Ειδήσεις

11 Aug, 2020 Ώρα 17:02

Αυτο το Mazda RX-7 Spirit R πωλείται με μόλις 15900 Χλμ

Thumbnail

H τρίτη γενιά (FD) του Mazda RX-7 παρουσιάστηκε το 1991 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι και το 2002. Στις 25 Μαρτίου του 2002, η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε τρία μοντέλα του RX-7 Spirit R, δηλαδή της τελευταίας σειράς περιορισμένης παραγωγής του RX-7. Η σειρά Spirit R ήταν διαθέσιμη σε επιλεγμένες αντιπροσωπείες της Mazda αποκλειστικά στην Ιαπωνία από τις 22 Απριλίου του 2002, με την ολοκλήρωση της παραγωγής να γίνεται στα τέλη Αυγούστου του ίδιου έτους.

Close

 

 

Η σειρά Spirit R του RX-7 διατίθετο σε τρία μοντέλα: το Type A, ένα διθέσιο με πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το Type-B, ένα τετραθέσιο με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, και το Type-C, ένα τετραθέσιο με αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων. Και τα τρία μοντέλα ήταν εξοπλισμένα με τα ίδια εσωτερικά και εξωτερικά χαρακτηριστικά, όπως τροχοί 17 ιντσών της BBS, κόκκινες δαγκάνες φρένων και εσωτερικά πάνελ με ειδική μαλακή επίστρωση, αλλά κάθε μοντέλο είχε τον δικό του πλούσιο εξοπλισμό, που έκανε τη διαφορά από το άλλο.

 

Close

 

Η Spirit R Type-A ήταν η καλύτερη έκδοση παραγωγής του μοντέλου, με την εταιρία να το περιγράφει ως το απόλυτο RX-7, με την πιο εξαιρετική οδηγική απόδοση στην ιστορία του. Διέθετε -μεταξύ άλλων- μοναδικά bucket κόκκινα καθίσματα της Recaro, τα οποία μείωναν το συνολικό βάρος του οχήματος κατά περίπου 10 κιλά. Επιπλέον, διέθετε νέους αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους σε όλους τους τροχούς, με διάμετρο 314 χλστ., καθώς ειδικά σωληνάκια για το σύστημα πέδησης.

 

 

Η σειρά Spirit R του RX-7 βγήκε στην παραγωγή σε μόλις 1.504 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 1.044 ήταν στην έκδοση Type A, τα 420 στην Type B και τα 40 στην Type C. To αυτοκίνητο ήταν διαθέσιμο σε πέντε χρώματα, γκρι (Titanium Gray Metallic, αποκλειστικά στη σειρά Spirit R), μπλε (Innocent Blue Mica), άσπρο (Pure White), μαύρο (Brilliant Black) και κόκκινο (Vintage Red). Μηχανικά, ο διρότορος, twin-turbo κινητήρας (13B-REW) απέδιδε 280 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 314 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ., ενώ το βάρος του αυτοκινήτου ήταν 1.270 κιλά.

 

 

Πωλείται από την Contempo Concept HK Motors στο Χονγκ Κονγκ και από το 2002 έχει διανύσει μόλις 15.900 χλμ., και όπως βλέπεις βρίσκεται σε υπεράριστη κατάσταση, ενώ πρόσφατα έχει κάνει εκτενές σέρβις. Φοράει ολοκαίνουρια Proxes R888 ελαστικά της Toyo με τις εργοστασιακές διαστάσεις, 235/45 εμπρός και 255/40 πίσω.

 

 

Η τιμή πώλησης ορίζεται στα 838,000 δολάρια Χονγκ Κονγκ, που μεταφράζονται σε περίπου 90.000 ευρώ, με τη σημερινή ισοτιμία. Καινούριο στην Ιαπωνία το αυτοκίνητο κόστιζε ¥3.998.000, όπου με τον υπολογισμό του πληθωρισμού σήμερα το ποσό αυτό θα ήταν ¥4.187.429 (€36.185).

 

28 Jan, 2025 Ώρα 12:41

Ανοδική η πορεία του Ομίλου της BMW στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων

Thumbnail

Το BMW Group συνέχισε την αναπτυξιακή του πορεία στον τομέα των BEV παρά τις προκλήσεις της αγοράς, το 2024. O Όμιλος παρέμεινε σε τροχιά ανάπτυξης το 2024, με τις παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων να φτάνουν τις 426.594 μονάδες και το ποσοστό ετήσιας ανόδου όσον αφορά τις πωλήσεις BEV να αγγίζει το +13,5%. Οι μάρκες BMW και MINI σημείωσαν διψήφια αύξηση στις πωλήσεις BEV, με 368.523 (+11,6%) και 56.181 (+24,3%) μονάδες αντίστοιχα. Η μάρκα BMW κατάφερε να αυξήσει τις παραδόσεις των οχημάτων της ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης σε όλες τις περιοχές πωλήσεων εκτός Κίνας.

Close

 

 

Ενώ οι παραδόσεις του BMW Group για το πρώτο εξάμηνο του 2024 παρέμειναν στα επίπεδα του προηγούμενου έτους, οι πωλήσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο επηρεάστηκαν από τις προκλήσεις της αγοράς. Ως αποτέλεσμα, το BMW Group προχώρησε σε αναθεώρηση των προβλέψεών του για τις πωλήσεις για το σύνολο του έτους. Με συνολικές παραδόσεις 2.450.804 οχημάτων το 2024, το BMW Group πέτυχε τον νέο στόχο πωλήσεων. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αντιπροσώπευαν το 24,2% των συνολικών πωλήσεων του BMW Group το 2024, με 593.215 ταξινομήσεις. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αποτέλεσαν το 17,4% των συνολικών πωλήσεων.

 

Close

 

Η μάρκα BMW παρέδωσε συνολικά 2.200.177 οχήματα στους πελάτες το 2024. Με το ελκυστικό της χαρτοφυλάκιο προϊόντων σε όλες τις τεχνολογίες, η BMW διατήρησε την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά. Στην Ευρώπη, η μάρκα αύξησε το μερίδιο αγοράς της, καταγράφοντας διψήφια αύξηση πωλήσεων στην Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Αυξητικά κινήθηκαν οι πωλήσεις και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στη Γερμανία, παρά την πτωτική τάση της αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η BMW παρουσίασε αύξηση στις νέες ταξινομήσεις BEV.

Το 2024, η M GmbH παρέδωσε συνολικά 206.582 οχήματα στους πελάτες της, αυξάνοντας τις πωλήσεις κατά +2,1% και επιτυγχάνοντας νέο ιστορικό υψηλό. Η μάρκα MINI, η οποία ανανέωσε πλήρως τη γκάμα προϊόντων της το περασμένο έτος, κατέγραψε πωλήσεις 244.915 μονάδων παγκοσμίως. Το τέταρτο τρίμηνο, η MINI σχεδόν διπλασίασε τις πωλήσεις BEV σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με 29.698 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Παράλληλα, η BMW Motorrad πούλησε 210.408 μοτοσικλέτες και σκούτερ (+0,6%),  πετυχαίνοντας μία ακόμα χρονιά ρεκόρ.