τολμηρή δήλωση δεδομένου ότι η γκάμα περιελάμβανε μια Porsche 911 και μια Ferrari F355.

 

 

Citroën 2CV: Το Citroën 2CV είναι ένα από τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη επιρροή που κατασκευάστηκαν ποτέ, στο ίδιο επίπεδο με το Volkswagen Beetle και το Lada Riva. Το 2CV είχε πολλές υπέροχες έντυπες διαφημίσεις, αλλά μια, συγκεκριμένα, ήταν όπου η Citroën συνέκρινε ένα 2CV με μια Ferrari Mondial, μια Rolls-Royce Silver Spirit και μια Porsche 911, υποστηρίζοντας ότι διάφορες πτυχές του 2CV ήταν καλύτερες από του ανταγωνισμού, συγκριτικά με το κόστος αγοράς.

 

 

Daihatsu Hijet MPV:  Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποίησε την μεγάλη ευρυχωρία του για να αποδείξει πως έχει κάτι που δεν έχουν τα διθέσια σπορ μοντέλα επιδόσεων. Χώρος για μεγαλύτερες και ομορφότερες παρέες. Σίγουρα μία τέτοια διαφήμιση την σημερινή εποχή θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων, το λιγότερο.

 

 

BMW Vs Mercedes-Benz: Μια από τις καλύτερες έντυπες διαφημίσεις των αρχών της δεκαετίας του 1990 ήταν μια εικόνα σε περιοδικό της BMW. Έδειχνε ένα σωρό μοντέλα BMW να μεταφέρονται σε ένα φορτηγό Mercedes-Benz. Η λεζάντα έγραφε: «Μια Mercedes μπορεί επίσης να προσφέρει οδηγική απόλαυση».