Συχνά τα πρωτότυπα αυτοκίνητα που διαθέτουν ρετρό γραμμές και εμπνέονται από μοντέλα του παρελθόντος, θεωρούνται κιτς ή μία κακή αντιγραφή, κάτι που δεν συμβαίνει ολωσδιόλου με τo δημιούργημα του Abraham Chacko , το οποίο φέρει τον τίτλο EV9.

Καταρχήν να αναφέρουμε ότι ο συγκεκριμένος σχεδιαστής μας έγινε γνωστός ως ο άνθρωπος που ξαναέφερε στο προσκήνιο, έστω και σε ψηφιακή μορφή ορισμένα από τα πιο γνωστά αγωνιστικά μοντέλα της Porsche, όπως τις 907 Spyder και 908. Κωδικοποιώντας την ονομασία του νέου του εγχειρήματος, το «EV» δείχνει τον τρόπο κίνησης, όντας αμιγώς ηλεκτρικό, το «9» συμβολίζει την πηγή έμπνευσής του, που δεν ήταν άλλη από την BMW E9. Το γερμανικό κουπέ κατασκευάστηκε από το 1968 έως το 1975 και έγραψε τη δική του ιστορία στις ευρωπαϊκές πίστες με την αγωνιστική έκδοση 3.0 CSL.

Μπορεί ο Chacko να είχε ως πηγή έμπνευσης για την ρετρό πρωτότυπη BMW EV9 την έκδοση παραγωγής E9 3.0 CS, αλλά δανείστηκε κάποια στοιχεία και από άλλα μοντέλα.
Στο εμπρός μέρος, κυριαρχεί η μάσκα shark nose με ένα ζευγάρι μικροσκοπικών «νεφρών» που πλαισιώνονται από στρογγυλά φωτιστικά σώματα LED, καθώς και τα φλας που βρίσκονται τοποθετημένα ανάμεσα σε καπό και μάσκας. Επιπλέον διατηρείται το Hofmeister kink, ενώ απουσιάζει η μεσαία κολώνα και το πλαίσιο γύρω από τα παράθυρα.

Οι τροχοί προέρχονται από την διθέσια M1, ενώ πίσω το αμάξωμα έχει ένα κοφτό τελείωμα «Kamm tail», τα φώτα LED είναι τοποθετημένα οριζόντια, ενώ δεν λείπει και μία μαύρη επιφάνεια, που μας θυμίζει αρκετά διαχύτη. Τέλος, το εσωτερικό είναι μινιμαλιστικό, με τον σχεδιαστή να εστιάζει την προσοχή του στο τεσσάρων ακτίνων τιμόνι και στα δύο στρογγυλά όργανα πάνω από αυτό.
Πηγή: Newsauto.gr

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία
Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.
Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.
Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.
