Ειδήσεις

05 Mar, 2019 Ώρα 14:47

Το ακριβότερο αυτοκίνητο όλων των εποχών

Thumbnail

Το απόλυτο όχημα, ένα έργο τέχνης των τεσσάρων τροχών, ένα αριστούργημα που έχει εμπνευστεί από τη θρυλική Τype 57 SC Atlantic του 1938, παρουσίασε η Bugatti.

Close

Ονομάζεται La Voiture Noire, δηλαδή «Το μαύρο όχημα» και θα κατασκευαστεί σε μία μονάδα έπειτα από παραγγελία πελάτη. Βασίζεται στην εκθαμβωτική Chiron, διαθέτοντας πολλά και πανάκριβα εξατομικευμένα στοιχεία.

Close

Το χρώμα είναι ίδιο με αυτό της αυθεντικής Atlantic, όλο το αμάξωμα καλύπτεται από carbon bodykit, στο καπό υπάρχουν δύο εισαγωγές αέρα, τα φώτα φθάνουν ως τους θόλους των τροχών και η γρίλια της μάσκας με τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό καλύπτει το μισό εμπρός κομμάτι του προφυλακτήρα.

Close

Οι ζάντες των τροχών μαγεύουν με τον εμπνευσμένο σχεδιασμό τους, πίσω ξεχωρίζει ο τεράστιος διαχύτης με τις έξι απολήξεις της εξάτμισης και το ενιαίο φωτιστικό σώμα. Η αεροδυναμική αγγίζει την τελειότητα, ενώ κάθε τμήμα του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο στο χέρι, αναβιώνοντας τον θρύλο της Τype 57 SC Atlantic, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της γαλλικής φίρμας, Stephan Winkelmann.

Για την κίνηση φροντίζει ο πανίσχυρος W16 8.0 quad turbo κινητήρας απόδοσης 1.480 ίππων και 1.600 Nm ροπής. Η Bugatti δεν έκανε καμία αναφορά για τις επιδόσεις, ούτε αποκάλυψε την καμπίνα, κάτι που αναμένουμε με ενδιαφέρον.

Ο ενθουσιώδης και προφανώς πάμπλουτος φίλος της μάρκας έδωσε περισσότερα από 16 εκατομμύρια ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων για να αποκτήσει το La Voiture Noire, το ακριβότερο αυτοκίνητο στον κόσμο – εξαιρούνται τα κλασικά συλλεκτικά.

05 Jun, 2025 Ώρα 13:29

Ένα κεφάλαιο κλείνει για τη Ford: Τίτλοι τέλους για τις βενζινοκίνητες ST εκδόσεις – Έρχονται οι ηλεκτρικές

Thumbnail

Ένα τεράστιο κεφάλαιο 45 ετών, κλείνει για την Ford, η οποία αποχαιρετά και επίσημα των χώρο των βενζινοκίνητων sport hatchbacks. Η αρχή του τέλους γράφτηκε το 2023 με το αντίο στο Fiesta ST και η εταιρία μόλις ανακοίνωσε πως σταματά να δέχεται παραγγελίες και για το Focus ST (το μοναδικό ST που είχε μείνει στην ευρωπαϊκή γκάμα).

Close

Πιο συγκεκριμένα, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της Ford Ευρώπης, δήλωσε «Όλες οι παραγγελίες για το Focus ST έχουν πλέον καλυφθεί μέχρι τη λήξη της παραγωγής», ενώ να θυμίσουμε πως και η συνολική παραγωγή του Ford Focus σταματά οριστικά το Νοέμβριο του 2025.

 

Close

 

Το «ταξίδι» της Ford στον κόσμο των sport hatchbacks ξεκίνησε το μακρινό 1980, όταν λανσαρίστηκε το Fiesta Supersport και λίγους μήνες μετά ακολούθησε το ισχυρότερο Fiesta XR2. Ωστόσο, ήταν το Escort RS του 1984 που εδραίωσε πραγματικά την εταιρία στην συγκεκριμένη κατηγορία, φέρνοντας στην πορεία εκατομμύρια πωλήσεις.

Close

 

Πλέον όμως οι καιροί άλλαξαν και τη σκυτάλη θα πάρουν οι ηλεκτρικές ST εκδόσεις.

Σε συνέντευξη του, ο Jan Herzon, επικεφαλής του ευρωπαϊκού τμήματος μάρκετινγκ προϊόντων της Ford, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία «θα ήθελε πολύ μια παραλλαγή ST ή RS» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της.

 

 

Δεν υπάρχει επιβεβαιωμένο χρονοδιάγραμμα, αλλά όλα δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του Puma Gen-E θα πάρει το σήμα ST, με τον Herzog να προσθέτει ότι μια πιο σπορ έκδοση του ηλεκτρικού crossover «σίγουρα έρχεται, αν όχι σε αυτή τη γενιά, στην επόμενη». Όμως ο επικεφαλής του ευρωπαϊκού μάρκετινγκ της Ford απέφυγε να επιβεβαιώσει πότε θα βγει στην αγορά ένα σπορ Puma Gen-E ή μία σπορ Mustang Mach-E.

Βέβαια η Mustang Mach-E προσφέρεται και στην έκδοση GT και στην ειδική Rally, οπότε έχει ήδη ειδικές εκδόσεις που προσφέρουν το κάτι παραπάνω. Ωστόσο, ένα μικρό crossover όπως το Puma θα ταίριαζε πολύ για ισχυρότερους κινητήρες και μια αναπροσαρμοσμένη ρύθμιση ανάρτησης, όπως μαρτυρά η ύπαρξη του Puma ST με κινητήρα βενζίνης.

Πέρυσι, ο Amko Leenarts, διευθυντής σχεδιασμού της Ford of Europe, δήλωσε ότι τα γρήγορα Ford έχουν «σίγουρα» μέλλον. «Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη μάρκα που να είναι παρούσα παντού, οπότε αυτό πρέπει να περάσει και στα καθημερινά μας αυτοκίνητα».