Ειδήσεις

24 Nov, 2021 Ώρα 12:51

Dacia, η μάρκα με το μεγάλο όραμα

Thumbnail

Τα τελευταία 15 χρόνια, η Dacia ξεχωρίζει στον τομέα της χάρη στην ιδεολογία. Η μάρκα απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό που έχει επιλέξει μια πιο ορθολογική μορφή μετακίνησης. Με παρουσία σε 44 χώρες και με πάνω από 7 εκατομμύρια πελάτες, η Dacia συνεχίζει να προσαρμόζεται στις ανάγκες της κάθε εποχής. Μια εταιρεία που συνεχίζει να απολαμβάνει επιτυχίες, με την ίδια συνταγή: να προσφέρει τα απαραίτητα, στην καλύτερη τιμή. Σήμερα η Dacia ετοιμάζεται να προσθέσει ακόμη ένα νέο κεφάλαιο στην πετυχημένη ιστορία της.

Close

 

 

Η Dacia «γεννήθηκε» το 1968, με έναν σαφή στόχο: την παροχή σύγχρονων, ισχυρών, οικονομικών αυτοκινήτων για ολόκληρη την Ρουμανία. Το όνομά της εταιρείας εμπνέεται άμεσα από το όνομα της επικράτειας της σημερινής Ρουμανίας, η οποία ονομαζόταν Dacia στην αρχαιότητα. Το 1999, καθοδηγούμενη από τον Louis Schweitzer, η Dacia εντάχθηκε στον Όμιλο Renault και πήρε νέα μονοπάτια φιλοδοξίας και επιτυχίας. Αυτή η νέα ανατροπή στην ιστορία της μάρκας έγινε πραγματικότητα το 2004 με την κυκλοφορία του Logan, ενός σύγχρονου οικογενειακού σαλούν ενώ το 2008 παρουσίασε στην παγκόσμια αγορά και το Sandero που αποδείχθηκε επίσης η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της. Το 2010, η Dacia παραβίασε τους κανόνες για άλλη μια φορά προσφέροντας το πιο προσιτό SUV της αγοράς: το Duster, ένα ελκυστικό όχημα με πραγματικές δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου, και φυσικά σε προσιτή τιμή με αποτέλεσμα η Dacia να απολαύσει ακόμη μια μεγάλη επιτυχία στις πωλήσεις.

 

Close

 

Και το μέλλον της Dacia; Να κατακτήσει νέες περιοχές με βάση ένα μοναδικό και ιδιαίτερα αποτελεσματικό επιχειρηματικό μοντέλο που εστιάζει πάντα στις βασικές ανάγκες των πελατών. Αιχμή του δόρατος τα Spring και Bigster Concept, που παρουσιάστηκαν φέτος.

Μπορείτε να δείτε όλα τα μοντέλα στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα.

 

08 Dec, 2021 Ώρα 15:01

Η Honda φέρνει πίσω το περίφημο Hornet

Thumbnail

Το περίπτερο της Honda στην φετινή EICMA μπορεί να χαρακτηριστεί εύκολα ως... πλατεία. Ήταν με διαφορά το μεγαλύτερο την έκθεσης με πολλά νέα μοντέλα, διάφορα events και φυσικά καινοτομίες της ιαπωνικής φίρμας.

Close

Ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα πράγματα που είχε ετοιμάσει η Honda στο Μιλάνο ήταν η παρουσίαση ενός νέου σχεδίου για το διάσημο μοντέλο Hornet. Οι Ιάπωνες σε ειδική θέση στο περίπτερο παρουσίασαν σε ολόγραμμα με τρισδιάστατους προβολείς το σχέδιο του νέου μοντέλου το οποίο κουβαλάει ιδιαίτερη ιστορία στις πλάτες του.

 

Close

 

Φουτουριστικός σχεδιασμός με σπορ αισθητική

Close

Ο σχεδιασμός του νέου Hornet είναι αδιαμφισβήτητα φουτουριστικός και ξεχωρίζει από τη ρετρό γενιά των CB που μας έχει συνηθίσει η Honda τα τελευταία χρόνια. Τόσο το εμπρός μέρος όσο και το πίσω της μοτοσυκλέτας είναι αιχμηρά και πολύ αθλητικά δίνοντας έμφαση στις επιδόσεις και στη σπορ οδήγηση. Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έχουν γίνει γνωστά για το νέο Hornet, ωστόσο μπορούμε να εικάσουμε ότι θα είναι μεσαίου κυβισμού, ίσως με δικύλινδρο κινητήρα κοντά στα 800 κ.εκ.

Το Hornet πάντως είναι ένα από τα θρυλικά μοντέλα της Honda και από το 1996 που βγήκε στην παραγωγή έχει κερδίζει τις καρδιές πολλών μοτοσυκλετιστών. Ξεκίνησε ως μοτοσικλέτα 250 κ.εκ. και έπειτα μεγάλωσε φτάνοντας τα 600 κ.εκ. όπου και ήρθε τελικά στην Ευρώπη το 1998. Το γυμνό μοντέλο ήταν πάντα φιλικό στην οδήγηση, καλά στημένο και με αρκετά σπορ στοιχεία χαρίζοντας στον αναβάτη μια συνολική οδηγική ευχαρίστηση. Η μοτοσυκλέτα βγήκε και σε έκδοση με 900 κ.εκ. ενώ το 2007 η Honda άλλαξε ριζικά τον σχεδιασμό του. Η τελευταία φορά που βγήκε το Hornet στην παραγωγή ήταν το 2014.

Το βίντεο παρουσίασης του νέου Honda Hornet.