Ειδήσεις

08 May, 2023 Ώρα 16:52

Ανανέωση για το Peugeot 2008

Thumbnail

Την facelift έκδοση του άκρως εμπορικά πετυχημένου 2008 παρουσίασε η Peugeot, στη προσπάθεια της να διασφαλίσει πως το μοντέλο θα παραμείνει φρέσκο και ανταγωνιστικό.

Close

Το μοντέλο που από τα τέλη του 2019, όπου και κυκλοφόρησε στην αγορά, έχει σημειώσει ήδη περισσότερες από 700.000 πωλήσεις, αποκτά την πιο πρόσφατη σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής εταιρίας, που πρωτοπαρουσιάστηκε με το 508 νωρίτερα φέτος, όπως και το νέο σήμα.

 

Close

 

Το αυτοκίνητο φέρει νέα φωτιστικά σώματα, τριπλά κάθετα LED φώτα ημέρας που μοιάζουν με νύχια, νέους προφυλακτήρες, νέα μάσκα, νέα μαύρα ένθετα, νέες ζάντες 16″ έως 18″, ενώ υπάρχει και ένα νέο εξωτερικό χρώμα, το Selenium Grey, που συνδυάζεται με μαύρη οροφή. Επίσης υπάρχει το νέο λευκό Okenite με μπλε-γκρι ανταύγειες, όπως και τα Artense Grey, Black Perla Nera, Elixir Red και Vertigo Blue. Ανεξάρτητα από το χρώμα, όλα τα ανανεωμένα 2008 έχουν μαύρα καλύμματα πλευρικών καθρεπτών.

Close

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής 10″, με τις εκδόσεις Allure και GT να έχουν τον επανασχεδιασμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10″, που στην έκδοση GT διαθέτει και 3D εφέ. Νέος είναι και ο επιλογέας ταχυτήτων στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ υπάρχουν νέα διακοσμητικά, νέες επενδύσεις και δυνατότερος επαγωγικός ασύρματος φορτιστής για smartphone, με ισχύ 15W (5W στα προηγούμενο μοντέλο).

 

 

Μηχανικά, η ηλεκτρική έκδοση, το e-2008, αποκτά δυνατότερο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 156 άλογα, 20 περισσότερα από πριν ή αν προτιμάς αύξηση 15%, με την ροπή να παραμένει η ίδια στα 260 Nm ροπής.

Επιπλέον το ηλεκτρικό μοντέλο της γαλλικής εταιρίας αποκτά μια νέα μπαταρία 54 kWh (50 kWh η προηγούμενη), που λειτουργεί στα 400 Volt και αυξάνει την αυτονομία από τα 345 στα 406 χλμ στον κύκλο WLTP. Η μπαταρία φορτίζει με ταχυφορτιστή έως 100 kW, κάτι που σημαίνει πως από το 20 έως το 80% χρειάζεται 30 λεπτά, ενώ απαιτεί 4 ώρες και 40 λεπτά από ένα Wall Box (7,4 kW) και 11 ώρες και 10 λεπτά από μία ενισχυμένη παροχή (3,2 kW).

 

 

Στις αρχές του 2024, το νέο 2008 θα διατίθεται και με το νέο σύστημα κίνησης 48V Hybrid, το οποίο αποτελείται από έναν νέας γενιάς 1.200άρη βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα.

Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές, και έως και 15% μικρότερη κατανάλωση. Στην οδήγηση στην πόλη, το νέο 2008 με το υβριδικό σύστημα κίνησης, μπορεί να λειτουργεί περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

Εκτός από τους εξηλεκτρισμένους κινητήρες που αναφέρθηκαν πιο πάνω, στη γκάμα του 2008 περιλαμβάνονται και επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που δίνουν στον κάθε πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει αυτόν που ικανοποιεί τις δικές του ανάγκες.

 

 

Συγκεκριμένα είναι διαθέσιμος ο PureTech 100, ο 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,2-λίτρων με ισχύ 100 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Επίσης υπάρχει ο PureTech 130, ο 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,2-λίτρων με ισχύ 130 ίππων, που συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Για όσους θέλουν έναν diesel κινητήρα, υπάρχει ο BlueHDi 130 EAT8, ο 4-κύλινδρος 1.500άρης turbodiesel με ισχύ 130 ίππων και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

 

 

Το ανανεωμένο Peugeot 2008 θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά το τελευταίο τρίμηνο του 2023. Για να διευκολυνθεί η επιλογή των πελατών, η γκάμα του νέου 2008 γίνεται πιο απλή, με τρεις εκδόσεις τις Active, Allure και GT, οι οποίες στο βασικό τους εξοπλισμό περιλαμβάνουν:

Active: νέα φωτιστική υπογραφή με 3 όνυχες μπροστά και 3 διπλά LED πίσω, αισθητήρες πάρκινγκ πίσω, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικοί καθρέφτες, Peugeot i-Cockpit με κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, θύρα USB-C μπροστά.

Allure: Ότι η Active συν ζάντες αλουμινίου 17ιντσών “Karakoy”, εμπρός γρίλια στο χρώμα του αμαξώματος, υψηλής ευκρίνειας κάμερες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός και πίσω, hands free πρόσβαση και εκκίνηση, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι πλευρικοί καθρέφτες, Adaptive Cruise Control, Peugeot i-Cockpit με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών και κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών υψηλής ευκρίνειας, Peugeot i-Connect σύστημα infotainment με πλήρεις δυνατότητες συνδεσιμότητας του smartphone, 2 θύρες UBS-C εμπρός και 1 θύρα USB-C και 1 USB-A πίσω.

GT: Ότι η Allure συν full LED μπροστινά φώτα, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών “Evissa”, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι πλευρικοί καθρέφτες με φωτισμό υποδοχής, εσωτερικό φωτοχρωματικό καθρέφτη Frameless, οροφή σε απόχρωση Black Diamond, σήματα GT, Peugeot i-Connect Advanced (3D Connected Navigation).

12 Sep, 2025 Ώρα 13:46

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία

Thumbnail

Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Close

 

Close

 

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.

Close

Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

 

 

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

 

 

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.

Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.