Ο οίκος RM Sotheby’s προσφέρει έξι ελάχιστα οδηγημένες, πολύ σπάνιες 911 μαζί με ένα πλήρες ρυμουλκούμενο μεταφοράς σε μια ειδική δημοπρασία στη Γερμανία τον επόμενο μήνα.

Η παρτίδα περιλαμβάνει έξι από τα καλύτερα μοντέλα Porsche 911 της γενιάς 991 όλων των εποχών, το καθένα με λιγότερα από 60 χιλιόμετρα στο οδόμετρο: Η πώληση περιλαμβάνει επίσης το εικονιζόμενο φορτηγό μεταφοράς ώστε να μπορείτε να μεταφέρετε και τις έξι στην πίστα (ή σε άλλο γκαράζ): Ένα Man TGX 18.640 του 2019.

Δύο από αυτές τις 911 κατασκευάστηκαν αποκλειστικά για την πίστα: Η GT3 Cup έχει λιγότερα από 40 χιλιόμετρα στο οδόμετρο, με όλη την προστατευτική μεμβράνη του αυτοκινήτου ακόμα ανέπαφη. Η GT3 Cup R έχει ακόμα λιγότερα χιλιόμετρα, μόλις 28.

Η 991.2 GT3 διαθέτει ένα συνδυασμό Indian Red-over-black με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων και φρένα από κεραμικό άνθρακα. Έχει μόλις 50χλμ. στο οδόμετρο. Η GT3 Touring διαθέτει διχρωμία ενώ είναι εξοπλισμένη με το πλήρες πακέτο Sport Chrono, μπάκετ καθίσματα τύπου 918 Spyder και σύστημα ήχου surround Bose. Έχει οδηγηθεί για μόλις 25χλμ.

Αλλά αναμφισβήτητα οι δύο σπανιότερες 911 της εξάδας είναι η GT3 RS ‘Weissach’ και η 911 R. Η GT3 RS φέρει ένα πλήρες πακέτο Clubsport που περιλαμβάνει roll cage και ειδικό σύστημα πυρόσβεσης ενώ έχει διανύσει μόλις 30χλμ. Με τη σειρά της, η 911 R είναι το 698ο δείγμα των 991 αυτοκινήτων και είναι φινιρισμένη σε λευκό χρώμα με κόκκινες ρίγες. Έχει μόλις 55χλμ. στο οδόμετρο.

Έτσι, εάν ψάχνετε όχι για μία, όχι για δύο αλλά για έξι από τις πιο σπάνιες και όμορφες 991 – συν ένα πλήρες φορτηγό και ρυμουλκούμενο – κατευθυνθείτε προς τη δημοπρασία του RM Sotheby’s με την εύστοχη ονομασία «Six Cars, One Truck – The Delivery Mileage Porsche Collection» τον επόμενο μήνα στη Γερμανία.

Ο οίκος δημοπρασιών δεν λέει πόσο μπορεί να κοστίσει η συλλογή, αλλά έχουμε μεγάλη απορία να δούμε την προσφορά του μεγαλύτερου πλειοδότη. Πατώντας εδώ μπορείτε να μεταφερθείτε στο site της δημοπρασίας και να απολαύσετε μία συλλογή 300 φωτογραφιών των μοντέλων.

Mazda MX-5: Ετοιμάζεται νέα γενιά, χειροκίνητη και ατμοσφαιρική με κινητήρα 2.5λτ.
Το Miata είναι ένα μοντέλο, μία κατηγορία μόνο του. Διθέσιο, ελαφρύ, πάντα συνοδευόμενο από χειροκίνητο κιβώτιο και με τον πιο fun to drive χαρακτήρα. Οι υπεύθυνοι της Mazda μόλις επιβεβαίωσαν πως η νέα γενιά του θρυλικού roadster είναι έτοιμη να έρθει, έχοντας όλα τα παραπάνω στοιχεία, ακόμα πιο έντονα.
Ο γενικός διευθυντής του τμήματος σχεδιασμού Masashi Nakayama δήλωσε ότι πρόθεση είναι να γίνει το επόμενο MX-5 ακόμα πιο ελαφρύ. Ιδανικά, η Mazda θέλει να διατηρήσει το βάρος του κάτω από τα 1.000 κιλά. Ενδεικτικά, η ελαφρύτερη έκδοση του σημερινού Miata ζυγίζει 990 κιλά, στην ειδική έκδοση 990S που κυκλοφορεί μόνο στην Ιαπωνία.
Ο Nakayama λέει ότι το Miata θα παραμείνει ένα μικρό αυτοκίνητο, με μήκος κάτω από τα 4μ. ενώ και πάλι θα πει όχι στο turbo. Ο νέος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρας λέγεται πως θα είναι 2.500κ.εκ. με ιδανική αναλογία οικονομίας και ισχύς.

Επειδή η Mazda γνωρίζει καλά το κοινό του Miata, ο νέος κινητήρας βενζίνης θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης, εάν η εταιρία έχει σκοπό να το προσφέρει στην Ευρώπη, θα πρέπει να χρησιμοποιήσει πιθανότατα και κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα ώστε να μπορεί να πάρει το πράσινο φως λόγω ρύπων.
Πότε θα κυκλοφορήσει το επόμενο MX-5; Πιθανότατα όχι σύντομα καθώς η τωρινή γενιά δέχθηκε πέρυσι ένα ακόμα facelift, οπότε πιθανότατα έχει ακόμα ένα με δύο χρόνια μπροστά της. Πάντως είναι αρκετά ευχάριστο να μαθαίνουμε πως υπάρχουν ακόμα εταιρίες που προσφέρουν αυτοκίνητα που υμνούν την οδήγηση και προσφέρουν κάτι το διαφορετικό.
