Ειδήσεις

24 Nov, 2021 Ώρα 12:51

Dacia, η μάρκα με το μεγάλο όραμα

Thumbnail

Τα τελευταία 15 χρόνια, η Dacia ξεχωρίζει στον τομέα της χάρη στην ιδεολογία. Η μάρκα απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό που έχει επιλέξει μια πιο ορθολογική μορφή μετακίνησης. Με παρουσία σε 44 χώρες και με πάνω από 7 εκατομμύρια πελάτες, η Dacia συνεχίζει να προσαρμόζεται στις ανάγκες της κάθε εποχής. Μια εταιρεία που συνεχίζει να απολαμβάνει επιτυχίες, με την ίδια συνταγή: να προσφέρει τα απαραίτητα, στην καλύτερη τιμή. Σήμερα η Dacia ετοιμάζεται να προσθέσει ακόμη ένα νέο κεφάλαιο στην πετυχημένη ιστορία της.

Close

 

 

Η Dacia «γεννήθηκε» το 1968, με έναν σαφή στόχο: την παροχή σύγχρονων, ισχυρών, οικονομικών αυτοκινήτων για ολόκληρη την Ρουμανία. Το όνομά της εταιρείας εμπνέεται άμεσα από το όνομα της επικράτειας της σημερινής Ρουμανίας, η οποία ονομαζόταν Dacia στην αρχαιότητα. Το 1999, καθοδηγούμενη από τον Louis Schweitzer, η Dacia εντάχθηκε στον Όμιλο Renault και πήρε νέα μονοπάτια φιλοδοξίας και επιτυχίας. Αυτή η νέα ανατροπή στην ιστορία της μάρκας έγινε πραγματικότητα το 2004 με την κυκλοφορία του Logan, ενός σύγχρονου οικογενειακού σαλούν ενώ το 2008 παρουσίασε στην παγκόσμια αγορά και το Sandero που αποδείχθηκε επίσης η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της. Το 2010, η Dacia παραβίασε τους κανόνες για άλλη μια φορά προσφέροντας το πιο προσιτό SUV της αγοράς: το Duster, ένα ελκυστικό όχημα με πραγματικές δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου, και φυσικά σε προσιτή τιμή με αποτέλεσμα η Dacia να απολαύσει ακόμη μια μεγάλη επιτυχία στις πωλήσεις.

 

Close

 

Και το μέλλον της Dacia; Να κατακτήσει νέες περιοχές με βάση ένα μοναδικό και ιδιαίτερα αποτελεσματικό επιχειρηματικό μοντέλο που εστιάζει πάντα στις βασικές ανάγκες των πελατών. Αιχμή του δόρατος τα Spring και Bigster Concept, που παρουσιάστηκαν φέτος.

Μπορείτε να δείτε όλα τα μοντέλα στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα.

 

04 Dec, 2025 Ώρα 09:30

BYD: Μια διαφορετική δοκιμή στο YangWang U8 με εκπληκτικά αποτελέσματα (βίντεο)

Thumbnail

Το YangWang U8 της BYD, έχει ήδη αποδείξει την αξία αλλά και την διαφορετικότητα του. Μπορεί να κάνει επιτόπια αναστροφή, να κινηθεί διαγώνια (crab walk), αλλά και να επιπλεύσει χωρίς πρόβλημα για μισή ώρα στο νερό. Σε όλα τα παραπάνω, ήρθε η ώρα να προστεθεί και η απίστευτη αντοχή του αμαξώματος του. Και αυτή τη φορά, όχι μόνο μέσω των τυπικών δοκιμών πρόσκρουσης, αλλά μέσω ενός γιγαντιαίου φοίνικα 2 τόνων.

Close

Οι μηχανικοί της BYD ανέβασαν επανειλημμένα το δέντρο σε κατακόρυφη θέση και το άφησαν να πέσει στην οροφή τρεις φορές από αυξανόμενες αποστάσεις για να μεγεθύνουν τη δύναμη. Σύμφωνα με την εταιρία, η μέγιστη ενέργεια κρούσης έφτασε τα 50,4 κιλοτζάουλ, που ισοδυναμεί με 54.000 Nm.

Για αναφορά, αυτό ισοδυναμεί με την πτώση μιας μονάδας κλιματισμού από την οροφή ενός κτιρίου 40 ορόφων, αναφέρουν τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης. Είναι επίσης πολύ πέρα ​​από οτιδήποτε απαιτείται στα κανονικά πρότυπα ασφαλείας.

Close

 

 

Η αντίδραση του μοντέλου στην πτώση του κολοσσιαίου δέντρου; Μόλις που φάνηκε να το “νιώθει”. Μόνο το δομικό μέταλλο πάνω από την πόρτα ανέπτυξε ένα βαθούλωμα που μεγάλωνε με κάθε χτύπημα, αλλά η πόρτα του οδηγού άνοιξε χωρίς κανένα πρόβλημα, το τζάμι δεν έσπασε και η ανάρτηση και οι τροχοί δεν έπαθαν το παραμικρό.

 

 

Η εταιρία λέει ότι αυτό είναι το όλο θέμα. Αν η δομή παραμείνει αρκετά άθικτη ώστε οι επιβάτες να μπορούν να βγουν έξω και οι διασώστες να μπουν μέσα, έχει μετατραπεί ένα φρικτό ατύχημα, σε μια διαχειρίσιμη κατάσταση.

Το κόλπο είναι το τελευταίο μέρος της συνεχιζόμενης καμπάνιας δημοσίων σχέσεων του U8 για να αποδείξει ότι είναι το πιο ανθεκτικό πολυτελές SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η Κίνα και ενδεχομένως το πιο ανθεκτικό στον κόσμο.

 

 

Έχουμε δει το μοντέλο να περιστρέφεται επί τόπου χρησιμοποιώντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα του και να επιπλέει στο νερό με το σφραγισμένο αμάξωμά του. Τι άλλο να κάνει;