Ειδήσεις

09 Oct, 2024 Ώρα 10:40

Αγώνας Αγάπης 2024 - H Lexus Cycling Dream Team ποδηλατεί και φέτος για καλό σκοπό: Τη στήριξη του ιδρύματος «ΕΛΠΙΔΑ»

Thumbnail

Η Lexus Cycling Dream Team, επιστρέφει και φέτος με τον «Αγώνα Αγάπης», στηρίζοντας το Ίδρυμα «ΕΛΠΙΔΑ» για Παιδιά με Καρκίνο και Λευχαιμία. Αυτή η φιλανθρωπική πρωτοβουλία συνδυάζει το πάθος για την ποδηλασία με την αγάπη και αλληλεγγύη προς τον συνάνθρωπο, προσφέροντας ουσιαστική βοήθεια σε παιδιά που δίνουν τη δική τους μάχη με σοβαρά προβλήματα υγείας. 

Close

H φετινή φιλανθρωπική ποδηλασία «Αγώνας Αγάπης», θα πραγματοποιηθεί στις 19 και 20 Οκτωβρίου 2024. Οι εθελοντές ποδηλάτες της  Lexus Cycling Dream Team θα διανύσουν μια εντυπωσιακή διαδρομή 145 χιλιομέτρων εκτός δρόμου, ξεκινώντας από την πλατεία Τροόδους και καταλήγοντας στο ίδρυμα «Ελπίδα» στη Λευκωσία. 

Όλα τα έσοδα που θα συγκεντρωθούν, θα διατεθούν αποκλειστικά για την οικονομική ενίσχυση του Ιδρύματος «ΕΛΠΙΔΑ». 

Close

Τα μέλη της Lexus Cycling Dream Team που συμμετέχουν σε αυτή την αξιόλογη πρωτοβουλία είναι: Δικράν Ουζουνιάν, Μάριος Σκανδάλης, Νίκος Θεοδούλου, Ανδρέας Κασάπης, Μάικλ Τζόνσον, Κώστας Χριστοδούλου και Σεβάγκ Σεροπιάν. Η εκδήλωση υποστηρίζεται από το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου, με μέλη του Σώματος Εθελοντών του SupportCY να συνοδεύουν τους ποδηλάτες καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής, προσφέροντας βοήθεια και υποστήριξη όπου χρειάζεται.

Close
Ο σκοπός αυτής της φιλανθρωπικής ποδηλασίας είναι να αγκαλιαστεί το όραμα και οι στόχοι του Ιδρύματος «ΕΛΠΙΔΑ» από το ευρύ κοινό, προκειμένου να αυξηθούν οι οικονομικοί πόροι για τα παιδιά που δίνουν τη μάχη τους με τον καρκίνο και τη λευχαιμία.

Θερμές ευχαριστίες στη Marketway Publicis Ltd για την πολύτιμη υποστήριξή της στην προώθηση της εκδήλωσης και τη δημιουργία των επικοινωνιακών υλικών. Για να στηρίξετε και εσείς την προσπάθεια της Lexus Cycling Dream Team, μπορείτε να κάνετε τη δική σας εισφορά μέσω της ιστοσελίδας του ιδρύματος «Ελπίδα», στο https://www.elpida-cy.org. 

15 May, 2025 Ώρα 09:45

Το πρωτότυπο Range Rover Electric διέπρεψε στις τελευταίες δοκιμές στον πάγο

Thumbnail

Αποφασισμένη να επαναπροσδιορίσει τις δυνατότητες των πολυτελών ηλεκτρικών SUV είναι η Range Rover, εξελίσσοντας ένα μοντέλο που είναι αντάξιο του ονόματος και της ιστορίας της. Αυτό θα είναι το Range Rover Electric που πρόσφατα ολοκλήρωσε με επιτυχία για δεύτερη συνεχή χρονιά τη φάση δοκιμών και εξέλιξης σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν στον Αρκτικό Κύκλο. Διανύοντας έως και 72.420 χλμ. σε παγωμένες λίμνες και εδάφη στο Arjeplog της Σουηδίας, το μοντέλο επέτρεψε στους μηχανικούς να υποβάλλουν το σύστημα θερμικής διαχείρισης σε απαιτητικές δοκιμές και να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα για τη δυναμική συμπεριφορά, συμπεριλαμβανομένης της οδήγησης με ένα πεντάλ, αλλά και της αποδοτικότητας της αερανάρτησης.

Close

 

 

Ειδικότερα, η προηγμένη τεχνολογία διαχείρισης θερμότητας ThermAssist του Range Rover Electric μειώνει την κατανάλωση ενέργειας θέρμανσης έως και 40%, με στόχο την ανάκτηση θερμότητας για τη θέρμανση του συστήματος κίνησης ή της καμπίνας σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος έως και -10°C. Το ThermAssist εξασφαλίζει την υψηλότερη αυτονομία, ακόμα και στις πιο χαμηλές θερμοκρασίες, ελαχιστοποιεί την επίδραση των ακραίων θερμοκρασιών στην ταχύτητα φόρτισης της μπαταρίας και ταυτόχρονα προσφέρει στους επιβάτες μια ζεστή καμπίνα.Η μπαταρία υψηλής τάσης 800V είναι η πρώτη που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εσωτερικά από την Jaguar Land Rover, ξεχωρίζοντας για την ενεργειακή πυκνότητα, την αυτονομία και τους μικρούς χρόνους φόρτισης. Η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 117 kWh και αποτελείται από 344 πρισματικές κυψέλες σε διπλή διάταξη.

 

Close

 

Αναφορικά με τη δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ, εκτός από τη λειτουργία επιβράδυνσης του οχήματος και την ανάκτηση ενέργειας μέσω αναγεννητικής πέδησης, έχει σχεδιαστεί ώστε να συνεργάζεται αρμονικά με το σύστημα Terrain Response. 

Αυτό σημαίνει ότι η οδήγηση με ένα πεντάλ ακινητοποιεί πλήρως το όχημα και ενεργοποιεί τη λειτουργία Hill Hold, επιτρέποντας στον οδηγό να ξεκινήσει ξανά χωρίς να έχει χρησιμοποιήσει καθόλου το φρένο. 

Για να διασφαλιστεί ότι το Range Rover Electric διατηρεί τη σταθερότητα ενός Range Rover σε όλες τις συνθήκες, η αερανάρτηση δύο θαλάμων έχει αναπτυχθεί εκτενώς για να διαχειρίζεται τις κινήσεις του αμαξώματος που προκαλούνται από την ιδιαίτερη κατανομή βάρους του ηλεκτρικού μοντέλου. Σχετικά με το σύστημα τετρακίνησης, η τεχνολογία Intelligent Driveline Dynamics (IDD) αποδείχθηκε ότι μπορεί να κατανείμει τη ροπή στον πίσω άξονα από 100% έως 0% ώστε να αποτραπεί η απώλεια πρόσφυσης.

Μετά τη δεύτερη σεζόν δοκιμών στο Arjeplog της Σουηδίας, τα πρωτότυπα του Range Rover Electric θα συνεχίσουν το απαιτητικό πρόγραμμα δοκιμών και ανάπτυξης ενόψει των κρατήσεων από τους πελάτες.

Close