Ειδήσεις

24 Nov, 2021 Ώρα 12:51

Dacia, η μάρκα με το μεγάλο όραμα

Thumbnail

Τα τελευταία 15 χρόνια, η Dacia ξεχωρίζει στον τομέα της χάρη στην ιδεολογία. Η μάρκα απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό που έχει επιλέξει μια πιο ορθολογική μορφή μετακίνησης. Με παρουσία σε 44 χώρες και με πάνω από 7 εκατομμύρια πελάτες, η Dacia συνεχίζει να προσαρμόζεται στις ανάγκες της κάθε εποχής. Μια εταιρεία που συνεχίζει να απολαμβάνει επιτυχίες, με την ίδια συνταγή: να προσφέρει τα απαραίτητα, στην καλύτερη τιμή. Σήμερα η Dacia ετοιμάζεται να προσθέσει ακόμη ένα νέο κεφάλαιο στην πετυχημένη ιστορία της.

Close

 

 

Η Dacia «γεννήθηκε» το 1968, με έναν σαφή στόχο: την παροχή σύγχρονων, ισχυρών, οικονομικών αυτοκινήτων για ολόκληρη την Ρουμανία. Το όνομά της εταιρείας εμπνέεται άμεσα από το όνομα της επικράτειας της σημερινής Ρουμανίας, η οποία ονομαζόταν Dacia στην αρχαιότητα. Το 1999, καθοδηγούμενη από τον Louis Schweitzer, η Dacia εντάχθηκε στον Όμιλο Renault και πήρε νέα μονοπάτια φιλοδοξίας και επιτυχίας. Αυτή η νέα ανατροπή στην ιστορία της μάρκας έγινε πραγματικότητα το 2004 με την κυκλοφορία του Logan, ενός σύγχρονου οικογενειακού σαλούν ενώ το 2008 παρουσίασε στην παγκόσμια αγορά και το Sandero που αποδείχθηκε επίσης η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της. Το 2010, η Dacia παραβίασε τους κανόνες για άλλη μια φορά προσφέροντας το πιο προσιτό SUV της αγοράς: το Duster, ένα ελκυστικό όχημα με πραγματικές δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου, και φυσικά σε προσιτή τιμή με αποτέλεσμα η Dacia να απολαύσει ακόμη μια μεγάλη επιτυχία στις πωλήσεις.

 

Close

 

Και το μέλλον της Dacia; Να κατακτήσει νέες περιοχές με βάση ένα μοναδικό και ιδιαίτερα αποτελεσματικό επιχειρηματικό μοντέλο που εστιάζει πάντα στις βασικές ανάγκες των πελατών. Αιχμή του δόρατος τα Spring και Bigster Concept, που παρουσιάστηκαν φέτος.

Μπορείτε να δείτε όλα τα μοντέλα στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα.

 

21 Jul, 2025 Ώρα 17:22

Αποκάλυψη για το νέο Design Studio της Bentley

Thumbnail

Το νέο της Κέντρο Σχεδίασης (Design Studio) παρουσίασε η Bentley, μεταμορφώνοντας το Front of House, ένα από τα πιο ιστορικά κτήρια εντός των εγκαταστάσεών της. Πλέον το κτήριο φέρει μια φρέσκια αρχιτεκτονική και σχεδιαστική προσέγγιση, επιμελημένη από την ίδια τη σχεδιαστική ομάδα της βρετανικής μάρκας.

Close

Τα επίσημα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν παρουσία του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Bentley, Dr. Frank-Steffen Walliser, των υπόλοιπων μελών του διοικητικού συμβουλίου και των 4.000 εργαζομένων της εταιρείας, σε μια ειδική εκδήλωση που παρουσίασε ο γνωστός αρχιτέκτονας και τηλεοπτικός παρουσιαστής George Clarke. Οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν το κτήριο από κοντά, προτού αυτό καταστεί ένας αυστηρά φυλασσόμενος χώρος, ώστε να διατηρηθεί το μελλοντικό σχεδιαστικό αποτύπωμα της Bentley μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

 

Close

 

Η πρόσοψη του Front of House, στο οποίο έχουν παρευρεθεί σπουδαίες προσωπικότητες, όπως η αείμνηστη Βασίλισσα Ελισάβετ Β’, ανακαινίστηκε και επανασχεδιάστηκε από την ίδια σχεδιαστική ομάδα της μάρκας. Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο κτήριο χρονολογείται από το 1939 και είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τις απαρχές της Bentley στην αγγλική πόλη Crewe, αποτελώντας θεμέλιο λίθο της κληρονομιάς της μάρκας.

Close
Το νέο Κέντρο Σχεδίασης είναι σχεδόν διπλάσιο σε μέγεθος από το προηγούμενο, καθώς στο αρχικό κτήριο προστέθηκε ένας τρίτος όροφος. Το έργο συνδυάζει την προσεκτική αποκατάσταση του ιστορικού χαρακτήρα με μια σύγχρονη επανερμηνεία του χώρου, συμβαδίζοντας παράλληλα με το όραμα της μάρκας για βιωσιμότητα και ανθρακική ουδετερότητα στις εγκαταστάσεις της.

 

 

Το αποτέλεσμα είναι ένας χώρος σχεδίασης που διατηρεί αναλλοίωτη την ιστορία της Bentley, εξασφαλίζοντας τη συνέχεια ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν. Ταυτόχρονα, όμως, επαναπροσδιορίζει τους κανόνες και εμπνέει περίπου 50 σχεδιαστές να διαμορφώσουν τις μελλοντικές εξελίξεις στον εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό των οχημάτων με το έμβλημα της Bentley.

 

 

Το νέο δημιουργικό περιβάλλον επίσης προάγει τη συνεργασία, καθώς για πρώτη φορά όλοι οι σχεδιαστές — από τον τομέα χρωμάτων και υλικών και τη Mulliner (το τμήμα εξατομίκευσης της Bentley), μέχρι και τους ολοένα και πιο σημαντικούς τομείς του UX (εμπειρία χρήστη) και του UI (διεπαφή χρήστη) — στεγάζονται στο ίδιο κτήριο, διαμορφώνοντας τις μελλοντικές τάσεις στην αλληλεπίδραση οδηγού και αυτοκινήτου. 

Η σχεδιαστική επανερμηνεία δεν αποτελεί τη μοναδική αλλαγή στα κεντρικά της Bentley στο Crewe της Αγγλίας. Το “Dream Factory”, όπως είναι γνωστό το εργοστάσιο, προετοιμάζεται για το μέλλον αποτελώντας το επίκεντρο μεγάλων επενδύσεων σε υποδομές.