Ειδήσεις

12 May, 2021 Ώρα 20:31

Αναβιώνει την Ralliart η Mitsubishi;

Thumbnail

Στο πλαίσιο της οικονομικής αναφοράς Mitsubishi FY2020 η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε πως σχεδιάζει να επαναφέρει το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας, τη θρυλική Ralliart.

Close

Το τμήμα είχε σταματήσει τις εργασίες της το 2010 και μαζί της είχε διακόψει τα όνειρα πολλών φίλων των Ράλι. Η Ralliart ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή brand στο χώρο των αγώνων τη δεκαετία του 1980 υποστηρίζοντας τις προσπάθειες του Tommi Makinen με το Lancer Evo προς την κατάκτηση τίτλων και νικών.

 

Close

 

Ελπίζουμε να δούμε ξανά τη Ralliart στις ειδικές διαδρομές του WRC

Close

Έπειτα από 11 χρόνια αφλογιστίας η Mitsubishi σηκώνει τα μανίκια και βάζει μπροστά τη Ralliart θέλοντας να δώσει μια νέα ώθηση στα μοντέλα της προκειμένου να αποκτήσουν ξανά τη δυναμική που είχαν στο παρελθόν. Από τις εικόνες φαίνεται ότι το πρώτο μοντέλο που θα δεχτεί τη φροντίδα της Ralliart είναι το φορτηγάκι Triton.

Η Mitsubishi ανήκει στη συμμαχία Renault-Nissan και όπως δείχνουν τα στοιχεία θα ρίξει το βάρος της στις αγορές της Ασίας. Για την ώρα δεν έχουμε νέα για τον ερχομό νέων μοντέλων στην Ευρώπη, αλλά αυτό που ελπίζουμε περισσότερο από όλα είναι να δούμε ξανά το λογότυπο της Ralliart σε κάποιο αγωνιστικό αυτοκίνητο Ράλι ή σε οποιαδήποτε μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού.

30 Sep, 2025 Ώρα 09:01

Ορόσημο τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στην ιστορία της Škoda

Thumbnail

Η Škoda Auto κατέγραψε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της. Πρόκειται για  την παραγωγή τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο.

Close

Ένας αριθμός που αποδεικνύει ότι η Škoda έχει καταφέρει να μετατρέψει μια κατηγορία οχημάτων σε θεμέλιο λίθο της στρατηγικής της. Από το πρωτοποριακό Yeti του 2009 έως τα σημερινά ηλεκτρικά Enyaq και Elroq, η μάρκα έχει αποδείξει ότι μπορεί να εξελίσσεται, να προσαρμόζεται στις νέες τεχνολογίες και να παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της. Δηλαδή να προσφέρει πρακτικά, ευρύχωρα και αξιόπιστα αυτοκίνητα που καλύπτουν τις ανάγκες των σύγχρονων οδηγών. Τα SUV αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά της Škoda, καθώς αντιστοιχούν σε πάνω από το 55% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, με ιδιαίτερη απήχηση τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες αγορές.

 

Close

 

Η ιστορία των SUV της Škoda ξεκινά το 2009 με το Yeti, ένα μοντέλο που έφερε νέα πνοή στην κατηγορία των συμπαγών SUV. Αν και σταμάτησε να παράγεται το 2018, το Yeti διέθεσε στην αγορά 685.000 οχήματα και έθεσε τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας. Ακολούθησε το Kodiaq το 2016, το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας, το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του και έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο μονάδες. Λίγο αργότερα, το 2017, το Karoq ήρθε να καλύψει την κατηγορία των μεσαίων SUV με περισσότερες από 917.000 πωλήσεις. Το 2019 η Škoda λάνσαρε το Kamiq, το μικρότερο SUV της γκάμας για την Ευρώπη, το οποίο σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία με σχεδόν 790.000 παραδόσεις.

Close

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε το 2020 με το Enyaq και το Enyaq Coupé, που μαζί έχουν ξεπεράσει τις 326.000 πωλήσεις. Πρόσφατα, το 2024, η γκάμα εμπλουτίστηκε με το Elroq, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV, το οποίο ήδη αριθμεί 71.000 παραγγελίες.

Συνολικά, αυτά τα μοντέλα έχουν διαμορφώσει μια οικογένεια SUV από επτά μοντέλα που καλύπτουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή. Από compact crossover έως μεγάλα επταθέσια και ηλεκτρικά μοντέλα. Η Škoda στηρίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ηλεκτρικά της SUV. Μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 72.000 αμιγώς ηλεκτρικά SUV σε ευρωπαίους πελάτες. Το Elroq βρέθηκε μάλιστα στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη τους μήνες Απρίλιο και Ιούλιο, ξεπερνώντας τις 100.000 παραγγελίες σε λιγότερο από έναν χρόνο παρουσίας στην αγορά. Η Škoda επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση με νέα μοντέλα που έρχονται τα επόμενα χρόνια.

Ανακαλύψτε από κοντά τη δυναμική γκάμα SUV της Škoda στα showrooms της Unicars σε όλη την Κύπρο και επιλέξτε το SUV που θα σας συνοδεύει σε κάθε διαδρομή.