Ειδήσεις

13 Feb, 2020 Ώρα 14:53

Δύο νέες διακρίσεις στα iF Design Awards για την Hyundai!

Thumbnail

Τα παγκοσμίου φήμης iF Design Awards 2020 αναγνώρισαν τον σχεδιασμό οχημάτων αιχμής της Hyundai για έκτη συνεχόμενη χρονιά! Αυτή τη φορά, η τιμητική διάκριση απονεμήθηκε στο Hyundai Sonata Turbo και στο πειραματικό 45 EV, στην κατηγορία Αυτοκίνητα/Οχήματα του ετήσιου διαγωνισμού.

Close

 

 

“Αυτή η διπλή τιμή αποτελεί εξαιρετική αξιολόγηση της δημιουργικής πορείας της Hyundai. Το Sonata Turbo αντιπροσωπεύει την ενσάρκωση της Αισθησιακής Σπορ αισθητικής και το 45 καταδεικνύει την μελλοντική πορεία για τα ηλεκτρικά οχήματα” δήλωσε ο Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Σχεδιαστικού Κέντρου της Hyundai. “Να είστε σίγουροι ότι η Hyundai θα συνεχίσει να κτίζει σ’ αυτή την ειτυχία μας με ακόμα πιο εντυπωσιακό σχεδιασμό στα αυτοκίνητά της”.

Από το 2019 όταν κυκλοφόρησε, το Sonata Turbo αντιπροσωπεύει την Αισθησιακή Σπορ αισθητική στον σχεδιασμό, ο οποίος είχε για πρώτη φορά εφαρμοστεί στο πειραματικό Le Fil Rouge, που παρουσιάστηκε το 2018 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το όχημα είναι ένα εκπληκτικό παράδειγμα σπορ σεντάν με δυναμικό στυλ κουπέ. Το πειραματικό 45 EV πρωτοπαρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου (ΙΑΑ) 2019 και είναι εμπνευσμένο από τη γραμμή στα αεροσκάφη της δεκαετίας του 1970. Το όνομα του αυτοκινήτου οφείλεται κατά κύριο λόγο στις γωνίες 45 μοιρών μπρος και πίσω, οι οποίες σχηματίζουν μια σιλουέτα που θυμίζει διαμάντι.

Close
05 Sep, 2025 Ώρα 15:07

Koenigsegg: Επίθεση με δύο νέα hypercar

Thumbnail

Η Koenigsegg δεν σταματά να επαναπροσδιορίζει τα όρια της αυτοκίνησης. Παρά το γεγονός ότι όλες οι μονάδες που θα κατασκευαστούν είναι ήδη «κλεισμένες» -ακόμη και το νέο Sadair’s Spear των μόλις 30 μονάδων έχει εξαντληθεί- ο Κρίστιαν φον Κένιγκσεγκ επιβεβαίωσε στο Goodwood ότι έρχονται δύο νέα πρότζεκτ, μαζί με μερικές ανατρεπτικές ιδέες που θα αλλάξουν ξανά το παιχνίδι.

Close

Το πρώτο νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί μέσα στο 2026 και θα είναι ένα «homage project», στα πρότυπα του CC850 που τίμησε το CC8S.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή της εταιρείας και αυτό θα βασιστεί στην αρχιτεκτονική του Jesko, πιθανότατα για τελευταία φορά, πριν την μετάβαση σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα.

Close

Εκεί θα στηριχθεί το δεύτερο μοντέλο, ένα ολοκαίνουριο, κεντρομήχανο hypercar που θα δούμε προς το τέλος της επόμενης χρονιάς, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τη σουηδική φίρμα.

Αν και οι λεπτομέρειες παραμένουν μυστικές, όλα δείχνουν πως η Koenigsegg θα μείνει πιστή στην ακραία φιλοσοφία της. Ο twin-turbo V8 είναι σίγουρο ότι θα παραμείνει, ενδεχομένως ενισχυμένος από τον ηλεκτροκινητήρα Dark Matter των 811 ίππων, ενώ δεν αποκλείεται και η επιστροφή του τρικύλινδρου Tiny Friendly Giant (TFG).

Close

Παράλληλα, ο φον Κένιγκσεγκ υπόσχεται «τέσσερις ή πέντε» νέες ιδέες που όταν παρουσιαστούν θα φαίνονται αυτονόητες, αλλά μέχρι σήμερα δεν τις είχε σκεφτεί κανείς.

Η Koenigsegg δεν κατασκευάζει απλώς hypercar, αλλά ξαναγράφει τους κανόνες. Και το επόμενο κεφάλαιο φαίνεται πιο συναρπαστικό από ποτέ.