Ειδήσεις

21 Jan, 2022 Ώρα 10:32

4 χρόνια η λίστα αναμονής για το νέο Toyota Land Cruiser

Thumbnail

Από πέρυσι τον Σεπτέμβριο υπήρχαν δημοσιεύματα που ήθελαν το νέο Land Cruiser έχει τεράστια εμπορική απήχηση, με την Toyota να έχει λάβει ήδη παραγγελίες που καλύπτουν την παραγωγή για τα επόμενα 4 χρόνια.

Close

H ιαπωνική εταιρία επιβεβαίωσε στο επίσημο site της πως η λίστα αναμονής όντως ανέρχεται σε περίπου 4 χρόνια, δηλώνοντας πως θα κάνει ότι μπορεί ώστε να μειώσει τον χρόνο παράδοσης.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της Toyota αναφέρει:

Close

Σας ευχαριστούμε πολύ που σκεφτήκατε και παραγγείλατε τα οχήματά μας. Το Land Cruiser έτυχε πολύ καλής υποδοχής στην Ιαπωνία και σε όλο τον κόσμο. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη που θα χρειαστεί πολύς χρόνος για την παράδοση του Land Cruiser σε εσάς αφού κάνετε μια παραγγελία. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για αυτό.

Εάν κάνετε μια παραγγελία τώρα, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι έως και 4 χρόνια. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να συντομεύσουμε τον χρόνο παράδοσης για τους πελάτες μας. Εκτιμούμε την κατανόησή σας σε αυτό το θέμα.”

Close

Καταλαβαίνεις λοιπόν πως αν κάποιος παραγγείλει σήμερα ένα Land Cruiser, κατά πάσα πιθανότητα θα το παραλάβει το 2026.

20 May, 2022 Ώρα 09:59

Οι πιο προκλητικές διαφημίσεις αυτοκινήτων ever!

Thumbnail

Η αλήθεια είναι πως τα προηγούμενα χρόνια οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων ήταν πιο «ελεύθερες», πιο χιουμοριστικές και με διαφορετικά concepts. Μάλιστα πολλές φορές ίσως να ξεπερνούσαν τα όρια, αναφέροντας τον ανταγωνισμό και χρησιμοποιώντας σλόγκαν που θα μπορούσαν μέχρι και να παρεξηγηθούν.

Close

Άλλες από αυτές τις διαφημίσεις «κόπηκαν» γρήγορα, άλλες κυκλοφόρησαν σε συγκεκριμένες χώρες και άλλες ήταν εμπνεύσεις αντιπροσώπων και όχι των κεντρικών, όμως εμείς αναζητήσαμε και σας παρουσιάζουμε τις πέντε πιο ευφάνταστες και ίσως προκλητικές που κυκλοφόρησαν ποτέ.

Porsche 911: Η Porsche έχει μακρά ιστορία να κάνει έξυπνες διαφημίσεις για τα σπορ αυτοκίνητα της. Ίσως πιο χαρακτηριστική να είναι η περίπτωση όπου ρωτούσε τους αναγνώστες αν «ειλικρινά» πέρασαν τα νιάτα τους ονειρευόμενοι να έχουν αυτοκίνητα από κατασκευαστές όπως η Mitsubishi ή η Nissan.

Close

 

 

BMW M3 E36: Η BMW έκανε πάντα εξαιρετικές διαφημίσεις,  από τις κλασικές έντυπες διαφημίσεις της δεκαετίας του 1960 έως τις πιο σύγχρονες διαφημίσεις όπως αυτή της BMW iX στο Superbowl, με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ ως Δία. Ίσως κορυφαία όμως η έντυπη της M3 υποστηρίζοντας ότι το μοντέλο ήταν το αυτοκίνητο με τον καλύτερο χειρισμό στις ΗΠΑ. Αυτή είναι μια αρκετά τολμηρή δήλωση δεδομένου ότι η γκάμα περιελάμβανε μια Porsche 911 και μια Ferrari F355.

 

 

Citroën 2CV: Το Citroën 2CV είναι ένα από τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη επιρροή που κατασκευάστηκαν ποτέ, στο ίδιο επίπεδο με το Volkswagen Beetle και το Lada Riva. Το 2CV είχε πολλές υπέροχες έντυπες διαφημίσεις, αλλά μια, συγκεκριμένα, ήταν όπου η Citroën συνέκρινε ένα 2CV με μια Ferrari Mondial, μια Rolls-Royce Silver Spirit και μια Porsche 911, υποστηρίζοντας ότι διάφορες πτυχές του 2CV ήταν καλύτερες από του ανταγωνισμού, συγκριτικά με το κόστος αγοράς.

 

 

Daihatsu Hijet MPV:  Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποίησε την μεγάλη ευρυχωρία του για να αποδείξει πως έχει κάτι που δεν έχουν τα διθέσια σπορ μοντέλα επιδόσεων. Χώρος για μεγαλύτερες και ομορφότερες παρέες. Σίγουρα μία τέτοια διαφήμιση την σημερινή εποχή θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων, το λιγότερο.

 

 

BMW Vs Mercedes-Benz: Μια από τις καλύτερες έντυπες διαφημίσεις των αρχών της δεκαετίας του 1990 ήταν μια εικόνα σε περιοδικό της BMW. Έδειχνε ένα σωρό μοντέλα BMW να μεταφέρονται σε ένα φορτηγό Mercedes-Benz. Η λεζάντα έγραφε: «Μια Mercedes μπορεί επίσης να προσφέρει οδηγική απόλαυση».