Ειδήσεις

04 Jun, 2019 Ώρα 12:31

Ακόμη ένας θάνατος αναβάτη στο Isle of Man

Thumbnail

Δυστυχώς, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο διάσημος αγώνα ταχύτητας στο Isle of Man TT σημαδεύτηκε με το θάνατο ενός αναβάτη. Πιο συγκεκριμένα χθές έχασε τη ζωή του ο Βρετανός Daley Mathison, που αποτελεί το 259στό θύμα της διαδρομής στα 108 χρόνια του θεσμού.

Close

 

 

Το δυστύχημα έγινε στον πρώτο αγώνα της Superbikes κατηγορίας, με τον Daley Mathison να χάνει τον έλεγχο της μηχανής του -της ομάδας Penz13.com BMW- στην στροφή Snugborough, έχοντας μπει στον τρίτο γύρο της -μήκους 37,73 μιλίων (60,7 χλμ)- διαδρομής.

 

Close

 

Ο Mathison ήταν 27 ετών, αλλά παρά το νεαρό της ηλικίας του είχε ήδη τρέξει σε 19 αγώνες του TT, με 14 τερματισμούς και τρία βάθρα, ενώ έκανε το κάνει ντεμπούτο στο Manx Grand Prix το 2013.

Τα τελευταία δέκα χρόνια γίνεται τουλάχιστον ένα θανατηφόρο δυστύχημα, καθώς έχουν χάσει τη ζωή τους συνολικά 34 αναβάτες.

30 Jan, 2025 Ώρα 11:26

Δεκαετίες καινοτομίας και επιτυχίας για τα εμπορικά της Mercedes-Benz

Thumbnail

Η αξιοπιστία, η πρακτικότητα και η κορυφαία τεχνολογία είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της εμπορικής γκάμας της Mercedes-Benz. Γι’ αυτό το λόγο τα εμπορικά του Γερμανού κατασκευαστή βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων κάθε επαγγελματία. Μια σειρά από σημαντικές επετείους γιορτάζουν φέτος τα βαν της Mercedes, τα οποία εδώ και δεκαετίες έχουν αποτελέσει πιστό σύντροφο για πλήθος εταιριών από ένα ευρύ φάσμα κλάδων.

Close

 

 

55 χρόνια πριν-1969 

Πριν από 55 χρόνια, τον Σεπτέμβριο του 1969, πέρασε τη γραμμή συναρμολόγησης στη Βρέμη, το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα Hanomag-Henschel. Την ίδια ώρα η Daimler-Benz απέκτησε το 51% της Hanomag-Henschel και με αυτό τον τρόπο λάνσαρε τα οχήματα υπό την ονομασία Mercedes-Benz L 306. Λίγους μήνες αργότερα, η Daimler-Benz εξαγόρασε και τις υπόλοιπες μετοχές της εταιρίας, συνεχίζοντας την παραγωγή του L 306 έως το 1977, όταν και παρουσιάστηκε η σειρά βαν Τ1/ΤΝ.

 

Close

 

40 χρόνια πριν-1984

Στις 19 Ιουλίου του 1984, στο εργοστάσιο της Βρέμης παρήχθη το υπ’ αριθμόν 290.958 και τελευταίο βαν της σειράς T1/TN. Αυτό σήμανε το τέλος της κατασκευής βαν από τη Mercedes στη Βρέμη, με όλη την παραγωγή να μεταφέρεται στο Ντίσελντορφ, όπου συναρμολογούνταν το Τ1/ΤΝ νωρίτερα μέχρι το 1980. Μέχρι το 1995, στο εργοστάσιο του Ντίσελντορφ κατασκευάστηκαν σχεδόν 660.000 επιπλέον βαν της σειράς.

35 χρόνια πριν-1989

Πριν από 35 χρόνια, το 1989, το Τ1/ΤΝ υποβλήθηκε σε μια εκτενή ανανέωση, με τους μηχανικούς να επικεντρώνονται στο τρίπτυχο «αύξηση της ισχύος, υψηλότερη ταχύτητα και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων». Σε αισθητικό επίπεδο, οι αλλαγές περιλάμβαναν επένδυση στις κολώνες των μπροστινών παραθύρων στις εκδόσεις με την υψηλή οροφή, αλλά και νέας σχεδίασης προφυλακτήρα. Πρόκειται για επεμβάσεις που συνέδραμαν στη βελτίωση της αεροδυναμικής κατά 25%, με σημαντικό όφελος στην κατανάλωση καυσίμου. Η επιτυχία του T1/TN σε πολλούς κλάδους οφειλόταν κυρίως στην ευχρηστία του, μεταξύ άλλων χάρη στις πλευρικές συρόμενες, αλλά και τις πίσω πόρτες (με γωνίες ανοίγματος: 90°, 180° ή 270°), οι οποίες ήταν προσαρμοσμένες στο μέγεθος της ευρωπαϊκής παλέτας. Προσφέρθηκαν συνολικά 252 παραλλαγές.

 

 

Περίπου 30 χρόνια πριν -1995

Περίπου 30 χρόνια πριν, το 1995, το Sprinter, ένα νέο βαν της Mercedes-Benz, πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο με διάφορους τρόπους. Αρχικά ήταν το πρώτο όχημα της μάρκας με έμβλημα το αστέρι που είχε μια ονομασία αντί για συνδυασμούς γραμμάτων και αριθμών. Επιπλέον, ακολούθησε το Mercedes-Benz T1/TN, έναν πραγματικό θρύλο που μέσα σε 18 χρόνια παρήχθη σε σχεδόν ένα εκατομμύριο κομμάτια. Το Sprinter βασίστηκε σε μια παρόμοια τεχνική «συνταγή» με αυτή του T1/TΝ, αλλά όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του έφεραν σημαντικές αλλαγές. Το μοντέλο συνδύαζε αυτοφερόμενο αμάξωμα, κίνηση στους πίσω τροχούς, ένα σύγχρονο πλαίσιο με ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση, πολλά συστήματα ασφαλείας και ισχυρούς κινητήρες, με αποτέλεσμα να εξελιχθεί σε ένα παντός τύπου «εργαλείο». Στις αρχές του 2024 η Mercedes έθεσε νέα πρότυπα στην κατηγορία των μεγάλων βαν, με το αναβαθμισμένο Splinter να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια, άνεση και ψηφιακή τεχνολογία, διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία του. Ακόμα, το ανανεωμένο eSprinter ορίζει νέα στάνταρ στους τομείς της αυτονομίας και της ταχύτητας φόρτισης, βοηθώντας τη Mercedes-Benz Vans να υλοποιήσει τη στρατηγική εξηλεκτρισμού της. Τον επόμενο χρόνο, η εταιρεία θα γιορτάσει την 30ή επέτειο του Sprinter, ενώ τρεις δεκαετίες ζωής θα συμπληρώσει και το μικρότερο «αδερφάκι» του, το Vito.