Ειδήσεις

12 May, 2021 Ώρα 20:31

Αναβιώνει την Ralliart η Mitsubishi;

Thumbnail

Στο πλαίσιο της οικονομικής αναφοράς Mitsubishi FY2020 η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε πως σχεδιάζει να επαναφέρει το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας, τη θρυλική Ralliart.

Close

Το τμήμα είχε σταματήσει τις εργασίες της το 2010 και μαζί της είχε διακόψει τα όνειρα πολλών φίλων των Ράλι. Η Ralliart ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή brand στο χώρο των αγώνων τη δεκαετία του 1980 υποστηρίζοντας τις προσπάθειες του Tommi Makinen με το Lancer Evo προς την κατάκτηση τίτλων και νικών.

 

Close

 

Ελπίζουμε να δούμε ξανά τη Ralliart στις ειδικές διαδρομές του WRC

Close

Έπειτα από 11 χρόνια αφλογιστίας η Mitsubishi σηκώνει τα μανίκια και βάζει μπροστά τη Ralliart θέλοντας να δώσει μια νέα ώθηση στα μοντέλα της προκειμένου να αποκτήσουν ξανά τη δυναμική που είχαν στο παρελθόν. Από τις εικόνες φαίνεται ότι το πρώτο μοντέλο που θα δεχτεί τη φροντίδα της Ralliart είναι το φορτηγάκι Triton.

Η Mitsubishi ανήκει στη συμμαχία Renault-Nissan και όπως δείχνουν τα στοιχεία θα ρίξει το βάρος της στις αγορές της Ασίας. Για την ώρα δεν έχουμε νέα για τον ερχομό νέων μοντέλων στην Ευρώπη, αλλά αυτό που ελπίζουμε περισσότερο από όλα είναι να δούμε ξανά το λογότυπο της Ralliart σε κάποιο αγωνιστικό αυτοκίνητο Ράλι ή σε οποιαδήποτε μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού.

23 Jun, 2021 Ώρα 11:00

Με πλήρως ηλεκτροκίνητη γκάμα από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας η Audi

Thumbnail

Οι τελευταίες επίσημες πληροφορίες που έρχονται απευθείας από τα κεντρικά της Audi στο Ingolstadt της Γερμανίας, επιβεβαιώνουν τα όσα μάθαμε πριν λίγους μήνες, με την premium αυτοκινητοβιομηχανία να σταματά την εξέλιξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2026. Η παραγωγή τους θα συνεχίσει και μέχρι τις αρχές της επόμενης δεκαετίας, αλλά θα αφορά ήδη υπάρχουσες θερμικές μονάδες της γκάμας.

Close

Σύμφωνα με ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης, τα σημερινά A3 και Α4 θα αντικατασταθούν από αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, ενώ το ίδιο θα συμβεί και στα μεγαλύτερα Α5 και Α6. Το τελευταίο αυτοκίνητο της γκάμας το οποίο θα εξοπλιστεί με καινούργια θερμική μονάδα ισχύος θα είναι το επόμενης γενιάς Q8, η παραγωγή του οποίου θα ολοκληρωθεί το 2032. Μέχρι τότε όλη η γκάμα θα έχει εξηλεκτριστεί πλήρως.

Το πλάνο της γερμανικής μάρκας έχει ως στόχο την ύπαρξη 20 διαφορετικών αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων έως το 2025 και την πώληση τουλάχιστον 7 εκατομμυρίων μονάδων που να βασίζονται στην πλατφόρμα ηλεκτρικών PPΕ, την οποία η Audi έχει εξελίξει σε συνεργασία με την Porsche.

Close

Εάν αυτοί οι στόχοι υλοποιηθούν, τότε τοποθετούν την εταιρεία με τους τέσσερις δακτυλίους στο σήμα, μπροστά και από τους δύο κύριους ανταγωνιστές της, την BMW και την Mercedes-Benz, στον αγώνα της ηλεκτρικής εποχής. Αυτό γιατί η πρώτη έχει ως στόχο το 50% των συνολικών της πωλήσεων να αφορά ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030, ενώ η δεύτερη δεν έχει ανακοινώσει καν επίσημο στρατηγικό πλάνο για το εξηλεκτρισμένο μέλλον της. Μία premium μάρκα η οποία φαίνεται να βρίσκεται πιο μπροστά ακόμη και από την Audi, είναι η Jaguar, με την βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία να δηλώνει πως θα έχει εξηλεκτριστεί πλήρως έως το 2025.

 

Close