Ειδήσεις

19 Jan, 2024 Ώρα 10:10

Benelli Tornado 400: έρχεται στην Ευρώπη το 1ο εξάμηνο του 2024

Thumbnail

Η Benelli Tornado 400 είναι μία ακόμη επιλογή φιλική προς τους αρχάριους στην κατηγορία των sportbike μοτοσικλετών.

Close

Φαίνεται ότι η Benelli δεν έχει έλλειψη νέων μοντέλων για να κυκλοφορήσει στην αγορά. Μόνο στην EICMA 2023, η Κινεζικής ιδιοκτησίας Ιταλική μάρκα αποκάλυψε έναν συντριπτικό αριθμό μοτοσικλετών που είχαν προγραμματιστεί να κυκλοφορήσουν στην παγκόσμια αγορά. Σε τελική ανάλυση, η Benelli ανήκει στην Qianjiang Motors, έναν από τους μεγαλύτερους Κινέζους κατασκευαστές μοτοσικλετών, και είναι μητρική εταιρεία όπως η Keeway, η QJ Motor και η MBP.

Λίγο μετά την παρουσίαση ορισμένων νέων μοντέλων στα τέλη του περασμένου έτους, η Benelli έχει ήδη ανακοινώσει τη διαθεσιμότητα ορισμένων από αυτά, πιο συγκεκριμένα, το μοντέλο Tornado 400, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2024. Η Tornado 400 είναι μία μοτοσικλέτα μεσαίας κατηγορίας στην τριάδα των σπορ μοτοσικλετών που κυκλοφόρησε στην EICMA 2023, οι οποίες τροφοδοτούνται όλες από δικύλινδρους εν σειρά κινητήρες. Θέλει ξεκάθαρα να ενταχθεί στην παραγωγή των καθιερωμένων δικύλινδρων σπορ μοτοσυκλετών που ήδη κυκλοφορούν – μοτοσυκλέτες όπως η Kawasaki Ninja 400 (μαζί και η ανανεωμένη Ninja 500), η CFMoto 450 SR, η Honda CBR500R, η Yamaha YZF-R3 και σχεδόν ταυτόχρονα να εισαχθεί στην αγορά με την Aprilia RS 457.

Close

 

 

Για αναφορά, η Benelli Tornado 400 κυκλοφόρησε στο παρελθόν στην κινεζική αγορά με το όνομα Tornado 402. Έχει ανανεωθεί ελαφρώς για να είναι σύμφωνη με τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς και πιο συγκεκριμένα, για να εξυπηρετεί κατόχους άδειας A2 που θέλουν να αυξήσουν το μέγεθος από τις μικρές μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ για τους αρχάριους και τους περιορισμούς του διπλώματος A1.

Η Tornado 400 κινείται από έναν κινητήρα 399κ.εκ., εγκεκριμένο για Euro 5, υδρόψυκτο με έγχυση καυσίμου, δικύλινδρο εν σειρά και με διπλούς εκκεντροφόρους στην κεφαλή. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει 47.6 ίππους – το όριο της κατηγορίας Α2. Η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω τροχό μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων. Αυτός ο κινητήρας εδράζεται σε ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο με ένα εντυπωσιακό μονό ψαλίδι, αφήνοντας τον πίσω τροχό να φαίνεται ολόκληρος λίγο κάτω από την επίσης εντυπωσιακή εξάτμιση.

Όσον αφορά την ανάρτηση, η Benelli βασίζεται σε ένα ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι 37 χιλιοστών και ένα πίσω αμορτισέρ εξοπλισμένο με συνδέσμους μοχλικού συστήματος. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από πλωτές δαγκάνες Nissin, τοποθετημένες αξονικά στο μπροστινό πιρούνι.

 

Close

 

Με χωρητικότητα καυσίμου 14.8 λίτρων, υπολογίζεται ένα βάρος με υγρά περίπου 172 κιλών, το οποίο κάνει την μοτοσικλέτα αρκετά ελαφριά και ευέλικτη. Επιπλέον, έχει φώτα full-LED, έγχρωμη οθόνη TFT με πέντε ίντσες, συνδεσιμότητα smartphone Bluetooth, φόρτιση USB, ακόμη και ένα έξυπνο σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών που είναι πολύ σημαντικό.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η Benelli αναμένεται να κυκλοφορήσει τη νέα Tornado 400 στην Ευρώπη εντός του πρώτου εξαμήνου του 2024. Μέχρι αυτή τη στιγμή, ωστόσο, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η επίσημη τιμολόγηση.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:46

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία

Thumbnail

Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Close

 

Close

 

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.

Close

Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

 

 

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

 

 

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.

Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.