Ειδήσεις

19 Jul, 2019 Ώρα 11:36

Βραβείο Red Dot «Best of the Best» για το νέο Mazda3

Thumbnail

Τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν και πάλι πάνω στο ολοκαίνουριο Mazda3. Αυτή τη φορά πήρε τη διάκριση «Red Dot: Best of the Best» από μια διεθνή κριτική επιτροπή εξειδικευμένη στο σχεδιασμό προϊόντων. Τα βραβεία σχεδιασμού Red Dot αποτελούν την υψηλότερη τιμή που μπορεί πάρει ένα προϊόν στην παγκόσμια βιομηχανία και δεν αφορά μόνο αυτοκίνητα!

Close

Το φετινό βραβείο Red Dot, είναι το έβδομο που κερδίζει ένα μοντέλο με την φιλοσοφία σχεδιασμού Kodo της Mazda: Το ολοκαίνουργιο Mazda3 ανήκει πλέον στην λίστα των νικητών, μαζί με το MX-5 RF (2017), το MX-5 soft top, CX-3 και Mazda2 (όλα το 2015), την προηγούμενη γενιά Mazda3 (2014) και το Mazda6 (2013). Τα κριτήρια βάσει των οποίων χαρίζονται τα βραβεία σχεδιασμού προϊόντων Red Dot, συμπεριλαμβάνουν την καινοτομία, λειτουργία, εργονομία, συμβολικό και συναισθηματικό περιεχόμενο, ποιότητα και περιβαλλοντικό χαρακτήρα.

 

Close

 

Το βραβείο παρέλαβε ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Mazda, Ikuo Maeda, ο υπεύθυνος σχεδιασμού της μάρκας για την Ευρώπη Jo Stenuit και ο υπεύθυνος σχεδιασμού του καινούργιου Mazda3 Yasutake Tsuchida. Ο τελευταίος δήλωσε. «Αφαιρέσαμε τις περιττές γραμμές και τα επιφανειακά στοιχεία για να εκφράσουμε την αγνότητα της Ιαπωνικής αισθητικής, δημιουργώντας παράλληλα μια μορφή ατομικής κίνησης. Κάτι που στην πρώτη ματιά φαίνεται απλή, αλλά ταυτόχρονα εμφανίζει πολλαπλά επίπεδα έκφρασης.  Το επίπεδο φινιρίσματος είναι προϊόν ανθρώπινου χεριού με αστείρευτη εμπειρία και είμαστε πανευτυχείς που μας τιμά η παγκόσμια κοινότητα σχεδιασμού». 

Close

 

 

Τα βραβεία Red Dot ιδρύθηκαν το 1955 και έγιναν πολύ γρήγορα τα μεγαλύτερα, ανά το παγκόσμιο, βραβεία σχεδιασμού. Το βραβείο Red Dot «Best of the Best» τιμά τους πιο επαναστατικούς σχεδιασμούς με όραμα, και δίνονται μόνο σε 80 από τα 5.500 προϊόντα που λαμβάνουν μέρος στον διαγωνισμό κάθε χρόνο. 

Από το 2003 που έκανε την εμφάνιση του στην αγορά το Mazda3 έχει προφέρει στο Ιαπωνικό εργοστάσιο αναρίθμητα βραβεία και εκατομμύρια πωλήσεις. Συνολικά πάνω από έξι εκατομμύρια πελάτες απέκτησαν ένα Mazda3 και ουσιαστικά έγινε το μοντέλο που καταξίωσε την εταιρεία στην παγκόσμια αγορά και στην ανάπτυξη. Το καινούργιο Mazda3 και τα άλλα βραβευμένα προϊόντα από 48 διαφορετικές κατηγορίες βρίσκονται στην έκθεση «Design on Stage» στο μουσείο Red Dot Design στο Essen.  

Tags
30 Sep, 2025 Ώρα 09:01

Ορόσημο τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στην ιστορία της Škoda

Thumbnail

Η Škoda Auto κατέγραψε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της. Πρόκειται για  την παραγωγή τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο.

Close

Ένας αριθμός που αποδεικνύει ότι η Škoda έχει καταφέρει να μετατρέψει μια κατηγορία οχημάτων σε θεμέλιο λίθο της στρατηγικής της. Από το πρωτοποριακό Yeti του 2009 έως τα σημερινά ηλεκτρικά Enyaq και Elroq, η μάρκα έχει αποδείξει ότι μπορεί να εξελίσσεται, να προσαρμόζεται στις νέες τεχνολογίες και να παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της. Δηλαδή να προσφέρει πρακτικά, ευρύχωρα και αξιόπιστα αυτοκίνητα που καλύπτουν τις ανάγκες των σύγχρονων οδηγών. Τα SUV αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά της Škoda, καθώς αντιστοιχούν σε πάνω από το 55% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, με ιδιαίτερη απήχηση τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες αγορές.

 

Close

 

Η ιστορία των SUV της Škoda ξεκινά το 2009 με το Yeti, ένα μοντέλο που έφερε νέα πνοή στην κατηγορία των συμπαγών SUV. Αν και σταμάτησε να παράγεται το 2018, το Yeti διέθεσε στην αγορά 685.000 οχήματα και έθεσε τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας. Ακολούθησε το Kodiaq το 2016, το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας, το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του και έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο μονάδες. Λίγο αργότερα, το 2017, το Karoq ήρθε να καλύψει την κατηγορία των μεσαίων SUV με περισσότερες από 917.000 πωλήσεις. Το 2019 η Škoda λάνσαρε το Kamiq, το μικρότερο SUV της γκάμας για την Ευρώπη, το οποίο σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία με σχεδόν 790.000 παραδόσεις.

Close

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε το 2020 με το Enyaq και το Enyaq Coupé, που μαζί έχουν ξεπεράσει τις 326.000 πωλήσεις. Πρόσφατα, το 2024, η γκάμα εμπλουτίστηκε με το Elroq, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV, το οποίο ήδη αριθμεί 71.000 παραγγελίες.

Συνολικά, αυτά τα μοντέλα έχουν διαμορφώσει μια οικογένεια SUV από επτά μοντέλα που καλύπτουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή. Από compact crossover έως μεγάλα επταθέσια και ηλεκτρικά μοντέλα. Η Škoda στηρίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ηλεκτρικά της SUV. Μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 72.000 αμιγώς ηλεκτρικά SUV σε ευρωπαίους πελάτες. Το Elroq βρέθηκε μάλιστα στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη τους μήνες Απρίλιο και Ιούλιο, ξεπερνώντας τις 100.000 παραγγελίες σε λιγότερο από έναν χρόνο παρουσίας στην αγορά. Η Škoda επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση με νέα μοντέλα που έρχονται τα επόμενα χρόνια.

Ανακαλύψτε από κοντά τη δυναμική γκάμα SUV της Škoda στα showrooms της Unicars σε όλη την Κύπρο και επιλέξτε το SUV που θα σας συνοδεύει σε κάθε διαδρομή.