Δεν είναι τυχαίο που το ολικό βάψιμο ενός αυτοκινήτου κοστίζει κοντά στα 1.200+ ευρώ (στην καλύτερη των περιπτώσεων). Ο λόγος είναι ότι η διαδικασία γίνεται με ειδική τεχνοτροπία και με τα ανάλογα μηχανήματα που εξασφαλίζουν πως το αποτέλεσμα θα είναι ομοιόμορφο, σωστό και χωρίς ερασιτεχνισμούς.

Κάποιος προσπάθησε να βάψει λευκό το Audi του και να γλιτώσει τα λεφτά του φανοποιείου κάνοντας όλη τη δουλειά μόνος. Οι φωτογραφίες δημοσιεύτηκαν στο Facebook, στις οποίες φαίνεται πως δεν γλίτωσαν ούτε τα φανάρια ούτε τα τζάμια ούτε τίποτα, λες και δεν τοποθετήθηκε κανένα προστατευτικό κατά τη διαδικασία.

Αντίθετα, κάθε κομμάτι του αμαξώματος είναι λουσμένο με λευκή βαφή, από την οποία δεν ξέφυγαν ούτε ο διαχύτης, η γρίλια, η αεροτομή, ακόμα και οι υαλοκαθαριστήρες!

Τα πράγματα φαίνονται ακόμη χειρότερα άμα κοιτάξουμε λίγο καλύτερα. Μια εικόνα του μπροστινού πλαισίου του αυτοκινήτου δείχνει ότι το χρώμα έχει ψεκαστεί εντελώς ανομοιόμορφα και ότι έχει αρχίσει να τρέχει δημιουργώντας σταγόνες σε πολλά σημεία. Υπάρχει, επίσης, μια ελαφριά «ομίχλη» λευκού χρώματος στους προβολείς και στα πίσω φώτα, ενώ φαίνονται και φυσαλίδες στο χρώμα αλλά και μερικά δαχτυλικά αποτυπώματα σε ένα από τα πάνελ του αμαξώματος.

Μια ματιά κάτω από το καπό δείχνει ότι κι αυτό βάφτηκε χωρίς να καλύπτεται ο κινητήρας. Πραγματικά, τόσο κακή δουλειά χρειάζεται προσπάθεια ή την πλήρη έλλειψη λογικής. Κρίμα το Audi.

Τρία ακόμη σημαντικά ευρωπαϊκά βραβεία για την Bentley Continental GT
Η Bentley Continental GT εδραίωσε περαιτέρω τη θέση της ως το μοντέλο που πρωταγωνιστεί στον τομέα των Grand Tourer παγκοσμίως, κατακτώντας τρία περιζήτητα βραβεία. Συνδυάζοντας τις επιδόσεις ενός supercar, την πολυτέλεια των χειροποίητων κατασκευών και την καθημερινή χρηστικότητα, η νέα, τέταρτης γενιάς Continental GT απέσπασε δύο βαρύτιμους τίτλους στη Γερμανία και ένα σημαντικό βραβείο στην Ελβετία.
Ειδικότερα, περισσότεροι από 94.000 αναγνώστες του περιοδικού Auto Motor und Sport αξιολόγησαν αριθμό-ρεκόρ 462 μοντέλων σε 13 κατηγορίες, αναδεικνύοντας τη Continental GT ως νικήτρια του τίτλου “Best Cars” στην κατηγορία πολυτελών εισαγόμενων οχημάτων. Παρά τον έντονο ανταγωνισμό, είναι η τέταρτη συνεχόμενη χρονιά που η Continental GT λαμβάνει τη συγκεκριμένη διάκριση.

Παράλληλα, οι αναγνώστες του επίσης γερμανικού περιοδικού Auto Bild ανέδειξαν την Continental GT ως νικήτρια του βραβείου “Best Company Car” στην κατηγορία πολυτελών εισαγόμενων εταιρικών οχημάτων.
Η Bentley συμπλήρωσε το «χατ-τρικ» διακρίσεων όταν η Continental GT αναδείχθηκε “Best Cars” στην κατηγορία πολυτελών εισαγόμενων αυτοκινήτων από το ελβετικό περιοδικό Auto Illustrierte. Το βρετανικό Grand Tourer επιλέγεται από τους αναγνώστες του περιοδικού για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Στη νέα Continental GT αποτυπώνεται η νέα σχεδιαστική γλώσσα της Bentley, με τη μεγαλύτερη αλλαγή να αφορά (για πρώτη φορά από τη δεκαετία του 1950) τη νέα διάταξη των προβολέων LED, αντικαθιστώντας τη διάταξη των τεσσάρων προβολέων των προκατόχων της.
Κάτω από το αμάξωμα, η τέταρτη γενιά ενσωματώνει για πρώτη φορά υβριδικό σύστημα κίνησης. Το ολοκαίνουριο σύστημα “Ultra Performance Hybrid” αποδίδει 782 ίππους και 1.000 Nm ροπής, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 81 χιλιομέτρων, με εκπομπές CO₂ μόλις 29 γρ./χλμ.

Για ακόμα πιο σπορ οδήγηση, η ολοκαίνουργια Continental GT Speed είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της βρετανικής μάρκας μέχρι σήμερα, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 335 χλμ./ώρα.
