Ειδήσεις

16 Mar, 2020 Ώρα 21:59

Alfa Romeo Giulia Veloce Ti: Η απόλυτη (νορμάλ) τετρακίνητη έκδοση του μοντέλου

Thumbnail

Η Alfa Romeo συμπληρώνει φέτος 110 χρόνια ιστορίας και όλα αυτά τα χρόνια έχει δημιουργήσει πραγματικούς θρύλους στο χώρο της αυτοκίνησης. Είτε στις πίστες με μοναδικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, είτε στους δρόμους με μοντέλα παραγωγής που ενθουσιάζουν με το στιλ και την οδηγική τους αίσθηση, η ιστορία της Alfa Romeo είναι γεμάτη με ονόματα που ενθουσιάζουν τους λάτρεις του αυτοκινήτου.

Close

_

 

Close

0-100 σς 5,2 δευτ.

Με αφορμή την παρουσίαση της νέας Giulia MY20, η Alfa Romeo συνδύασε τρία από τα πιο διάσημα ονόματα της, δημιουργώντας την απόλυτη τετρακίνητη έκδοση του μοντέλου. H Giulia Veloce Ti εφοδιάζεται αποκλειστικά με την κορυφαία έκδοση του 2λιτρου βενζινοκινητήρα της μάρκας, απόδοσης 280 ίππων και 400Nm ροπής που σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων και το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης Q4, επιταχύνει το μοντέλο από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δλ.

Close

Τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του μοντέλου μια σειρά μοναδικών χαρακτηριστικών δικαιολογούν, τόσο τον «τίτλο» Veloce (ταχύτητα), όσο και το Ti (Turismo Internazionale), με την έκδοση να ξεχωρίζει για το σπορ, αλλά παράλληλα εκλεπτυσμένο στιλ της.          

_

 

Τα ανθρακονήματα στο προσκήνιο

Λίγα είναι τα υλικά που το όνομα τους είναι τόσο συνώνυμο με τις επιδόσεις και την υψηλή τεχνολογία όπως τα ανθρακονήματα. Εξελιγμένα μέσα από το χώρο των αγώνων προσφέρουν εξαιρετικές μηχανικές ιδιότητες, κορυφαία αντοχή και παράλληλα πολύ χαμηλό βάρος.

Έχοντας την ελευθερία να σχεδιάσουν ένα κορυφαίο αυτοκίνητο, οι σχεδιαστές και μηχανικοί της Alfa Romeo εκμεταλλεύτηκαν αυτό το πολύτιμο υλικό και μάλιστα στο πλέον κρίσιμο κομμάτι της μετάδοσης, εφοδιάζοντας όλες τις εκδόσεις της Giulia με άξονα μετάδοσης κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Το αποτέλεσμα είναι ένα εξαιρετικά ελαφρύς και παράλληλα άκαμπτος και ανθεκτικός άξονας ικανός να μεταφέρει μεγάλα επίπεδα ροπής, συμβάλλοντας παράλληλα στο συνολικά χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου.

_

 

Σε άλλο επίπεδο η εφαρμογή των ανθρακονημάτων

Στη Giulia Veloce Ti η εφαρμογή του συγκεκριμένου υλικού έχει περάσει σε νέο επίπεδο με αρκετά στοιχεία στο αμάξωμα, αλλά και στο εσωτερικό να είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Η τριγωνική μάσκα, οι καθρέπτες, τα πλαϊνά μαρσπιέ, αλλά και η διακριτική πίσω αεροτομή είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Τέλος οι σκουρόχρωμες ζάντες των 19’’ και τα λογότυπο σε σκούρο χρώμιο συμπληρώνουν μια αυθεντικά σπορ εικόνα.  Αντίστοιχα στο εσωτερικό ο βασικός διάκοσμος χρησιμοποιεί ανθρακονήματα που συνδυάζονται ιδανικά με τα σπορ καθίσματα με επένδυση από δέρμα και αλκαντάρα, μια ακόμα σαφής αναφορά στο χώρο των αγώνων.

Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της Giulia MY20, η Veloce Ti διαθέτει ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, με τις κυριότερες διαφορές σε σχέση με το παρελθόν να εστιάζονται στο νέο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής των 8,8 ινστών, αλλά και τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) που προσδίδουν επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 2 στο μοντέλο.

 

17 Jun, 2025 Ώρα 13:31

Το Golf GTI Edition 50 έγινε το γρηγορότερο VW όλων των εποχών στο Nurburgring (βίντεο)

Thumbnail

Αφού η Xiaomi έσπασε το ρεκόρ για το ταχύτερο EV παραγωγής στο Nürburgring, η Volkswagen έχει το δικό της λόγο για να γιορτάσει και εκείνη μια πρόσφατη κορυφαία επίδοση στην Πράσινη Κόλαση. Ωστόσο, πρόκειται περισσότερο για ένα προσωπικό ρεκόρ παρά για ένα ρεκόρ κατηγορίας.

Close

Πιο συγκεκριμένα, το ακυκλοφόρητο ακόμα, Golf GTI Edition 50, στέφθηκε το ταχύτερο αυτοκίνητο VW που έκανε το γύρο της απαιτητικής γερμανικής πίστας.

Το επερχόμενο προσθιοκίνητο hot hatch ολοκλήρωσε τη διαδρομή σε 7 λεπτά και 46,13 δευτερόλεπτα, γεγονός που το καθιστά πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο από το Golf R 20 Years Edition. Ήταν επίσης πάνω από τρία δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Golf GTI Clubsport S της προηγούμενης γενιάς.

Close

Παρόλο που το GTI Edition 50 είναι πλέον το ταχύτερο μεταξύ των Volkswagen, εξακολουθεί να υπολείπεται του Honda Civic Type R κατά 1,25 δευτερόλεπτα. Στα πρόθυρα της εξόδου από την Ευρώπη λόγω των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, το ιαπωνικό hot hatch παραμένει το ταχύτερο αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στο Nordschleife (7 λεπτά και 44,88 δευτερόλεπτα).

 

Close

 

Πάντως η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στις 20 Ιουνίου. Εν τω μεταξύ, είναι γνωστό ότι ο χρόνος γύρου σημειώθηκε από ένα όχημα δοκιμών σχεδόν παραγωγής που ήταν εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο επιδόσεων. Αυτό το κιτ περιλαμβάνει ελαφρύτερες σφυρήλατες ζάντες, ειδικά ελαστικά Bridgestone Potenza Race semi-slick και κάποιες απροσδιόριστες επεμβάσεις στο πλαίσιο.

Δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία για τυχόν αναβαθμίσεις ισχύος. Ενδεικτικά, το στάνταρ Golf GTI αποδίδει 265 ίππους από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,0 λίτρων. Αυτός ο ίδιος τετρακύλινδρος, με την κωδική ονομασία «EA888 LK3 evo4», είναι ρυθμισμένος στους 300 ίππους στο GTI Clubsport. Το υλικό επί του οχήματος επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο δοκιμής χρησιμοποιούσε αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι το GTI έχασε το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με την κυκλοφορία του Mk8.5 πέρυσι. Το Golf R έχει επίσης μετατραπεί σε DSG-only, αν και οι μικρότερες εκδόσεις του compact hatch εξακολουθούν να προσφέρουν ένα χειροκίνητο κιβώτιο στην Ευρώπη.

Το μόνο VW που θα μπορούσε να προκαλέσει τον κορυφαίο χρόνο γύρου του GTI Edition 50 είναι το Golf R Clubsport, εφόσον υλοποιηθεί. Ανεξάρτητα από αυτό, το ID.R θα παραμείνει το γρηγορότερο Volkswagen συνολικά που έχει κάνει γύρο στο Nürburgring. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι οποιοδήποτε αυτοκίνητο δρόμου που θα πλησιάσει τον εκπληκτικό χρόνο γύρου του ηλεκτρικού αγωνιστικού μόνο για την πίστα, που είναι μόλις 6 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα.