Ειδήσεις

26 Nov, 2020 Ώρα 09:06

Βραβείο «CompanyBest 2020» για τη Skoda Auto από τον οργανισμό AUTOBEST 2020

Thumbnail

Η μεγαλύτερη ανεξάρτητη κριτική επιτροπή δημοσιογράφων στην Ευρώπη, AUTOBEST, τίμησε την ŠKODA με το βραβείο «COMPANYBEST 2020». Η ομάδα δημοσιογράφων από 31 χώρες αναγνώρισαν την εντυπωσιακή ανάπτυξη του Τσέχικου κατασκευαστή αυτοκινήτων σε αγορές διεθνές επιπέδου και την εφαρμογή καινοτόμων concept, από το σχέδιο μέχρι την παραγωγή. Εκτός από το έργο ψηφιοποίησης «dProduction» στο Kvasiny, η επιτροπή επαίνεσε επίσης την λύση της μάρκας στο Mladá Boleslav, όπου τα οχήματα MQB και MEB είναι κατασκευασμένα το ένα δίπλα στο άλλο στην ίδια γραμμή παραγωγής. Επιπλέον, το ŠKODA OCTAVIA, το best-seller της μάρκας, είναι ένας από τους φιναλίστ για το «Best Buy Car of Europe 2021». Η ŠKODA ανακηρύχθηκε νικητής του βραβείου «COMPANYBEST 2020». Τα 31 μέλη της ανεξάρτητης κριτικής επιτροπής AUTOBEST επέλεξαν την SKODA για την εντυπωσιακή αύξηση του μεριδίου αγοράς και τον αριθμό των νέων εγγραφών σε ολόκληρο τον κόσμο. Η επιτροπή επαίνεσε επίσης την ŠKODA για τον ελκυστικό σχεδιασμό των μοντέλων της, την προσθήκη εστιασμένων λύσεων για τη γκάμα των προϊόντων της, τα πρακτικά χαρακτηριστικά της ιδεολογίας Simply Clever για τις τεχνολογικές καινοτομίες της.

Close

 

 

Η ŠKODA κέρδισε επίσης τις εντυπώσεις των κριτών με την έξυπνη ιδέα παραγωγής. Στο εργοστάσιο Mladá Boleslav, η αυτοκινητοβιομηχανία παράγει το ENYAQ iV, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα ηλεκτρικού αυτοκινήτου MEB, και τα μοντέλα OCTAVIA και KAROQ που βασίζονται σε MQB το ένα δίπλα στο άλλο - στην ίδια γραμμή παραγωγής και με μέγιστη ευελιξία. Επιπλέον, ο οργανισμός AUTOBEST αναγνώρισε την επωνυμία «dProduction», και το σύστημα της στο Kvasiny που καθοδηγεί ψηφιακά το εργατικό δυναμικό του εργοστασίου μέσα από όλα τα στάδια παραγωγής, τεκμηρίωσης και ποιοτικού ελέγχους.

Εκτός από αυτήν την αναγνώριση, το νέο ŠKODA OCTAVIA θα λάβει μέρος στις σημαντικές δοκιμές του βραβείου «Best Buy Car of Europe το 2021», με τον νικητή να ανακοινώνεται στα μέσα Δεκεμβρίου. Αξίζει να σημειωθεί πως η ŠKODA κέρδισε επίσης πέρυσι το βραβείο «SMARTBEST» για την έξυπνη, ψηφιακή,  Laura λόγω της αλληλεπίδρασης μεταξύ του οδηγού και της τεχνητής νοημοσύνης.

Close
15 Jan, 2021 Ώρα 11:11

Ισχυρότερη, γρηγορότερη και πιο εντυπωσιακή η νέα Porsche 911 GT3 Cup

Thumbnail

Η Porsche παρουσίασε την τελευταία γενιά του αγωνιστικού αυτοκινήτου με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο: τη νέα 911 GT3 Cup. Με το ξεκίνημα της σεζόν του 2021, αυτό το αγωνιστικό θα διαγωνιστεί στο Porsche Mobil 1 Supercup αλλά και στα εθνικά πρωταθλήματα Porsche Carrera Cup σε Γερμανία, Γαλλία, Ασία και για πρώτη φορά στη Βόρεια Αμερική. Το εντυπωσιακό μοντέλο αυτό αποτελεί την πρώτη αγωνιστική έκδοση που βασίζεται στην τρέχουσα γενιά της 992. Παράγει περίπου 510 ίππους και 470Nm ροπής. Δηλαδή 25 ίππους περισσότερους από τον προκάτοχο του ενώ θα μπορεί να λειτουργεί με συνθετικά καύσιμα, το οποίο μειώνει σημαντικά τις εκπομπές CO2 υπό συνθήκες αγώνων. Η παράδοση του  911 GT3 Cup σε ομάδες θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2021, και είναι διαθέσιμο για αγορά με τιμή 225.000 ευρώ.

Close

 

 

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του νέου 911 GT3 Cup είναι η βελτιστοποιημένη αεροδυναμική του και η γενικά πιο «μυώδης» εμφάνιση του. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο πλατύ και ελαφρύ αμάξωμα turbo-spec που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο μοντέλο Cup.

Ένα άλλο παράδειγμα λεπτών, εξελιγμένων λύσεων στο νέο 911 GT3 Cup φαίνονται στη διάταξη των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων: Οι μονάδες ελέγχου του μηχανοκίνητου αθλητισμού και οι καταγραφείς δεδομένων έχουν μεταφερθεί από τον θόλο ποδιών του συνοδηγού στο δεξί πίσω μέρος της καμπίνας. Ως αποτέλεσμα, δεν εμποδίζουν πλέον την εγκατάσταση μιας δεύτερης θέσης στο εσωτερικό.

Close

 

 

Όπως με τον άμεσο προκάτοχό του, ο εξακύλινδρος κινητήρας του χρειάζεται μόνο έλεγχο συντήρησης μετά από 100 ώρες λειτουργίας. Ο κινητήρας συνδέεται με το διαδοχικό, εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων 72 κιλών, μέσω ενός συμπλέκτη μεταλλικού αγωνιστικού συμπλέγματος τριών δίσκων. Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται μέσω κλασσικού μοχλού (paddle) στο τιμόνι, με μια «μικρή επιθεώρηση» του κιβωτίου ταχυτήτων να χρειάζεται μετά από 60 ώρες αγώνων - που αντιστοιχεί σε περίπου δύο σεζόν του Porsche Mobil 1 Supercup. Μια σημαντική αναθεώρηση αναμένεται μετά από 120 ώρες αγώνων. Ο ενεργοποιητής αλλαγής ταχυτήτων λειτουργεί με ηλεκτρικό μοτέρ, αντικαθιστώντας την προηγούμενη μονάδα που λειτουργούσε με αέρα. Το πλεονέκτημα: ακόμη γρηγορότερες αλλαγές ταχυτήτων, η επιλογή διαγνώσεων σε πραγματικό χρόνο και μειωμένος κίνδυνος ζημιάς, για παράδειγμα σε περίπτωση σφαλμάτων στην αλλαγή ταχυτήτων.