Δυόμιση χρόνια μετά την κυκλοφορία του Volkswagen ID.3, η αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε την ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, που εγκαινίασε την οικογένεια των EVs ID.
Από στυλιστική σκοπιά, οι αλλαγές είναι λεπτεπίλεπτες, αλλά δίνουν στο ανανεωμένο ID.3 μια πιο εντυπωσιακή εμφάνιση. Στο εξωτερικό, η πιο ορατή αλλαγή είναι ο επιθετικότερος μπροστινός προφυλακτήρας με διευρυμένα ανοίγματα ψύξης αέρα. Υπάρχουν νέες φωτεινές υπογραφές για τους προβολείς LED, νέες ζάντες αλουμινίου βελτιστοποιημένες αεροδυναμικά, μαύρη οροφή με ασημί ματ επένδυση στις άκρες και νέα χρώματα, όπως το Dark Olivine Green ιριδίζον μεταλλικό χρώμα.

Προχωρώντας στην καμπίνα, το εσωτερικό μοιάζει αρκετά με αυτό του τρέχοντος μοντέλου, αλλά η Volkswagen λέει ότι εφάρμοσε πολλές προτάσεις από τους πελάτες. Μεταξύ άλλων, έχει βελτιστοποιηθεί η άνεση χάρη στη καλύτερηνη ποιότητα υλικού, συμπεριλαμβανομένων των μαλακών επιφανειών με πλάτη από αφρό στα καθίσματα. Τα πάνελ των θυρών έχουν αναδιαμορφωθεί για να περιλαμβάνουν μαλακότερες και μεγαλύτερες επιφάνειες, με πιο γενναιόδωρα στηρίγματα χεριών επίσης.

Όπως και πριν, το 2024 VW ID.3 διαθέτει δύο οθόνες, μια οθόνη που χρησιμεύει ως πίνακας οργάνων 5,3 ιντσών- που λειτουργεί με χειριστήρια αφής στο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών - και μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 12 ιντσών που ελέγχει το σύστημα πλοήγησης, τις λειτουργίες τηλεφώνου, τα μέσα, συστήματα υποβοήθησης και ρυθμίσεις οχήματος. Το σύστημα infotainment, έχει ενημερωθεί και βελτιωθεί. Για παράδειγμα, σε μεγαλύτερα ταξίδια προγραμματίζει στάσεις φόρτισης έτσι ώστε να μπορεί να φτάσει στον προορισμό όσο το δυνατόν γρηγορότερα, χρησιμοποιώντας τις τρέχουσες πληροφορίες κίνησης και προβλέψεις εκτός από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

Το ανανεωμένο ID.3 συνεχίζει με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος με ισχύ 201 ίππων και ροπή 310 Nm. Τα πακέτα μπαταριών 58 kWh και 77 kWh παραμένουν διαθέσιμα με τις ίδιες αυτονομίες. Πιο συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη επιτρέπει αυτονομία έως και 546 χιλιομέτρων στο ID.3 Pro S, ενώ η μικρότερη προσφέρει αυτονομία 426 χλμ. . Η Volkswagen είπε ότι σχεδιάζεται μια μικρότερη μπαταρία για το μέλλον, αλλά δεν έδωσε λεπτομέρειες. Σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης DC, η μπαταρία 77 kWh του ID.3 Pro S μπορεί να φορτίσει από 5 έως 80 τοις εκατό μέσα σε 30 λεπτά.
Το ανανεωμένο μοντέλο θα έρθει στις αντιπροσωπείες το τέταρτο τρίμηνο του 2023.

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία
Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.
Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.
Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.
