Ειδήσεις

23 Mar, 2020 Ώρα 10:30

Δέκα μουσεία αυτοκινήτου που μπορείτε να επισκεφτείτε από την πολυθρόνα σας

Thumbnail

Με τo «Μένουμε Σπίτι» πολλοί από εμάς έχουν αποκτήσει περισσότερο χρόνο, τον οποίο - αν έχουμε την όρεξη και τη διάθεση - μπορούμε να αξιοποιήσουμε και δημιουργικά, διαβάζοντας ή εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες που μας δίνει η σύγχρονη τεχνολογία.

Close

Για παράδειγμα με τη βοήθεια των Google Maps μπορούμε να επισκεφτούμε μουσεία αυτοκινήτου ανά τον κόσμο, βλέποντας εικονικά μοντέλα που θυμόμαστε ή που δεν γνωρίζαμε καν την ύπαρξή τους, καθώς και αγωνιστικά κάθε είδους καθένα από τα οποία έχει τη δική του ιστορία.

Εμείς επιλέξαμε τα πιο ενδιαφέροντα κατά την άποψή μας μουσεία, στα οποία μπορείτε να μεταφερθείτε με ένα κλικ. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Close

 

Ferrari

Close

Βρίσκεται στην έδρα της μάρκας, το Maranello και εικονικά δεν θα δείτε μεν τα πάντα αλλά αρκετά από τα αυτοκίνητα, αγωνιστικά και μη που έχουν συμβάλλει στη δημιουργία του μύθου της πιο διάσημης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο.

 

Lamborghini

Το μουσείο της «αιώνιας αντιπάλου» της Ferrari βρίσκεται επίσης στην έδρα της, στη Sant’ Agata Bolognese και virtual θα δείτε όλα τα εκθέματά του.

 

Mercedes

Αν τελειώσει η πανδημία του κορωνοϊού και βρεθείτε στη Στουτγκάρδη το εξαιρετικό μουσείο της Mercedes αξίζει την επισκεψή σας. Μέχρι τότε μπορείτε να δείτε μέσω το Google Maps όλα τα εκθέματά του.

 

Toyota

Στο μουσείο της Toyota υπάρχει όλη η ιστορία της μεγαλύτερης ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας που ξεκίνησε το 1936 με τον Model AA. Με τη βοήθεια του Google Maps μπορείτε να δείτε τα πάντα.

 

Skoda

Μεγάλη είναι και η ιστορία της Skoda που δίνει για περισσότερα από 100 χρόνια το παρόν. Το μουσείο της στην πόλη Mladá Boleslav της Τσεχίας είναι σύγχρονο και πλούσιο σε εκθέματα.

 

Honda

Περιλαμβάνει ότι έχει σχέση με τη Honda. Από τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες μέχρι τις μηχανές ισχύος (χλοοκοπτικά, γεννήτριες κ.λπ.) μέχρι τον Αsimo, το διάσημο ρομπότ της εταιρείας.

 

Volvo

Με το Google Maps δεν μπορείτε να δείτε τα πάντα αλλά μπορείτε να περιεργαστείτε εικονικά αρκετά από τα εκθέματά του μουσείου της σουηδικής εταιρείας που βρίσκεται στο Γκέτεμποργκ.

 

Mazda

Η Mazda είναι από τις πρωτοποριακές αυτοκινητοβιομηχανίες και το μουσείο της στη Χιροσίμα παρουσιάζει ενδιαφέρον, ακόμα και στην εικονική επίσκεψή του.

 

Corvette

Το πιο διάσημο σούπερ σπορ μοντέλο των ΗΠΑ έχει φυσικά το δικό του μουσείο, στο Bowling Green του Κεντάκι, το οποίο μπορείτε να επισκεφτείτε και virtual.

 

Petersen Automotive Museum

Ένα από τα μεγαλύτερα μουσεία του κόσμου με περισσότερα από 300 αυτοκίνητα καθώς και άλλα εκθέματα, που είναι από τα πιο σημαντικά αξιοθέατα του Λος Άντζελες από το 1994 που έχει ανοίξει.

