Είναι κλασικό, βασίζεται στο αυθεντικό MINI του 1959, είναι πλήρως αναβαθμισμένο και χαρακτηρίζεται συλλεκτικό, καθώς θα παραχθεί σε μόλις 60 μονάδες.
Η βρετανική εταιρεία David Brown Automotive, ανακοίνωσε τις τεχνικές προδιαγραφές και την τιμή του MINI Remastered «Oselli Edition», το οποίο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 60 χρόνια από την πρεμιέρα της πρώτης γενιάς του εμβληματικού μοντέλου.
Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Oselli, η οποία ειδικεύεται στην ανακατασκευή παλιών οχημάτων. Πρόκειται για πιστό αντίγραφο του πρώτου MINI, έχοντας όμως κάποιες μοναδικές λεπτομέρειες και διακοσμητικά που το κάνουν ξεχωριστό.
Προσφέρεται σε λευκό ή γκρι χρώμα με αγωνιστικές ρίγες σε κόκκινη, μπλε ή πράσινη απόχρωση, φέρει το νούμερο 60 στο πλέγμα της μάσκας, ζάντες 13 ιντσών της Enkei και τα λογότυπα των δύο εταιρειών που το δημιούργησαν.
Τροφοδοτείται από τον κινητήρα A-Series χωρητικότητας 1,4 λίτρου και απόδοσης 111 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Εξάτμιση και μηχανικά μέρη έχουν αναβαθμιστεί, τα φρένα αποτελούνται από τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και ταμπούρα πίσω, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ προέρχονται από τη Spax και το σύστημα εξάτμισης έχει σπορ ήχο.
Οι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ της κλασικής τετραθέσιας έκδοσης ή της διθέσιας με τα μπάκετ καθίσματα και το roll cage. Η τιμή είναι στις 98.000 λίρες (114.750 ευρώ) και 108.000 λίρες (126.460 ευρώ) αντίστοιχα.
Η περιοχή του πλανήτη όπου απαγορεύονται όσα Ι.Χ. είναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση
Την ώρα που σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μια επαρχία του Καναδά κάνει την δική της… «επανάσταση».
Η Βρετανική Κολομβία επικαιροποίησε πρόσφατα τον νόμο για τα μηχανοκίνητα οχήματα, απαγορεύοντας τη χρήση οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Αυτό δεν είναι απλώς μια απαγόρευση της χρήσης τέτοιων συστημάτων. Ο νόμος καθιστά παράνομη ακόμα και την απλή οδήγηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει στον εξοπλισμό του σύστημα επιπέδου 3, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι.
Οι επικαιροποιημένοι κανόνες υπογράφηκαν στις 18 Μαρτίου και τέθηκαν σε ισχύ στις 5 Απριλίου. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο μοντέλα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και είναι η Mercedes-Benz S-Class και η EQS του 2024 τα συστήματα των οποίων έχουν εγκριθεί μόνο για περιορισμένη χρήση στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, με ταχύτητες κάτω από τα 65χλμ./ώρα.
Αν σας πιάσουν να οδηγείτε Ι.Χ. με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 368 έως 2.000 δολάρια σε καναδικό νόμισμα ή ακόμη και έξι μήνες φυλάκιση.
“Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλέστερους στους δρόμους μας και θα ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τη χρήση των ενεργών μεταφορών”, δήλωσε ο Rob Fleming, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.