 

Πηγή: CNN.gr

29 May, 2020 Ώρα 20:44

Το πλάνο της Nissan για τα επόμενα 4 χρόνια

Thumbnail

Το μελλοντικό τετραετές πλάνο παρουσίασε η Nissan Motor Co., Ltd. για επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης, χρηματοοικονομικής σταθερότητας και κερδοφορίας έως το τέλος της χρήσης 2023. Το κλιμακούμενο σχέδιο,  περιλαμβάνει εξορθολογισμό κόστους και βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Close

Στο πλαίσιο του τετραετούς σχεδίου, η Nissan θα αναλάβει αποφασιστική δράση για να μετασχηματίσει την επιχειρησιακή λειτουργία της, εξορθολογίζοντας μη κερδοφόρες δραστηριότητες  και πλεονάζουσες εγκαταστάσεις, παράλληλα με τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Η εταιρεία θα μειώσει επίσης το σταθερό κόστος, εξορθολογίζοντας την παραγωγική της ικανότητα, την παγκόσμια γκάμα των προϊόντων της και τα έξοδα. Μέσω διαχείρισης, η εταιρεία θα δώσει προτεραιότητα και θα επενδύσει σε επιχειρηματικούς τομείς που αναμένεται να προσφέρουν σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη.

Με την εφαρμογή του σχεδίου, η Nissan στοχεύει στην επίτευξη περιθωρίου κέρδους 5% και ενός βιώσιμου παγκόσμιου μεριδίου αγοράς 6%, έως το τέλος του 2023, συμπεριλαμβανομένων αναλογικών συνεισφορών από την επιχείρηση κοινού μετοχικού κεφαλαίου ύψους 50%, στην Κίνα.

Close

Το τετραετές σχέδιο επικεντρώνεται σε δύο στρατηγικούς τομείς:

1) Εξορθολογισμός: ισχυρές δράσεις για την αναδιάρθρωση, τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας

Close

Ενέργειες:

“Ευθυγράμμιση” της  παραγωγικής ικανότητας της Nissan κατά 20% έως 5,4 εκατομμύρια μονάδες ετησίως, υπό την προϋπόθεση μιας τυποποιημένης λειτουργίας

Επίτευξη ποσοστού χρησιμοποίησης εγκαταστάσεων άνω του 80%, καθιστώντας τις λειτουργίες πιο κερδοφόρες

Εξορθολογισμός της παγκόσμιας γκάμας  προϊόντων κατά 20% (από 69 σε λιγότερα από 55 μοντέλα)

Μείωση σταθερού κόστους κατά περίπου 300 δισεκατομμύρια γιεν

Πρόθεση για κλείσιμο του εργοστασίου  της Βαρκελώνης στη Δυτική Ευρώπη

Ενοποίηση της παραγωγής της Βόρειας Αμερικής στα βασικά μοντέλα

Κλείσιμο παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ινδονησία και επικέντρωση στις εγκαταστάσεις της Ταϊλάνδης, ως ενιαίας βάσης παραγωγής στην  ASEAN

Συνεργασία με τους εταίρους της Συμμαχίας,  για τον διαμοιρασμό  πόρων, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής, των μοντέλων και των τεχνολογιών

 

2) Προτεραιότητα στις βασικές αγορές και τα βασικά προϊόντα

Ενέργειες:

Εστίαση στις βασικές επιχειρησιακές δραστηριότητες της Nissan στις αγορές της Ιαπωνίας, της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής

Αξιοποίηση στοιχείων του ενεργητικού  της Συμμαχίας για τη διατήρηση των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων της Nissan στο κατάλληλο  επίπεδο στη Νότια Αμερική, στην ASEAN και την Ευρώπη

Έξοδος από τη Νότια Κορέα, από τη Ρωσία για το εμπορικό σήμα της  Datsun και  εξορθολογισμός των δραστηριοτήτων σε ορισμένες αγορές της ASEAN

Εστίαση σε βασικές κατηγορίες μοντέλων παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των βελτιωμένων κατηγοριών  C και D, των ηλεκτρικών οχημάτων και των σπορ αυτοκινήτων

Λανσάρισμα  12 μοντέλων στους επόμενους 18 μήνες

Διεύρυνση της παρουσίας στα EVs, συμπεριλαμβανομένου του e-POWER, με περισσότερες από 1 εκατομμύριο πωλήσεις τέτοιων οχημάτων,  έως το τέλος της χρήσης 2023,

Στην Ιαπωνία, λανσάρισμα  δύο ακόμη ηλεκτρικών οχημάτων και τεσσάρων ακόμη οχημάτων e-POWER, αυξάνοντας το ποσοστό των εν γένει ηλεκτρικών οχημάτων, στο 60% των πωλήσεων

Λανσάρισμα  του προηγμένου συστήματος  υποστήριξης οδηγού ProPILOT σε περισσότερα από 20 μοντέλα σε 20 αγορές, στοχεύοντας  πάνω από 1,5 εκατομμύρια οχήματα  να είναι εξοπλισμένα με αυτό το σύστημα, σε ετήσια βάση,  έως το τέλος της χρήσης 2023.